Iedereen die hem bij Nedgame.nl hebben bestelt: NU IN DE VERKOOP IN ONZE WINKELS! Postorderbestellingen worden vandaag verstuurd! Morgen GoW binnen!
Damn FRS heeft er in de winkel nog genoeg liggen maar de preorders laten ze stikken. Mooi is dat zeg!!
ze verkopen de SE wel omdat ze een mail hebben gekregen dat dat mag, de CE nog niet want dat embargo is nog niet zo massaal geschonden.
Ik heb de CE binnen en een machtig mooie strategyguide van Brady Games. Morgen kan in de 2e collectors edit. afhalen. Ben aan het twijfelen of ik dat moet doen. Wat zou die opleveren???
Nou de gasten die dit online besteld hebben krijgen te horen dat dit prouct vertraagd is en niet te leveren. En dan hb ik het over de normale versie!!
ik word vandaag om 10 uur op me stage gebeld morgen kan je de ce ophalen 3 uur later sorry er is een fout opgetreden de ce kan nog niet worden geleverd nu krijg ik de gewone versie en dan kan ik die weer omruilen mits onbeschadigdt
ja klopt, daarom koop ik nooit meer bij de FRS. ze geven een ongesealde game mee waar van alles mee gebeurd kan zijn en ze halen alle plasticjes van de game af... verder vind ik ze ongelooflijk duur en ontzettende slechte service geven.
FRS is een kutzaak...wegblijven daar. Totaal geen verstand van zaken, duur en als ik zie hoe ze de games in het hoesje pleuren, heb ik echt zin om die gasten over de toonbank te trekken en in mekaar te rossen met een hamer.... Oeps...geloof dat gamen toch geweld in me naar boven brengt