Jij bent niet de enige, en er zullen naar verloop van tijd toch mensen afvallen. En je hebt maar 4 man nodig, dus echt een groot probleem gaat dat niet worden hoor.
mijn gt : subburbanpenny voeg me toe voor coop / mp maar stuur ook ff een berichtje, ik ben de hele dag aan het gow'en
gisternacht met pure evil NL en purespartan NL zitten spelen =D tifus dat was vet =D het ging echt goed =D
Zijn er mensen die vandaag gaan spelen de MP? misschien room aanmaken en met 8 hiervan gamen? Laat maar weten wie interesse heeft zo ja voeg me maar toe met een voice bericht dat je van xbx komt en we gaan hakken
Iedereen kan me in zn friends list zetten, kan niet zeggen wanneer ik er ben, werk onregelmatig namelijk (en ik heb een vriendin die allerlei crappy series op tv wil kijken). Maar je ziet me vanzelf wel een keer.
Ik speel niet zo heel vaak over live, maar je kunt me net als ChillierElk gewoon adden als vriend. Wie weet kunnen we dan een keer online killen
als er iemand wil spelen voeg me maar toe, ik ga niet anderen toevoegen want ik wil geen minuut van dit spel missen
Ik heb wat vriendenverzoeken verstuurd naar wat mensen die hem al hebben en in de begin post lijst staan, dat jullie het weten. Ff kijken of er vanavond een potje met xbx leden gestart kan worden
Hey mensen ik kan nog steeds geen vriendenverzoeken sturen(op verschillende pc's geprobeerd), maar nu wil ik het even via mn xbox proberen. Maar hoe kan ik daar hoofdletters typen?? (lol noobvraag maarja)
Je hoeft geen hoofdletters te typen om mensen te adden. Maar volgens mij gewoon het linker pookje indrukken.