Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. KnightS*Quest

    KnightS*Quest FIFA Player

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
  2. mars15

    mars15 Guest

    heb me daar aangemeld maar nederland staat er nog niet bij
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Werd al kotsmisselijk na 1 helft..
    De spelers zien eruit als zombies, maar dan heb je Evert ten Napel en Youri Mulder nog niet gehoord 8) Ik had in ieder geval direct het spel weer opnieuw opgestart, want het Engelse commentaar is vele malen beter
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    pff tijdens de rust net met fifa zie ik wessiej online komen
    ik druk ff om te kijken wat die aan het doen is, loopt die tyfus 360 vast, gaat me streak :mad:
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn x360 bleef 1 keer hangen bij fia daarna niet meer. alleen gisteren ongeluk gebeurd mij x360 staat recht op. Hij stond fifa 07 te draaien. Ik moest even weg 5 minuten of zo. Toen ik terug kwam zag ik x360 plat liggen. (gelukkig op de goede kant.) en kwam beeld dat er een disc moest in gevoerd worden. Ik neem Fifa07 er uit. Resultaat : FIfa07 disc is kapot. Er zit ana de rand zo van die vage krasen(heel cd rond.) ook in het het midden van ge gegevens laag ik zo ene klein maa kras gekomen. Hij speelt niet meer af dus.

    Ik ha ddit ook bij COD2. Maar met tandpasta er opwerkte die weer. Fifa07 niet dus.Daar gaat mij 62 €
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    Zo balen zeg, !

    voor dat fifa xbox live toernooi ( waar ik natuurlijk aan mee ga doen )

    Het Nederlandse Competitiespel begint op of omstreeks 13 november 2006 of als het Official Xbox Live EA Sports FIFA Soccer 07 Tournament leaderboard (“Leaderboard”) wordt gereset. Tijdens de Competitieperiode spelen de Spelers tegen elkaar door EA Sports FIFA Soccer 07 “Ranked Games” op Xbox Live te spelen zoals hieronder uitgebreider wordt beschreven. Na afsluiting van de Competitieperiode wordt het Leaderboard vastgelegd en worden de hoogst scorende verkiesbare Spelers op het Leaderboard bepaald zoals hieronder wordt beschreven.

    Het is niet te hopen dat ze gereset worden

    Heb nu 245 games gespeeld
    173 gewonnen en 72 verloren
     
  7. AridityNl

    AridityNl Guest


    Ik heb iets van 240 win // 40 loss ofzo.
    Maar ik heb echt tegen al de topspelers gespeeld en gewonnen. Hele top 15 heb ik al van gewonnen wel leuk :) maarja zonde dat ie gereset wordt.
     
  8. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe werkt het met vrije trappen speel vaak gewoon beter en als ik vrij trap tegenkrijg is het af en zelf krijg ik geen een vrije trap gevaarlijk op doel
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Wat leuk dat xbox live zeg, Net een wedstrijd die gelijk opging met FIFA 2007. Dus ik even praten. Wat blijkt is het een fransman, Waar komt die vandaan Nancy ( toevallig moet Feyenoord daar 30 november tegen ) Maar hij kon totaal geen Engels, had die een gesproken Nederlands vertaalprogramma.

    Dus hij zn best doen

    Goedemorgen, Goedemiddag, Hoe laat is het ? , Astublieft,

    Ik kwam niet meer bij _O_
     
  10. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Word echt moe van die gasten die weggaan of stoppen als ze achterstaan |:- Sta ik lekker 3-0 voor hopa en dan komt het einde van de wedstrijd dichterbij en weg zijn ze. Vind dat je dan een overwinning moet worden toegekend.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Dat gebeurd dan ook hoor, ik erger me nu echt dood aan gasten die met een precies schot scoren zo over de keeper heen, kan je keeper niks aan doen :mad:
     
  12. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe, dat heb je met PES gelukkig niet..je kan nooit steeds op dezelfde manier scoren..dat is het nadeel van fifa..en nee, ik ben geen fifa of pes fan..speel beide..en beide hebben ze voor en nadelen voor je met die discussie komt.
     
  13. Roedy

    Roedy Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    20
    Ja dat vind ik ook zo triest speelde net tegen een gozer en die probeerde alleen maar met dat te winnen verziekt het spel echt zo:mad:
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    gister daardoor met 1-4 verloren van de nr 28
    staat alleen maar zo hoog daardoor
     
  15. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet het ergste wat je kan gebeuren, dat is namelijk als je broertje ook fifa perse online ranked moet spelen en dan alleen maar verliest:mad: . Ik stond namelijk vóór dat mijn broertje ging spelen namelijk de hele tijd in de top 5 met gemak. En nu heb ik het eigenlijk wel opgegeven:'-( , maar zou best een x tegen jouw willen spelen\o/ (mars15), maar volgens mij hebben we al vaker tegen elkaar gespeeld en ik won dacht ik :):
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    Euhm, Wij hebben inderdaad tegen elkaar gespeeld. Maar ik zou vanuit me zelf nooit meer tegen jouw willen spelen. Want jij scoort alleen maar op de zelfde manier, en wel op de buggie manier. Een beetje vanaf de zijkant naar binnen komen en dan met de RB knop een precisie schot te geven, en daar kan de keeper niks aan doen...

    Maar als jij op deze manier wilt winnen moet je daar vooral mee verder gaan :thumbs:
     
  17. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb t spel vandaag binnen gehad...Ik vind het leuk en persoonlijk beter dan PES6 die ik al heb gehad...Bij PES schiet je zooooo snel over dat je soms vanaf een meter voor de doellijn voor open goal ineens recht omhoog schiet.....Maargoed, dat schot met rb is idd heel erg nep, het verziekt t spel een beetje heb ik al gemerkt in een paar multiplay potjes...:mad: Ik heb t nog niet online gespeelt, maar dat ga ik morgen doen als ik er tijd voor heb:)
     
  18. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    nu nog iemand die kan vertellen hoe de vrije trappen moeten
     
  19. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehm....gister schoot ik er nog een in, net voor de rand van de zestien, met Figo (Inter)....Ik draaide het scherm tot de bal in een rechte lijn met de paal staat waar de keeper het verst vanaf staat...Ik schoot em net iets over t midden van t balkje en hij vloog de kruising in:) Misschien was t gewoon geluk maar je kan t proberen...

    Verder schiet ik em alleen als de positie mooi is, vanaf wat verder geef ik gewoon een paasje
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  20. mars15

    mars15 Guest

    vrije trappen zijn zo makkelijk :+
     

Deel Deze Pagina