[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk had ik de hoop opgegeven, maar GCshop heeft hem WEL verzonden :D

2. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    over replay ben ik zeer tevreden heb nu gears of war en pes 6 voor de release al gekocht, COD 3 verkochten ze ook al voor de release.
    gave game hoor, maar hoe kan je je teamleden besturen en van de flank laten aanvallen en zo.

PS: wie coop wil spelen voeg me maar toe

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    bedankt :emo: maar als ik hem heb..... nou dan ben ik niet meer op het forum te zien denk ik :p

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    lol sommige mensen gaan echt nog dood hierdoor ofzo. Even een vraagje. Hebben alle winkels dit spel goed op voorraad of is het net als de Xbox 360 premium dat er maar een paar per winkel zijn geleverd?

5. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus komt er morgen nou zoiets van, dat je een gamer picture pack en thema van GoW gratis kan downloaden alleen die dag of niet???

:|

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    @ Bonbridge!! Als je niks nuttigs te melden hebt! Meldt dan niks :) Ik leef gewoon met iemand mee :eek: En als ik er dood aan ging was ik hier waarschijnlijk niet ;)!! En er staat bij mij OrderStatus: In behandeling! Wat een Bullsh!t!!

7. shonosuke

shonosuke Guest

En jou orderstatus is belangrijk wou je zeggen?
    Ik heb dit al vaker gezegt:Je kiest erzelf voor om het spel te pre orderen dus je moet dan ook niet gaan zeuren dat je de game nog niet hebt

8. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haallooo, ik had de vraag volgens mij wel eens eerder gesteld... maar daar werd toen ook geen antwoord op gegeven.. iemand die het weet trouwens??? en anders zie ik het morgen wel..

9. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de normale editie besteld, dan kan ik je reactie nog enigszins begrijpen, maar als het om een Limited Edition gaat, dan vind ik dat je er naast zit. Zo'n ding heet niet voor niets Limited en als mensen graag zo'n LE willen hebben, dan is het niet meer dan logisch dat ze gepreordered hebben.

Maar goed, mensen,

ONTOPIC weer over Gears of War alszijnde spel ervaringen!

10. shonosuke

shonosuke Guest

Tsux:De limited edition is meestal niet echt "Limited"
    Ik kan hier nu overal in de winkels de LE kopen

Ontopic:Beste online mode die een xbox/xbox 360 game ooit gehad heeft

11. Chupacabra

Chupacabra Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Shiiiiiiit daarnet even multiplayer gedaan op live. Wat gaaf zeg. Had ook geen last van lag enzo.

En als je als laatste overbent en dan de vijand doormidden weet te zagen.. soo satisfying! Morgen als wat vrienden hem ook hebben die co-op via live eens testen. Daar ben ik echt extreem benieuwd naar.

12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    You dont get it!! Ik heb al de volle prijs betaalt weken terug!!! Voor dat pre-order gevalletje!! En toch voel ik me vergeten :eek:

13. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Heb het spel zelf nog niet maar dat betwijfel ik.. Halo 2 was echt gewoon van een té hoog niveau kwa Matchmaking, costum game, communicatie etc. Maarja, ik oordeel niet te snel natuurlijk, eerst maar is zelf spelen ;).

14. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game nog niet, maar ik heb het gevoel dat de game een beetje is als killswitch voor de PS2, misschien heeft iemand die game gespeeld, en kan me vertellen of ik gelijk heb. Ik doel natuurlijk vooral op het schuilen enz.
    Man, ik kan niet wachten op deze game, denk dat ik niet wacht op me loon, wil 'm dit weekend spelen:)

15. Fritske23

Fritske23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een supergame zeg nie normaal. Multiplayer is echt gruwelijk vet en speel single pplayer op hardcore, is echt moeilijk..:thumbs: :thumbs:

16. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    In hele grote lijnen is dit inderdaad vergelijkbaar. Natuurlijk is het "cover" systeem in GoW veel beter uitgewerkt en zijn er veel vernieuwingen maar qua gameplay lijkt het wel op Killswitch. Dat was een rete-strakke game trouwens, heb ik lang gespeeld.

P.S - Heb GoW zojuist Co-Op uitgespeeld _O_

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dit is next gen baby!

Ik heb de game, en laat ik het maar gewoon zeggen:
    Deze game maakt al mijn verwachtingen waar(van een next gen game!)
    Ik ben de game onmiddellijk begonnen in co-op met een kameraad. Geloof me, zo'n ervaring heb je nog nooit beleeft in een game! Het gevoel alleen al(!!!), vooral hier:
    Berserker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    En die graphics, howly fucking hell! Dit is super, echt super. Ik ga de game volledig uitspelen in co-op. Het is dan misschien wel dom, dat ik soms moet wachten op mijn kameraad, en niet kan spelen. Maar daar heb ik het voor over. Dit is een game die in co-op zooooo cool tot zijn recht komt. Niet normaal, dit is een must have, dit is een game waar je een console voor koopt, geloof me!

Keep it up,
    Epic!!!

18. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    ja, zeker in vergelijking met casual. ik zat bijv. op een stukje waar je een in een klein open stukje veld zit, en overal is het donker dus moet je petroleum tanks kapot schieten. dan is daar aan de andere kant een emergence hole waar een bijna onuitputtelijke stroom locust komt. ik zat daar bijna drie kwartier vast op hardcore, omdat ik een beetje laag zat op ammo voor me lancer.
    en telkens ook rende die Dom als een kip zonder kop op de locust af, en ging telkens dood zonder ook maar iets nuttigs te doen. en hold fire roepen helpt ook niet, want dan doet ie geen zak, attack ook niet want dan gaat ie dood, en regroup ook niet want dan zegt ie dat ie dat niet kan doen. echt heel frustrerend:mad:
    toen maar op casual gedaan en in een minuut was ik er voorbij. toen maar weer op hardcore gezet.

19. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees overal over zogenaamde 'COG tags'. Kan iemand mij (eventueel in een spoiler) uitleggen wat dat nou zijn en hoe ik die kan vinden? Heb al gezocht in de handleiding bij de game en hier op het forum maar kan het niet vinden :/

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @Notice

COG Tag's zijn naam plaatjes die je verspreid kan vinden ... soort easter eggs (verstopt) COG tag's zijn naam plaatje

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina