[Gears of War] In de winkels!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 15 nov 2006.

1. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En bij de Mediamarkt issie 57 euro.

Trouwens, degene die een tijdje terug zei dat dit soort spellen voortaan 45 euro zouden worden bij de mm, zat ook maar uit zijn nek te zwetsen.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Even 'spammen' dan. Game is gisteren verzonden door Zuiderpark, inclusief een nette statusmail. Voor mij toch wel de beste internetwinkel, mede door de snelle en persoonlijke afhandeling van mailtjes. Persoonlijk maakt mij het niet zo ontzettend veel uit wanneer ik deze game heb....al ben ik nu wel van vrijdag uitgegaan.

Voor de mensen voor wie dat wel heel belangrijk is, waarom pre-orderen jullie dan een game, elke keer weer zijn mensen die hem in de winkel halen sneller in het bezit van de game.......

3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom kost het je vaak ook een paar euri meer........

4. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo maar s bellen met de frs... kijken wat daar van komt. Post gelijk wel ff het resultaat als ik nog tijd heb.

5. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Maar bij de FRS krijg ik nog 7,50 korting met m'n Power Unlimited pasje, dus ik ga eerst daarlangs. En de Next Level is bijna altijd een stuk duurder dan andere winkels, ik koop daar nooit wat... Binnenkort komt er trouwens een Nedgame in Amersfoort, dus dan haal ik m'n spellen daar wel (die zijn meestal nog ietsje goedkoper dan de rest volgens mij). :)

6. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok lekker ben het bonnetje van mijn preoderkit kwijt :confused: hopelijk lukt het ook gewoon met de preoderkit...

7. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Don't count on it. Dat bonnentje is juist het bewijs dat je de game bij die winkel hebt gekocht. Anders kan iedereen wel overal aankomen met een pre-order kitje. :)

8. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Oei, op het doosje staat het volgende:

'Bewaar kassabon om de aanbetaling van 9,99 euro als korting te ontvangen op het aanschafbedrag van de Limited Collectors Edition van Gears of War. Bij aankoop van de LE zal de kassabon moeten worden overlegd.'

Hopelijk lukt het.

9. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    auch :confused: das minder

10. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    Net de frs gebeld... Telefoniste weet natuurlijk van niks, maarja kon t altijd proberen. Krijg straks iig n mailtje over wanneer ik m kan verwachten.
    Heeft natuurlijk geen zin om boos te worden op n telefoniste he ;)

ik zal vanmiddag t mailtje wel ff posten.

11. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    FRS GoW ruilen voor CE

zo mensen jullie gaan aardig snel, maarre nu zit ik dus te denken he.
    FRS geeft de normale versie met je mee zodat je de volgende dag hem weer kan omruilen voor de CE mits je gepre-orderd hebt. ja toch.

Ok dan nu het probleem, stel ik ben een niets vermoedende gamer en wil op 21 november een normale editie gaan kopen bij de FRS. Dan krijg je in principe een 2de handse game voor de volle prijs. Want daar gaan de games heen die ingeruild worden, gewoon de omloop weer in.

Dit is toch belachelijk, FRS staat al bekend om de krassen die zich wel eens voordoen op verkochte dvd's, omdat ze zo "voorzichtig" behandelen, en nu maken ze dit nog erger door: al een verkochte dvd, als nieuw te verkopen.

Zeker dat ik een klachten rapport op ga stellen over hoe FRS hiermee omgaat...

12. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei. FRS is firma list en bedrog. Is niet de eerste keer dat een klant wordt genaaid daaro

Waar en wanneer gaat ie in amersfoort komen dan joh?

Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  13. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Deze threat kan nou wel weg lijkt mij.. release dag ;)

14. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    in principe zou je de game voor max 70% van de verkoopprijs weer in de schappen moeten aanbieden, dan zou ik nog enig begrip kunnen tonen...

15. Avantar45

Avantar45 OpticonNL

Leuk Bevonden:
    0
    jaa.... jij hebt echt de discussie gevolgd of niet soms??
    T gaat r juist om dat we nu genaaid worden dat de frs niet optijd levert... Dus deze thread is nog steeds relevant, want GoW is nog niet geleverd.

16. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    In de Arnhemsestraat, vlakbij de Varkensmarkt dus. Ik dacht dat er stond dat ie eind november ongeveer opengaat, maar dat weet ik niet meer zeker.

Precies, als ik een spel koop voor de volle prijs wil ik gewoon dat ie splinternieuw is. En anders gewoon korting.

17. MiGilleS

MiGilleS Green Mile User

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik heb hem al sinds gisteren 4 uur :D bij de FRS alleen de LE hadden ze nog niet dus had ik maar de "normale" gedaan (kreeg nog 10 euro korting ook omdat ze de LE niet hadden :D VET SPEL! serieus!

aka de FRS heeeft mij dus speciaal korting gegeven omda ze de LE niet hebben ! :D (maarrrr daar moest ik wel om zeuren en boeie of ie wel of niet LE is ;) )

PS! IK KAN/WIL NIET RUILEN VANDAAG MET DE LE BIJ DE FRS WANT: je moet dan wel weer bji betalen én als ze niet komen heb je pech !

en oowja. die PU pas werkte niet :confused: en die van een maat van mij oook niet :confused: heeeeel raar

18. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Dat wou ik net zelf gaan posten, hernoem deze thread maar in:

"Wij zijn met z'n allen hard genaaid door de FRS en nu proberen ze ermee weg te komen, door 2de hands spellen in de winkels te gooien en ons als domme kleuters te behandelen" Thread...

Beetje lange naam wel. :+

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Het lijkt erop dat de FRS ineens iedereen naait. :)

20. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het probleem is dat ik ivm verhuizing pas komende dinsdag internet heb. Dus dat wordt lastig te bewijzen lijkt me *)

Deel Deze Pagina