krijg vandaag de CE binnen, denk dat ik helaas niet in staat ben m te spelen voor morgenavond... mocht het lukken post ik foto's...
Wel vette special edition, koop zelf de normale editie, heb niet echt veel behoefte aan een special edition aangezien dat weer 10 euro meer kost
ben zelf ook niet zo vatbaar voor CE's... maar dit is er dan toch net wel eentje die het voor mij doet!!
Vind CE's opzich wel aardig, alleen kijk ik er persoonlijk maar 1 keer naar en daarna heb ik alleen nog maar interesse voor de game zelf. Daarom geen CE's mee voor mij
Tja nog 1 dag -.- Kameraad van mij heeft hem al!! Komt hij bij mij aan pronken! smeerlap Gelukkig was ik er toen niet +)
Nog 2 proefwerken, 1 keer vroeg opstaan, 5 lesuren en NON STOP GAMMUHHHH!! Morgen dan eindelijk spelen..
WHY?!?!?! WHY?!?! why moet juist gister mn xbox het begeven?! moet nu 2 tot 3 weken wachten warschijnljk
Denk dat ik ook maar een C.E ga kopen, die kan ik dan mooi op een standaardje op m'n 360 zetten die volgende week een L.E GoW Faceplate heeft.