Oke, misschien kunnen we ook een potje SR spelen. Alleen het probleem is dat niet al onze leden kunnen meedoen. Sommige spelen al een tijdje geen SR meer en Falci's disc is kapot en ik denk niet dat hij een nieuwe gaat halen. @Benny: Maar kan je nu wat vaker online komen? Of heb je het nog steeds zo druk met je studie? Misschien kan je het zo plannen dat je vooral in het weekend online komt, dan zijn de meeste van ons online.
Alleen Is Saints Row geen clangame meer,,, bij onze clan tenminste! Maar daarnaast hebben wij nog Gears Of War COD3 en Rainbow Six Vegas! En volgend jaar Brother in arms hell's Highway. www.freewebs.com/staskonl
Ik ben nu bezig met een nieuwe logo, ik heb al een klein voorbeeldje van hoe het ongeveer er uit gaat te zien. Hiervan probeer ik een avatar te maken:
Damn, ik zie nu pas dat de A van Attitude een hoofdletter is. Nu moet ik weer opnieuw beginnen . Misschien moet ik de naam aanpassen naar GWA-clan, dat vind ik toch iets mooier!
hahaha.. niet stressen, jullie hebben hem deze week.. Ik heb de SP uitgespeeld.. kort maar heel krachtig! Nu op hardcore en daarna insane..
Tja, ik moet de Achievements voor Cashual ook gewoon hebben natuurlijk.. Zorg jij nou maar dat je hem uberhaupt krijgt !
Vuile duitser mij een beetje opnaaien he. Gister werd ik helmaal parra. Ik kom online 22 mensen aan het gamen waarvan meer dan de helft goW zat te doen. Kreeg ik ook nog invites om te gamen..... Stelletje honden.