De HDTV Thread [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 21 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik game nog steeds met de standaard Component-kabel.

Mijn voorkeur gaat uit naar de HDMI-kabel (voorjaar 2007).

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Maar allebij de kabels geven goed echt beeld neem ik aan?

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik zou toch maar eens na gaan denken over die LG.
    Zoals ik al eerder zei, gaf hij in de MM erg mooi beeld :) !

Nu ik hem bij Whekamp zie voor 699 euro, ben ik sterk aan het twijfelen om gewoon voor de LG te gaan.
    Gisteren namelijk mijn telefoon kwijtgeraakt, en dus een tegenvaller gekregen!

Tuurlijk neig ik stiekem naar de Samsung, maar als ik eerlijk ben is dat ook alleen maar voor de naam...
    En aangezien ik graag een LCD scherm met Sinterklaas wil ontvangen wordt het mischien die LG 32LC3R via Wehkamp!

Edit:/
    Er is weinig informatie te vinden over die LG 32LC3R...
    Iemand die dat toevallig wel heeft kunnen vinden??

In de Consumentengids November 2006 (hier naast mij liggen) staat de LG 32LC2R...
    Daar staat bij HD weergave het volgende...
    #/+ = oftewel, nu niet heel super volgens mij
    en bijde Samsung
    +/++ = Dus het hoogste wat er te halen valt...

Nu praten we dus over de LG 32LC2R. In hoeverre zal de LG 32LC3R daarin verbeterd zijn?

Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  4. ThApocalypse

ThApocalypse Final Fantasy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij de MM ook geinformeerd naar de LG 32LC3R, want het viel mij op dat deze goedkoper is dan de LG 32LC2R. De specificatie van de LG 32LC3R zijn zelfs beter (contrast). De verkoper wist ook niet psies waarom de 3R goedkoper was, maar hij zei dat de 3R in de aanbieding was. Helaas kon ik de LG 32LC3R bij de MM niet goed bekijken omdat deze in het gangpad stond waardoor er een slechtere verbinding was dan de HDTVs die aan de muur hingen. Daarom was ik ook niet erg overtuigd van het beeld. Was niet echt scherp. Maar het was dan ook wel een TV zender en geen DVD ofzo...

Ik had daarna besloten om toch wat langer te sparen voor een Samsung (die heeft een vriend van mij, en toen ik daar de xbox360 was ik meteen verkocht). Maar ik denk dat ik ze tegen de tijd dat ik het geld heb eens goed ga vergelijken en kijken of die Samsung ook die 200-300 euri meer waard is....

5. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je mss wat meer resultaten uit de consumentengids hierneer kunnen zetten? Ben ik wel benieuwd naar:thumbs:

6. FlexMasterGoldy

FlexMasterGoldy Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Bedankt voor alle feedback, maar het was idd een resolutie welke de samsung tv niet ondersteund.

Wat ik heb gedaan was via component de stappel lopen tellen hoe ik in het video menu zou komen haha. Dus toen vga kabel erop. 3 keer rechtertrigger 2x A 1x omhoog en nog een keer A toen stond ik op 640x480 ofzo en toen had ik beeld. Daarna kon ik hem gewoon op 1080 zetten et voila. Picture.

DVD upscaled is toch echt beter! Maar wat nu een issue is, is dat het beeld via de VGA heel erg flets is. Via component knallen de kleuren op je af.... WAT NU? HAHA

Is dit dus op te lossen door gewoon een uur te gaan zitten en de kleur balansen aan te passen? Heeft iemand een ideale instelling paraat :)

7. forza11

forza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Ik ga ook voor de Samsung, ben er haast zeker van dat ik hier meer plezier aan ga beleven dan aan de LG.. *)

9. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb toen de LE 32LC2R zien hangen bij de MM in Eindhoven met HD beeld, en was wel onder de indruk.
    Vandaar dat ik nu sterk neig naar de LE 32LC3R. Met die prijs voor een 32" inch is de kans groot dat ik deze koop.

Ik neigde ook naar de Samsung, maar heb mij nu totaal van merken afgezet...
    Het kan natuurlijk altijd beter. Maar ik geil toch niet heel erg op MERKEN en dat soort toestanden. :+
    Oftewel, het is maar voor mijn Xbox 360 die op mijn kamer staat.
    En goed is goed :)!

Oftewel, een prijsje van 699 euro voor een goed scherm dat ook nog eens 32 Inch is, is voor mij Top :thumbs:

10. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    je moet idd niet zomaar meer geld uitgeven omdat er een leuker merk opstaat. Maar een merk zegt vaak ook wat over de kwaliteit. En stel dat Samsung een veel beter merk is dan LG dan is het niet onverstandig meer geld uit te geven aan een Samsung. Maar als het beide goede merken zijn dan is het mss wat onzinnig extra te betalen voor het merk. Ik kan alleen van LG niet goed inschatten of dat een goed merk is op het gebied van HDTVs...

11. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    Dat is inderdaad waar.
    Ook ik weet niet super veel van LG af. Echter heb ik hem wel zelf mogen ervaren bij de MM, en was ik aardig onder de indruk van zijn scherpte :)!

Hing dus wel aan zo'n HD muur...
    Er van uit gaande dat de LG 32LC 3R weer wat beter is, lijkt het mij dus een super Tv'tje.
    Ook heb ik natuurlijk weer wat forums afgespeurd via Google, waarin er ook met LOF over de LG serie wordt gesproken :)!

Oftewel, vanavond even top overleg met ouders.
    Ma heeft namelijk inlog codes van Wehkamp :+

12. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
  13. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    Mocht je hem kopen ben ik erg benieuwd naar je ervaring!

14. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    He balen..hoopte hem maandag op te kunnen halen (samsung LE32r71B)was ook teovallig vrij, maar helaas moet tie besteld worden duurt het 2/3 werkdagen tot tie binnen is.

Nog geen hd Pron voor mij (en GoW :p)

15. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    pron???:eek:

16. Reem

Reem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doet me denken aan Solero...hmm ijsjes :+

17. MYSTERY X

Leuk Bevonden:
    31
    @ Gear

Ach...
    Je hebt hem in elk geval volgende week binnen! :)
    Wel lekker denk ik...

Dit weekend ga ik in elk geval overleggen thuis met mijn ouders. Wat nu de verstandigste keuze is...

Het wordt:
    Philips 32 PF 5331
    Samsung LE32R71
    LG 32LC3R

En welke zien we dan wel weer...

Philips en Samsung zijn eigenlijk wel de top tv's waar ik niet tussen twijfel. Deze kosten dan ook weer net wat meer dan de LG.
    De LG daar in tegen is nu bij Wehkamp erg goedkoop, maar heeft mijn twijfels. Gewoon weg omdat ik niet weet hoever LG op het gebied van LG schermen is :)!

Kortom, twijfel...

18. ThApocalypse

Leuk Bevonden:
    0
    dat vraag ik mij dus ook af:+

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zucht ben weer eens gaan kijken wat er nu op de markt is kwa lcd tv's en kom er weer niet uit.

ik wil sowieso een 32 inch scherm, maar twijfel tussen 3 schermen:

samsung (2 stuks)
    1) LE32M71B
    2) LE40M91B (maar ik wil die dus in het 32 als die dan uitkomt)

of de philips
    1) 37PF9731D (in 32inch formaat)

Iemand al ervaring met deze schermen of adviezen erover, ik ben ook nog aan het rondneuzen over deze types.

20. Bosbeest

Bosbeest Beast in the dark

Leuk Bevonden:
    0
    waarom neemt iedereen tog altijd de 32 inch versies? En niet de 40/42 inch versies?

Is het vanwege het geld? Of worden de gfx er echt slechter van?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina