[Algemeen] Gears of War [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn gewoon naamplaatjes van gevallen soldaten. Als je ze allemaal verzameld unlock je een achievement geloof ik.

Trouwens, ik kan iedereen aanraden op hardcore te beginnen. Moeilijksheid graad is gewoon perfect, casual is te simpel.

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap..ze zeiden dat je wanneer je iemand GoW ziet spelen dat je anytime kan joinen .. maar nu zie ik mensen GoW spelen in mijn friendslist maar er staat dan niet join session in progress ofzo .. nee helemaal niks !

of kan je alleen erin komen door een invite ofzo ?

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    //edit; zie hieronder 8)

4. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat dacht ik eerst ook, maar het werkt net andersom. Eigenlijk ook wel beter, anders stappen er wellicht steeds mensen je game in. Op elk moment waarin jij je SP speelt kun je een invite naar friends sturen die dan ogenblikkelijk kunnen instappen als Dom. Jij als SP-er merkt dat eigenlijk niet behalve dat Dom nu geen AI meer is maar PI.

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    En maar beter anders dan wil je een missie zelf halen en dan stapt er iedere keer een of andere idioot je game binnen die niks anders is dan een schietschijf...

6. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ja thnx .. ik had al zo'n flauw vermoeden en vond het idd eigenlijk ook logisch ..maar wou het even bevestigd hebben !

7. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Kan iemand mij uitleggen waarom ik dit spel zou kopen?

8. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar hier kan ik niet tegen de sniper is goed dat klopt maar het ligt aan jezelf er zijn zat manieren om iemand met een sniper onschadelijk te maken
    en daarbij zijn de levels ook nog vrij klein dus wat zeur je nou over die sniper

9. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe spring je meteen in met splitscreen? Want toen ik dat gisteren probeerde, moest ik eerst die andere gast insignen, dan terug naar hoofdmenu en dan verder vanaf het checkpoint.

10. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Niet iedereen is hardcore, ik doe t gewoon op casual en vind 't al moeilijk genoeg. :+

11. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo ook begonnen eerste indruk was net zoals toen ik voor het eerst Far cry op de pc opstarte. indrukwekkend gewoon.

wel even wennen dat je dat mannetje van achter ziet, vind ik net zoals call of duty net iets makkelijker maar misschien kan dat ook wel nog niet naar gekeken.

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Als je het spel niet zou kopen, zou je idioot zijn...

13. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik dat topic kan vinden waar je suggesties kan doen over een mogelijke update , ik wil voorstellen dat ze een gamemode maken waarbij je wapens kan kopen ofzo, als het niet met geld is dan met iets anders honor ofzo als je genoeg kills maakt dan krijg je punten en daar kan je wapens van kopen extra punten als je dan iemand met chainsaw killed lijkt me wel geinig

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    :eek:

Leg uit waarom je twijfelt :+

Als dit je genre is, dan is het imo een musthave. Naar mijn mening de beste multiplayer tot nu toe!

15. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt deze multiplayer nou beter dan die van Halo 2??? Ik heb hem nog niet gespeeld omdat ik nog een Wifi adapter moet kopen maar kan me er zo weinig bij voorstellen... Behalve dan dat iemand door midden zagen in multiplayer natuurlijk nog vetter is...

16. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net gehaald voor € 44,- bij MediaMarkt. Echt goedkoop:)

Probleem: Heb ook Call of Duty 3 & Marvel Ultermate alliance liggen en nog niet uitgespeeld:eek:

Nu weet ik niet meer welke ik het eerst moet spelen8)

Greetz Buddha

Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Multiplayer heb ik zelfs nog niet gespeeld, ben nu zeker benieuwd ernaar :).
    Straks is het terug gears of war time baby :D.

Ik was gisteren aan het spelen met een kameraad(speel onmiddellijk co-op uit) en zijn vriendin belt zo(terwijl hoorde ik hem praten, door de mic he). En hij: "Ik ben met den Boss(:D) gears of war aan het spelen, dat moet ge zien! Dat is niet normaal, die graphics,..." Zijn vriendin was oblivion aan het spelen en had hulp nodig ofzo, en hij zo toen:
    Ja sffs,... maar nu is het gears of war time baby :D.
    Héhé, Gears of war is een game waarvoor je het ganse weekend thuis blijft om gewoon te gamen }:]

@ Buddha: 44 euro??? What the fuck, ik heb 64 betaalt, dat is 20 euro meer! Damn :D

Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  18. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff... Ik nog GoW, FEAR, COD3 en Splintercell DA... :b:

19. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    kan je off-, en online de coop spelen en dan ook alle archievements halen er komt vanmiddag een vriend kan ik dan gewoon coop doorgaan waar ik in me eentje ben gebleven of niet

20. Gangsterdwerg

Gangsterdwerg Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff ik ben nu bij de eindbaas van Act 5 op die trein.. keeenker hoe moeilijk is het om die vent te verslaan want er zit ook nog megaveel Kryll. Iemand tips?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina