[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    oops :lol: Meest achterlijke opmerking die ik inderdaad kon maken. :D
     
  2. mark8925

    mark8925 Guest

    is er ook nog iemand die het echt een boutspel vindt?:+
     
  3. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Hier ben ik het dus helemaal mee eens.
    Dit spel krijgt voor de graphics 10-en.Ik zie het persoonlijk niet zo.
    Splinter Cell doet er echt niet voor onder in mijn optiek.
    De graphics van GOW zijn vet, heel vet zelfs.Maar dat dit zonder twijfel het mooiste spel is op de xbox 360 vind ik ietwat overgewaardeerd.
    Het is misschien wel het mooiste spel, maar ik verwacht toch dat er de komende jaren (veel) meer uit de x-doos geperst gaat worden.
     
  4. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat valt toch ook wel mee man...iedereen kan zich vergissen, toch? :b:
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    O-M-G dit spel is té bruut jonge :D
     
  6. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is veelal hype die dit soort dingen creeert. Call Of Duty 3 doet zeker niet onder qua graphics. Gears of War heeft een mix gemaakt van allerlei spellen en gecombineerd in 1. Ach, en wat maakt het nu eigenlijk uit WELK spel nu next-gen gezien wordt of niet? Ik vermaak me met COD 3 net zoveel als met GOW. Zijn alletwee schietspelletjes ;)

    :thumbs:
     
  7. mark8925

    mark8925 Guest

    naja ik vindt ze toch wel stuk bruuter hoor.. maja weet niet of je op hd speelt? of juist erg oude tv?
     
  8. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb beide games ook en ik vind Gears er toch wel stukken beter uitzien..
    Allemaal veel scherper etc.
    En als je bij cod 3 een beetje naar beneden kijkt dan ziet alles er opeens helemaal wazig uit wat af en toe heel irritant is...
     
  9. Beste spel voor de Xbox360

    Eindelijk was het dan zover,eindelijk kon ik het spel gaan halen in de winkels.Ik heb nu zo'n anderhalf uur gespeeld de SP,en ik ben heel erg tevreden over dit spel.Alles klopt gewoon.De graphics zijn prachtig,het wegduiken en schuilen gaat ook prima,en de actie maakt het helemaal goed:thumbs: .Ik heb heel even de MP gespeeld,en ook die was toppie:b: .Voor mijn is dit het beste spel die ik heb voor de 360,en ik denk dat dat ook zo blijft tot Halo 3,of Viva pinata moet nog leuker zijn:lol: .
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Mijn hele dag verneukt, TNX Gcshop :) :thumbs:.
     
  11. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeh bol.com heeft hem net geleverd.. nog paar uurtjes werken en hopen dat mn vriendin het er mee eens is dat ik haar dit weekend niet zie..
     
  12. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind het spel ook echt super geworden. Alleen jammer dat ik na een uurtje gamen erachter kwam dat er een kras op de DVD zat en het spel hierdoor dus vastliep. Net even in de winkel omgeruild voor een ander exemplaar, heb ik wel nog moeite voor moeten doen want verkoopster zei dat het door mijn xbox kwam. Wel raar aangezien mijn 360 nog nooit voor krassen op de DVD heeft gezorgd. Maar ja wel een nieuwe gekregen na veel gepraat over en weer. Nu is mijn vraag dus ook of nog meer mensen hier last van hebben, want ik heb meer het gevoel dat die kras er al opzat ( heb de DVD rechtstreeks vanuit hoesje in xbox gestopt en verder niets dus lijkt me sterk dat ik een kras heb veroorzaakt hierbij, en kras was rond en niet recht. ) .
     
  13. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Hehe.Ik wist dat die vraag zou komen. ;) Heb het op beide gespeeld.
    Ik ben gewoon niet zo vatbaar voor die hypes.
    Als je gewoon heel eerlijk bent,kun je toch niet anders concluderen dan dat het er idd zeer goed uitziet , maar niet zo baanbrekend is als dat bijna overal gezegd wordt.
    Ik vind SC net zo mooi!!
     
  14. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hem hem ook binnen, echt prachtig, op een oude 4:3 tv ziet het er nogsteeds erg goed uit, speelt lekker, en die kettingzaag is werkelijk fantastisch, zal straks iets meer vertellen ga nu lekker verder spelen ^^

    @Jerreby

    Ik heb hem net wel ontvangen van GCshop!
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  15. rogier83

    rogier83 Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu op de helft van act 2 en vind de game wel aardig. Op sommige momenten (vooral tussenfilmpje voordat het laatste gedeelte van act 1 start) had ik wel van WOW, maar ik ben er eerlijk gezegd niet helemaal ondersteboven van. Had er eigenlijk wel meer verwacht gezien de enorme hoeveelheid laaiende reviews... Zal de game maar eerst uitspelen eer ik een final verdict vorm, maar hoop alsnog dat Gears mij wat meer zal gaan boeien. Vraagje aan diegenen die de game hebben uitgespeeld, wordt het nog beter?
     
  16. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Veel beter....heb maar geduld ;)
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zonet act 1 uitgespeeld met JeePee. En hoe gruwelijk is het _O_. Eindbaas van het level was al helemaal geweldig!. Zit met smart te wachten op zondag dat ik weer verder kan.
     
  18. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook sinds vanmiddag en moet zeggen dat het grafisch helemaal geweldig is. Vooral als je buiten bent vind ik alles indrukwekkend uitzien. Ook die roadie run is geweldig gemaakt. Ben nou in Act 1 bezig waar ik die Berserker de tombe uit moet lokken en dit vind ik totaal overbodig en best saai. Maar voor de rest is dit een machtige game._O_
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Neen jò. Dat is juist een van de leukste gedeelte. Ik raad het je aan om het co-op te gaan doen want dan is het echt lachen gewoon 8). Gewoon droog tegenaan staan en dan optijd weg springen, kop van dat beest is onbeschrijvelijk.
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zowel de SP als de MP zijn zo super gaaf! Ik heb nog nooit zo'n intense SP en MP ervaring meegemaakt. In de MP vind ik vooral assasination echt heel erg gaaf!
     

Deel Deze Pagina