De MM's bepalen het helemaal zelf voor welke prijs hij daar ligt. Aanbiedingen zijn verschillend. Hahahaha dat meen je niet??? Zie je er zo jong uit dan?
bij twfijel zijn ze verplicht te vragen naar je leeftijd ik was juist verbaasd dat er bij mij niet naar gevraagd werd...
nee normaal voor mijn leeftijd. en ik ben ongeveer even groot misschien wel groter dan die debiel. hij wil me gewoon dwars zitten! normaal vraagt hij er nooit naar! en ik weet zeker dat hij er mij nooit meer naar gaat vragen, omdat ik nu nooit meer een fking ding bij die aap koop
nee ik ook niet! maar die vent wil gewoon aandacht ofzo :{ ik ga in iedergeval over een half uurtje met mijn moeder (ja, mijn moeder) naar die aap toe en dan krijg ik mijn zin .
Hij mag rustig naar je leeftijd vragen, hij mag rustig naar je ID vragen, maar je hoeft het hem niet te tonen. Hij is geen opsporingsambtenaar en is niet bevoegd om het te controleren. Oftewel jij als consument mag hem gewoon kopen, tenzij er een agent achter de kassa staat.
nou dan! maar hij doet het toch niet! irritante flapdrol dat ie er is! ps. jullie kunnen vast begrijpen dat ik boos ben toch?
@ Intrax was dat soms in utrecht, daarwerkt een maat van me en die heeft leiding gevende functie, dus dan hoef ik em alleen maar voor je te bellen
Ik heb niet deze hele topic uitgespit, dus misschien hebben anderen dit ook gehad. Ik kom zo bij de FRS, om de CE op te halen. Zegt die gast zo; das 70 euro. Ik zei ik heb 'm gepreorderd, ik hoef maar 60 te betalen. Zegt de verkoper; O, je hebt 'm gepreorderd, ik dacht dat je 'm gewoon wou kopen. Dus voor idereen die hem bij de FRS heeft gepreorderd, zo snel mogleijk halen, anders verkopen ze hem misschien zo :{
Ik heb dus IDD een luie postbode, krijg net email van nedgame, daarin de locatie waar hij moet zijn. En hij zit in de distributieroute!! maar niet gehad!! kut tpg. Gaan we dus even lekker klagen moeten ze me niet meer flikken met post.
mijne ce is ook binnen. en zowaar moes ik verplicht een preorder bonnetje hebben van de frs. en die had ik dus gears of war is binnen en drswaab komt gouw online
Ziet er zeer strak uit die CE editie. Mijn CE zal wel weer ergens bij TNT rondzwerven, volgens mij heeft Nedgame m iig op tijd verzonden...
Zonet de laatste CE bij de FRS in Delft gehaald. Ik had vanmiddag alvast gebeld om er één opzij te leggen ...