niet helemaal in de winkels, bij eplaza konden ze me preorder niet leveren door een screwup van microsoft
Nou bij mij is de bezorger net langs geweest met mn CE, en oh wat ziet ie er strak uit. Van mij horen jullie de komende tijd niets meer
Ik heb net mijn Limited Collector's Edition opgehaald bij E-Plaza. Ik moest nog 55 euro betalen in plaats van de 60 waarvan ik uit was gegaan, dus dat viel nog mee. In ieder geval ziet het doosje er erg mooi uit, al heb ik hem nog niet uit het plastick gehaald.
Hoezo pech? waar slaat dat op? Waarom is die overal verkrijgbaar behalve bij de eplaza waar ik de pre-order kit heb? Dit is zo dom .
of misschien moeten we dat wel aangezien we anders een boete van 10k€ krijgen? liever geen 10 duizend euro kwijt dan dat we zo'n snotneus als jij van shit voorzien.
Microsoft heeft een logistieke fout gemaakt waardoor E-Plaza/Bart Smit geen LE's kreeg, ze hebben nog alles geprobeerd om dit recht te zetten, maar zoals je hebt gemerkt, is dit niet altijd gelukt... Hier nog een slachtoffer...
Heb ik mijn GOW LE besteld bij Zuiderpark welke hem netjes gister opgestuurd heeft via de TNT, dus ik kijk al de hele dag uit om vandaag GOW te spelen. Voor elkaar gekregen 1 uur eerder naar huis te racen dus ik om half vijf richting huis helemaal opgewonden doe ik mijn brievenbus open.... GEEN GOW.... NEEEEE ik naar boven doe de voordeur open en ja hoor daar ligt een briefje op de deurmat van de TNT!!! U was vanmiddag niet aanwezig dus hebben we uw pakketje bij de buren afgegeven. Okay okay ik snel naar de buren... even aanbellen... wachten nog effe wachten... NIEMAND THUIS.. NEEEEEEE en het ergste is nog dat ik mijn pakketje nog zie liggen ook Ik kom niet dichterbij dan 1meter van mijn GOW het enige wat ons scheidt is een raam.... ben al 2 uur lang aan het wachten tot mijn buurvrouw terug komt, heb zo'n gevoel dat met mijn geluk dit nog een heeel lange avond kan gaan worden!
weetje de doosjes zijn best relaxt om de disc in en uit te doen bij die andere vindt het altijd zon ge k*t
Jonge wrijf het er ff in? Ik eis zelfs van FRS dat ze de game op de release versturen!! Zodat ik hem dan nog morgen heb!! Maar ze versturen volgens mij geen pakjes in het weekend! Dus dat word maandag GVD !! Srry