Tony Hawk project 8

Discussie in 'Algemeen' gestart door eddyfever, 10 mei 2006.

  1. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel moeten, als je special meter vol is, kun je je linker thumb indrukken ten allertijde, maar je moet wel tricks blijven doen anders stopt die.
    Ik gebruik het vaak voor grinds/slides. dat ziet er zo stoer uit.
     
  2. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    1. valt me nog mee, je heb 5 basis personen die je kunt editen, ik dacht ook van damn maar het valt uiteindelijk wel mee. Wat wel leuk had geweest was dat je gezicht ook nog kon maken.
    - Ja edditen zit er niet in behalve dan wat ik hierboven zei, en in elk level is een open "plein" waar je quarters/kickers/rails kunt neerzetten.
     
  3. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, bij die school :)
     
  4. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ook,
    - parkeerplaatsen voor de entree van de funpark
    - Basketbal veld in de school
    - en idd schoolplein.
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    In tegen stelling tot vorige delen kan je hier alleen maar in focus mode gaan als je een air maakt. Tijdens het grinden of tijdens een manual kan het niet.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2006
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Is alles in éen keer speelbaar in de game ? Of moet je weer elk deel van de "stad" unlocken ? :)
     
  7. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet weer de delen van de stad unlocken!
     
  8. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    even over focus,

    kan dus wqel als je grind manual etc. maar je moet em langer inhouden, niet gewoon ff klikken :) toen ik dat ontdekte ging er n wereld voor me open :D darkslide in focus en dr achteraan manual met 3 60 fingerflip to pivot :D heerlijk ziet dat eruit :D
     
  9. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    De game is volgens mij wel gewoon eigenlijk NIET uit te spelen. Je moet namelijk om eerste te worden alles op sick doen en volgens mij alle of zogoed als alle secrets en transfers vinden.

    Ik vind trouwens die ragdoll/physics dingen zelf het minst leuk ook :mad: Hopen dat ze die onzin volgende keer ook eruit laten :)
     
  10. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je, dat vind ik eigenlijk HELEMAAL TOP!! haast niet uitspeelbaar!! heerlijk juist! want de voorgangers waren veel ste makkelijk, hier krijg ik weer het heerlijke gevoel van chaotisch! uitdaging! zoeken!

    chaotisch : omdat er veel gaps zijn die je niet 1.2.3 vind, je vind niet zo 1.2.3 die challenges van grinden, manual en combi daarvan!
    uitdaging : omdat sick, nu ook echt SICK is!
    zoeken : naar gaps, omdat die altijd lastig zijn om ze allemaal te krijgen!

    ik vind dit dus eindelijk weer een goede tony hawk game qua moeilijkheidsgraad, en qua graphics! top gewoon!
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Daar ben ik het wel met je eens. Ik vond in de vorige delen die "standaart" valpartijen na een tijdje wel nep worden. Maar deze ragdoll is gewoon slecht uitgewerkt.

    Maar dat komt ook een beetje omdat er iets inzit waarmee je zoveel mogelijk botten moet breken enzo toch ? Je kan namelijk je personage sturen als je in de lucht "valt" 8)
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Is de stad groot, eenmaal alles vrijgespeeld
     
  13. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet overdreven groot, maar genoeg te doen :) Denk dat je het eigenlijk moet zien als qua oppervlak ongeveer hetzelfde als de vorige delen ... alleen dan in een enkele wereld.
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Ik mag als het goed is binnenkort Tony Hawk Project 8 gaan reviewen. Heb er zin in. Demo was erg tof.
     
  15. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik moet dit spel gewoon echt hebben.
    Geef dit spel aan mezelf als "Kerst kadootje" :D

    De eerste vier delen van Tony Hawk blijven namelijk echt geniale spellen.
     
  16. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    dit spel is ook wel vet hoor! dit keer niet kieze voordat je begint of je sick normal of pro wil doen, nee, gewoon aan de slag, en zo naar de nummer 1 komen! sick moet je zelf voor zorgen, en das wel lastig soms..

    trouwens, het is nu ook beter aan 1 gesloten dan wasteland, nu heb je niet zo een gangetje steeds tussen door, maar hoppa, meteen het nieuwe gebied in zonder laden!
     
  17. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd alles op sick das echt niet te doen, ik heb al heel veel moeite met sommige pro dingen. maar wel een tof spel.
     
  18. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem trouwens net van play-asia binnen voor 35 euro en het blijkt ook nog de pal versie te zijn ;)
     
  19. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    coole game, ziet er allemaal goed uit en de moeilijkheidsgraad is eindelijk weer is wat opgekrikt. enige nadeel is die framerate, hij hapert zo fucking veel dat het echt irritant is, ik hoop dat ze met een patch komen ofzo want dit sucked echt erg!
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, hij hapert wel wat af en toe, inderdaad vervelend... hopelijk zijn ze met patch bezig...

    maar ik heb een vraagje algemeen... er is dus die achievment voor 500.000 punten score in 1 combo... nu speel ik CAREER, en had ik een combo gezet van boven dat getal, maar hij unlockt die achievment niet... weet iemand ho dat zit??
     

Deel Deze Pagina