Whahahaha Kameraad van me is super goed in sniper! Gewoon slim doen!! Jij lokt ze omhoog door een beetje op ze teschieten etc! Laat hij zijn kop zien zorg je ervoor dat je teammate al gemikt staat op die plek! En whoola HEADSHOT!! En hij is er zo goed in Heeft het spel nog maar 2 dagen Ik mocht bij hem spelen *sniff* Wat mooi 9,5 In de PU!!
en die curbstomp voer je uit als je iemand bijna neerhebt toch? Moet misschien het boekje maar even opendoen voor die andere modes
Dit is vast wel heel erg vaak gevraagd maar hoe speel je ranked met elkaar? Ik snap er helemaal niks van.
Dat kan dus niet, of je moet toevallig elkaar tegenkomen. Bij ranked kom je, als het goed is, alleen maar gamers met hetzelfde 'niveau' tegen, zodat je niet zomaar tegen een pro tegenkomt, terwijl jezelf net 1 uurtje bezig bent ofzo. (lange zin...) Is gedaan zodat je niet samen met wat vrienden elkaar in de leaderboards kan helpen enzo.
volgens mij heb ik de eerste cheater gesignaleerd , iemand kon uitzichzelf weer opstaan nadat je hem had neergeschoten. hij deed het een paar keer dus ik zag het niet verkeerd.
ja dat ahd ik ook gezien!!! in het level Train Yard ofzoiets met een trein die steeds langsdendert gebeurde het bij mij! ik schoot hem dus dood en hij lag daar nog te bloeden dus ik loop heel rustig naar hem toe om hem de finishing touch te geven en ik sta stil voor zijn neus staat hij opeens op zonder iemand in de buurt! ik stond gelukkig dicht genoeg bij om hem voor hij opstond nog een bugs kogel door zijn hoofd te boren, maar ik schrok wel ik dacht dat hij nog niet goed genoeg dood was, maar achteraf bedenk ik me dat dat wel heel sterk kon zijn... als je als een gek op A drukt dan duurt het alleen langer voordat je bent doodgebloed als je niet op a drukt ben je dus snelelr dood en heb je midner kans gered te worden
Of je komt er telaat achter dat je terug bent en ligt er weer dood tebloeden ! Had ik dus ook een paar keer Of soms letten ze niet op dat je weer opstaat! Whoopa 2 chainsaw kills
volgens mij ligt het aan de instellingen dan, want ik zie als een vriend doodligt dat rondje toch echt langzaam vollopen met bloed en het lijkt me niet als dat rondje helemaal vol met bloed gelopen is je weer opstaat
Je kunt als ik het goed heb instellen hoe lang het duurt voordat je doodbloed/ opstaat enz!! Meeste hebben het dan 20sec Heb je nog ff tijd om hem ff de kop eraf te trappen!! Dat is ook zo vet
Ik d8 altijd dat een teammaat je omhoog moest helpen, en dat jij allee het sterven kon uitstellen met A...