[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

1. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb al een bril (en lenzen). Maar goed, wat dat betreft ben ik het gewoon niet met je eens want CoD3 komt gewoon op sommige momenten mooier op mij over dan Gears of War. Die laatste is op andere punten weer mooier.

2. Dioxic

Dioxic Guest

Denk niet dat daar een bril voor nodig is, De Gamer heeft beide games en oordeelt miscchien wel beter

3. evilredbull

evilredbull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja wat kan ik nog zeggen super spel nee bruute spel nee is echt een toppertje op 360 man toch i love this game echt waar wat bruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuute zo wtf die chainsaw onwt wel en die graanten online tering wat een spel voor de 2 the dag man man ga slaapen en morgen weer lekker gow spellen voor de rest van het weekend ga ik echt ff los op gow is echt weeer een game die mee wel goed ligt echt hed niet verwacht dat dit spel voor mee is is gemaakt man ik ga echt super veel spellen dit tering hype spel

Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  4. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren GOW binnen.... man wat een vet spel.......
    ook COD 3 in mijn bezit.... man wat een vet spel....

ik kom de donkere dagen voor die achterlijke kerst wel door zo:thumbs:

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    De mp is trouwens ook super vooral dan zie je iemand sniperen en dan kom je op hem af met die chainsaw en dan hoor je hem nog vloeken xD meesterlijk.

6. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook nog groot nieuws!!

epic released 100% cker UNREAL TOURNAMENT 2007 op de xbox360
    bron: my xbox magazine..
    door wie: de baas zelf die ze mond voorbij praten en vervolgens de scoop gaf..

waarom wisten wij dat niet officieell..

ook al is gears of war uitgegeven door microsoft.. besloot midway het pas bekend te maken na gears.. vandaar dat er niet over een xbox360 release werd gesproken op de e3.. maar hij blijkt al enige tijd in productie te zijn.,..

zo be happy en dont read over my post...

qoute it so much you can..

7. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Wat echt zo vet was (was net een film) wanneer voor het eerst die monsters komen die over de plafond gaan. En als ze een fucking griezelig stem doen zodat alle glazen breken.

8. Splintertje

Splintertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig spel, alleen Dom is eh, heel dom. Want waar de andere teammaten soms nog tactieste werk gaan, gaat Dom vooral Kamikaze. Domste: Hem oplappen, wanneer ie na 3 seconden alweer dood is omdat ie er op af moet springen.

En in 2e chapter blijft ie maar het donkere in rennen :lol:

9. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel maar tegenvallen. Aleen de graphics zijn ok en de moves zijn ook wel aardig, maar je bent min of meer verplicht ze te maken waardoor ik de vrijheid mis. Het is niet meer dan van muurtje naar muurtje rennen, bukken en schieten, naar het volgende muurtje, bukken en schieten.Niets bijzonders eigenlijk. ik vind de 3th person view zwaar klote. Niet echt mijn ding dus.

EDIT: En totaal niet spannend.

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ehm dat kan je zelf regelen eh;)
    de linkerbumper indrukken en a druken is een agressieve houding van je teammaten en hetzelfde met b is juist een verdedigendere houding ;)
    speel de singleplayer eens tot bijvoorbeeld act 2.
    dan begin je meer van het evrhaal te begrijpen en heb je langer gespeeld om eraan te wennen.
    probeer dan de multiplayer eens en dan niet meteen na één potje stoppen, maar geef het de tijd om je de details van die hele multiplayer te begrijpen hoe het er aan toe gaat, ik weet bijna zeekr dat je het erg zult gaan waarderen;)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren het spel binnengekregen en uiteraard ook gespeeld, hier een korte eerste impressie.

Ik heb gisteravond/nacht zes uur achtereen zitten gamen! Ik game al vanaf de atari 2600, maar kan me niet heugen dat ik in mijn hele leven zo lang nonstop achter een console heb gezeten. Dat zegt waarschijnlijk al genoeg.

Het verhaal: Het verhaal is lomp slecht, echter de ontwikkelaars lijken zich daar van bewust en hebben er (tenminste zo lijkt het) met opzet nog een enorme schep bovenop gedaan. Onze helden hebben pure testosteron uit hun poriën lopen lijkt het wel, ondersteund door over de top gear en dito opmerkingen. Meer dan eens moest ik hardop lachen om de terminator-like opmerkingen van de verschillende personages. De kern van het verhaal: het uitroeien van de Locust niet meer en niet minder. Maar zeker leuk om te doen.

De gameplay: Ik lees hier en daar dat mensen het niet helemaal intuitief vinden. Ik kan me daar echter niet in vinden, trainingsmissie gedaan en good to go. Wat wel mist is dat extra opties zoals de chainsaw en curb-stomb (schrijf je dat zo?) eigenlijk niet uitgelegd worden, wel een gemiste kans. Dekking zoeken gaat, zoals overal beschreven, uitermate gemakkelijk. Niet eerder zag ik ook zo strak een gamecharacter zich zo mooi tegen een muur aan 'zuigen'.

De graphics: Is het nog nodig dat ik hier wat over zeg? Adembenemend! Gears steekt met betrekking tot het grafische geweld met kop en schouders boven de rest uit en ik kan alleen maar hopen dat ontwikkelaars zich hieraan gaan optrekken, want dat beloofd dan nog veel goeds! Het gamen op een hd-beamer draagt overigens bij aan een vette game-ervaring :+

Moeilijkheidsgraad: Begonnen op hardcore wat vrij lastig was. Echter voor mijn vriendin zo goed als onmogelijk. Aangezien we de game eerst met zijn 2-en uitspelen daarom verder gegaan op casual, wat voor mij iig nog wel genoeg uitdaging biedt.

Multiplayer: Gisteren drie potjes gedaan en in het eerste potje uitgemaakt voor ' worst player ever seen on xbl' . En bedankt :9 Na het eerste potje kreeg ik het beter onder de knie en meerdere keren voor multiple kills gezorgd. Verder nog niet genoeg gespeeld om een goed oordeel te kunnen geven.

Negatieve dingen: Er is maar 1 savegame!! Ik wil een aparte game voor mij, een kameraad en mijn vriendin. Dit is dus niet mogelijk, waardoor ik gedwongen wordt de game eerst op casual uit te spelen, daarna zelf voor hardcore te gaan en met een kameraad maar onder een andere tag oid. Erg storend.

Trueskill-ranking. Tja ik vind competitie leuk en wil daarom graag een getalletje achter mijn tag zien staan. Mp in het algemeen voelt voor mij al snel doelloos en dat wordt zonder ranking alleen nog maar erger. Dit zorgt ervoor dat ik deze game waarschijnlijk alleen maar met mijn clangenoten ga spelen (evt tegen anderen) omdat dat altijd gezellig is. Iets wat over de mp gisteravond iig niet gezegd kon worden, veel geschreeuw en opgefokte jochies die tien keer te goed zijn voor deze ouwe.

Al met al geeft Gears of War tot nu toe de beste game-ervaring ooit. Echter na 1 dag kan ik nog niks zeggen over de houdbaarheid ervan, maar daar is maar 1 manier voor om achter te komen :+
    Game on!

12. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een uurtje mp gespeelt, maar dat vind ik helemaal niks. Er komt iemand op mij af gerent en voordat ik hem dood heb kunnen schieten heeft ie me met de motorzaag gekillt, maar zoals ik al zei, niet zo mijn ding.

EDIT: En wat betreft de singleplay. Ik wil meteen vanaf het eerste lvl dat een game me bij de strot pakt en me niet meer loslaat en niet pas vanaf het 2de lvl of wat dan ook.

EDIT 2: Maar ik speel zeker nog ff door. Miss. dat ik de co-op wel leuk ga vinden.

13. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik had iig aan het begin bij de MP ook het ''wennen'' verschijnsel, maar met de minuut langer spelen ging dat gevoel over in een enorme verbazing hoe goed en tactisch het spel is uitgewertkt8)

stel je had bij Halo 2 in de multiplayer ongeveer 50 procnt geluk en 50 procent skills hier is het zonder twijfel 10 procent geluk en 90 procent de skill van jezelf.
    dat maakt deze game vooral erg goed:)
    als je doodgaat is het je eigen schuld, als je iemand dood is dat dankzij jou skills in het spel:)

14. Morridin

Morridin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een beetje hetzelfde. Heb ook 3 uur mp gespeeld en vind er nu niks aan, misschien komt het doordat je continue door amerikanen wordt afgemaakt die duidelijk een voorsprong hebben.
    Oneshot kills met sniper of rocketlauncher zijn gewoon NIET vet. Soms is er een idioot die altijd voor die wapens gaat en er 3 man van je team mee sloopt.
    Er is ook veel te veel close combat. Waarom zou je een half uur op iemand gaan lopen schieten, als je op hem af kunt rennen en chainsawen. En ook echt iedereen loopt van die grenade melee attacks te doen. Ze stormen op je af en tik, 2 seconden later ben je de lul. Shotgun helpt er ook totaal niet tegen, veel te moeilijk om mee te aimen zonder cover. En cover kun je gewoon niet gebruiken in close combat.

Ik ga mp zeker nog eens kans geven, maar tot nu toe vindt ik het bagger. Misschien eens een keer met 7 andere nederlanders spelen ofzo.

15. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Geen last van gehad in de MP. Chainsaw kills zijn bruut, je moet gewoon tactisch spelen. Die granaten kun je horen dus wegspringen en er is niets aan de hand. Als iemand op mij af komt rennen dan is het een kwestie van wegduiken en schieten.

Ik speel alleen met Nederlanders, en het is echt super. Er zitten een paar hele goede spelers tussen, maar daarvan gaat mijn niveau ook omhoog. De eerste keer werd ik constant afgeslacht gewoon. Nu kan ik goed meekomen omdat ik nu weet hoe je moet spelen. Prachtig als er nog 1 tegenstander over is en jij bent nog met 3 man. Opjagen is het devies. Prachtig gedaan. Meerder malen heeft 1 man gewoon gewonnen van 3 tegenstanders. Of tactisch een gelijkspel eruit slepen als je alleen over bent tegenover een overmacht. Gewoon vluchten en verstoppen haha.... Echt heel erg vet gedaan. Samenwerken is zo belangrijk, dan krijg je echt mooie potten. Tuurlijk heb je van die sukkels die het spel online verpesten door niet als team te willen spelen. Dan is er van de fun idd weinig over, maar dat zegt meer over de spelers dan over het spel. Ieder spel is te verpesten door onwillende mensen die alleen maar willen sarren.

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Geinig spelletje hoor, maar die Dom mag wel gewoon dood van mij. He's cramping my style man!

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha same here! :cool: Maar moet wel zeggen dat hij mij net gered heeft :+
    Dus nu is de stand als volgt:

Goiz redt leven van dom: 3875542 VS.
    Dom redt leven van Goiz: 1

8)

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Hey, elk leven is er één en daar moet je blij mee zijn.

Ik heb nog even zitten spelen en ik vind het echt een leuk spel. Het heeft iets wat me bij de kraag pakt en niet meer los laat. Ik wil het woordje X-Factor het liefst mijden, maar het dekt de lading aardig.

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    In Co-op heb je daar geen last van ;)

20. xboxrox

xboxrox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me sterk af hoe dit spel er nou uitziet op een normale TV.

Deel Deze Pagina