[XOne] Game & credit card gegevens verwijderen

Discussie in 'Games' gestart door Roberto Coppi, 18 nov 2006.

1. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Als ik compare games doe met een vriend dan zie je daar alle games staan die je ooit in je Xbox hebt gehad. Ook games die je eens geleend hebt, nog geen achievements voor hebt gehaald en trials van xbox live arcade. Ik vroeg mij af of het mogelijk is om dit volledig te kunnen wissen voor gewenste games. Als ik bij de systemblade, memory game profiles wis dan blijft hij die informatie namelijk bewaren.

Tevens heb ik twee credit card accounts op live staan, is het mogelijk om diegene die je niet meer gebruikt (van een vriend) kunt wissen?

Alvast dank!

2. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij moet je via de xbox klantenservice je creditcard gegevens verwijderen.
    Mijn CC, die verlopen was, had ik eerst namelijk ook niet kunnen verwijderen; maar toch verlengde ze mijn account met de CC en vervolgens blokkeerden ze m'n account voor paar weken omdat ik met een verlopen CC had betaald :mad: . Toen kreeg ik het advies volgende keer naar klantenservice te bellen om creditcard gegevens te laten verwijderen.

Maar misschien kan het nu ook via je profiel op xbox.com; hier kan je nu namelijk ook bij je betalingsgegevens komen.

Edit: En over die games; volgens mij valt dat niet te verwijderen.....erg jammer is dat idd. Bij mij staan ook al die trial games erbij en games die ik ooit 1 keer heb gespeeld.

Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  3. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    had precies hetzelfde :mad:

moet nogsteeds via klanten service

4. Roberto Coppi

Roberto Coppi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de hulp, moet ze maar eens bellen dan... zucht

5. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik wordt in loop van volgende week gebeld, hopelijk is het dan opgelost.....Ik had namelijk op de dag nadat me gold abbo verliep met een pre-paid card opgewaardeerd, maar hij had t dus al via die verlopen creditcard gedaan :mad: ; dus had m gelijk voor 2 jaar opgewaardeerd en dat was niet de bedoeling. Maar al wordt het volgende week niet opgelost vernieuw ik gewoon m'n CC gegevens; ik speel nu al te lang met zo'n nieuw profile met een maand gratis gold :9.

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    vreemde is, ik had dus een opwaardeer kaart gekocht omdat de CC van mijn pa was, en het niet meer wilde.
    Dus toen ik wilde opwaarderen bleek dit niet te kunnen omdat mn acount geblokt was vanwege verlopen CC.
    Ik gebeld, blijkt dus dat ze eerst nieuwe CC gegevens moeten hebben voordat ze het kunnen verwijderen:{
    maar als je die gegeven dus geeft, word er automatisch 1 jaar in rekening gebracht. En ik had dus die prepaid code. Dus ik hoef tot aug 2008 geen live meer te kopen:+

7. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Nou mooi dat ik dat weet. Zonder nieuwe CC gegevens wordt de blokkering niet opgeheven :mad:. Dan idd maar CC gegevens vernieuwen; hoef ik idd ook niet meer live te kopen tot 2008 :9 .

8. Gabridwv

Gabridwv Member

Leuk Bevonden:
    0
    Creditcard

Heb je sindsdien nooit meer online gespeeld? Als je later wel online heb gespeeld, hoe is het jou dan gelukt?

Deel Deze Pagina