[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    mooi:D
    al vind ik het evrschil met bijvoorbeeld cod2 minimaal, maar het ziete r gewoone rg goed uit hoor:D

2. xboxrox

xboxrox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had op een paar filmpjes op Youtube gezien dat bijvoorbeeld het windowtje van de laatste kill online veel groter in verhouding is op een normale TV dan op een HDTV. Dat heeft natuurlijk alles met de resolutie te maken. Heb je eigenlijk geen nadeel als je deze game op een normale TV speelt?

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    jawel, maar dat is echt te verwaarlozen hoor:)
    je ziet bijvoorbeeld de ondertiteling enzo wat kleiner, maar maak je niet druk het is allemaal nog prima in orde:D

4. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje: ik wil gow egt vet graag in huis hebben, maar kheb een broertje van 9 die ook veel 360 speelt. Geen probleem, kunnen we vet co uppen enz., maar wat me opviel is dat gow de 18+ rating heeft gekregen.

Ik zou graag willen weten waarom dit zo is (de kettingzaag :p?).

ps: kan je co-up versie ook local of heb je daar egt live voor nodig?

Laatst bewerkt: 18 nov 2006
  5. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    erg veel rondspattend bloed en lichaamsdelen.

6. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm zoals Elk ook zegt ja, ik zou het spel zeker niet aanraden voor je broertje...
    ikzelf ben dan misschien niet heel erg ''gelouterd'' in horror, maar van een paar scenes scheelde het toch weinig of ik had nachtmerries en ik ben toch al 178)
    ik vind het een erg goed spel, maar voor mensen jonger dan 13 vind ik het spel absoluut ongeschikt!

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mijn zoon is 8.... maar echt no way dat hij GoW nu of binnen 8 jaar mag spelen.

8. Rembo

Rembo Xbox 360 for live!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben 14 vind er niks engs aan :p

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    GoW is absoluut niet eng, maar qua geweld, taalgebruik en sommige dingen die rondliggen is het best wreed en ziek. Vooral de chainsaw is erg asociaal op dat gebied...lol.

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Singpleplayer is erg vet, co-op is nog vetter, gewoon met een maat erdoorheen raggen, chainsawen hoppaah! :+ Multiplayer komt nog wel maar lijkt me ook erg vet. Sweet:thumbs:

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig, er bestaan nog ware opvoeders:thumbs:
    ik vond dat filmpje aan het einde van act 1 toch best eng hoor:eek:

12. Slavefriese

Slavefriese Always on the run

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt GOW echt een vet bruut spel ik ben nog maar bij act 1 en vindt het nou al helemaal geweldig. Een ode aan EPIC_O_ _O_ _O_ _O_

13. Shizzel

Shizzel Guest

Huh, als ik dood ben, staat er meteen dat ik opnieuw moet beginnen enzo, mijn teammates krijgen niet eens de kans om mij te reviven. Of misschien ben ik meteen dood, maar dat lijkt me niet, want het is best vaak al gebeurd.

En zelfs al kon het, ik zie ze elkaar ook niet zo vaak redden, moet ik altijd doen, en dan wordt ik juist gekilled.

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja wat je zegt klopt ook wel, maar ik zag toevallig een paar mannetjes achter me aanlopen en daarachter stond Dom. Als ik me zou moeten omdraaien om ze aan te pakken was ik te laat geweest en hij schoot ze toen keurig omver. ;)

15. Vittra

Vittra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze lappen je maten wel op hoor, alleen loop je misschien net als ik wel eens dwaas de vuurlinie door om ze te helpen, en zij wachten netjes tot het veilig is.

Ik vind het spel werkelijk geweldig. Niet alleen grafisch, maar ook de intense actie en de AI van vriend en vijand is subliem! Het is natuurlijk even wachten hoe het zich staande houdt qua variatie (ik ben pas bescheiden ver door het spel), maar wat mij betreft voldoet het nu al een fors eind aan de enorme hype! Een kettingzaag zo in iemands zijn kop planten, briljant gewoon! Overigens, de special edition is prachtig!

16. kipzor

kipzor New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het nu ongeveer 8 potjes online gespeeld, en moet zeggen dat het erg! vet is. Het speelt heerlijk, 4vs4 is niet te weinig, heb geen last van lag, en het zijn wel aardig leuke maps. En i love the chainsaw :9. Singleplayer ben ik nu midden in act 2, en ben al erg vaak doodgegaan, maar vind het erg vet. Co-op nog niet echt veel gedaan, alleen eventjes bij het einde in act 1, want toen kwam net een maat langs, en dat werkte wel leuk, en het speelt wel lekker, echt een topgame!

17. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een unieke situatie eigenlijk dat er niemand is die echt beweerd dat de game zn hype niet nakomt. Natuurlijk is dit het eerste deel maar er zijn meestal wel wat zeikende review sites die het laag geven omdat ze zogenaamd "een eigen mening" willen hebben.
    Zoiets kan Halo nooit meer gebeuren, die is al zo groot dat de negatieve kritiek niet uit kan blijven.

18. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf gister Gears uitgespeeld op Hardcore. Ik moet zeggen dat ik de game daar geheel niet moeilijk op vond. Alleen RAAM was even lastig maar toen ik door had hoe hij dood moest waren het wel geteld drie reloades op mijn machinegeweer met zaag. Echt... dat op hardcore...

Ik heb ook wat te zeiken over die Dom zeg. Die is wel zo ontiegelijk dom. Hij loopt RECHT door het vuurgevecht in act 2 op de brug. Niet te filmen gewoon. Verder ben ik wel tevreden over GOW omdat het wel gewoon dikke fun is om de game te spelen. Ben misschien 10 uurtjes bezig geweest op hardcore maar goed, nu moet insane nog :)

19. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    binnen 8 jaar vind ik dan weer een beetje overdreven, ik denk dat je zelf wel kan zien wanneer je zoon/dochter er aan toe is ! Ik bedoel ik ben 16 en ik zou hier niet echt nachtmerries van krijgen.

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ghehe ben nu al 17 uur bezig en ben pas op de helft van act 4 :9

Deel Deze Pagina