Vandaag de hele dag ranked matched gespeeld. Echt te gaaf met dit spel Met de meeste games is het zo dat wanneer je team slecht is en je verliest, je ook in rank daalt, maar dat is met GOW gelukkig niet zo. Je moet gewoon zorgen dat je voldoende killed en healed, en dan maakt het niet uit hoe crappy je team is
En infinity ik geloof dat je gelijk hebt! Maar ik heb het spel er teweinig voor gespeelt Maar het blijft gewoon stoer!!
Heb sinds een uur Xbox Live, dus ik ben klaar voor een aantal lekkere potjes Co-Op. Gamertag staat onder m'n avatar
Heb het spel sinds de 15de, en na even campain gedaan te hebben om te weten hoe alles werkt ben ik meteen online gedoken. Het zoeken naar matches duurt alleen vrij lang. Dan ook nog is dat als je een party heb die je niet kan joinen dat je weer moet refreshen. Dit kan je soms aardig wat tijd kosten. Eenmaal in de lobby (Ranked Match) kan je geen vrienden uitnodigen om een potje ranked te doen. Ze moeten dan zelf joinen en dan mag je hopen dat je bij elkaar in het team kan komen. Maar goed, als we dan eenmaal gestart zijn, vergeet je alles van hierboven weer want de multiplayer is super uitgewerkt. Verschillende soorten wapens maken het voor iedereen mogelijk om elkaar te killen. De besturing is even wennen en het camera beeld als je rent helemaal (is trouwens ook erg mooi om te zien). Zelf schrok ik wel even in het begin want ik werd in match 2 gecheat. Gestandbyed werd ik, en hard ook. Er was geen beginnen meer aan. Gelukkig ben ik tot vandaag verder geen cheaters tegen gekomen dus zal dat allemaal wel meevallen. Op naar de 10.000 kills!
Beste mensen, Laatst voordat ik deze game ging kopen vroeg ik of je met ze 2'en online kan. Nu kreeg ik na veel moeite antwoord. De ene zei van wel en de andere weer van niet. Daarna kwam het naar boven dat je 2 goldaccounts nodig hebt. Ik kan jullie vermelden dat het COMPLETE BULLSHIT is. Je kan gewoon bij player matches een guest account toevoegen, de amerikanen waarbij ik in de game kwam hebben nog hard gelachen dat ik niet wist of het kon. Waarom ik deze post maak? Graag alleen antwoord geven op vragen als je echt weet wat het antwoord is, dit geld vooral ook voor Fardo want je mag toch verwachten dat een mod het antwoord wel weet, omdat hij helemaal into xbox is. Ik dank iedereen voor het antwoorden op mijn vragen, alleen doe het volgende keer alleen als je het echte antwoord weet. Zie dit niet als een aanval ik probeer het alleen wat makkelijker te maken voor iedereen want er waren meer personen met deze vraag en die werden misleid. Zet het anders ff in de begin post van deze thread dat je gewoon met 2 mensen online kan via een guest account.
Ik heb het spel sinds gisteren en wilde zojuist eens online ranked beginnen. Maar ik krijg iedere keer de melding: Your connection to the host has been lost als ik wil joinen. Is dit iets waar een patch voor moet uitkomen o.i.d. Want ik heb bij andere games (oa. Call Of Duty 3 ranked) totaal geen problemen hiermee.
Hoevaak heb je het geprobeerd? Soms kan het wel is zijn dat je een paar keer achter elkaar niet kan joinen. Probeer servers te joinen waar een man inzit, en kijk of hij daar wel connect.
Als ik een game selecteer waar 1 speler in zit dan kom ik iig verder tot in de spelerslobby. Maar dan gooit ie me daar na een paar seconden uit met dezelfde melding..
IK WIL HEM WEER SPELEN Sommige maps zijn wel bagge!! Te open enz maar dat is ook niet eens zon heel groot minpuntje!! Ik heb nog niet de single gedaan Maar dat doe ik pas als ik mijn versie heb
Heb je dat 1x gehad of meerdere keren. Want als de host van de server weggaat krijg je exact de zelfde melding.
Ok, wie kan mij uitleggen hoe je een bom op iemands lichaam kan plaatsen, zag dat laats een paar yankees doen
Zoek eerst de granaten. Vind een vijand en pak je granaten. Loop/Ren/Jump naar hem toe (tot je zo goed als tegen hem aan staat) druk op B en jump zo ver mogelijk weg van de vijand... Boem...
dus als het spel plots stopt en er komt zo verbinding met de host is verbroken dan wilt dat zeggen dat de HOST weg is gegaan ... of is dat gewoon mijn verbinding want ik heb het toch wel dikwijls en ik geraak ook moeilijk in een room
Ik heb er nou geen last meer van omdat ik idd altijd een game pak waar nog maar 1 of 2 spelers inzitten. Maar ik heb een vraagje over die around the world achievement. Daar staat bij: Win a ranked match on every versus map. Ik weet zeker dat ik in alle maps een potje warzone heb gewonnen dus in het winnende team gezeten heb (hele nacht gespeeld). Of bedoelen ze hiermee dat je in alle maps bovenaan het winnende team moet staan? Omdat het me dan logischer zou lijken als er zou staan: Win a ranked match on every versus map with the highest points. Net zoals er bij die Don't hate the player achievement staat.