kom hier wat vaker, dan snap je wat er gaat veranderen. maar ff voor de laatste x offtopic: moet je dat bij wijzig handtekening doen ofwat? want als ik van mygamercard doe krijg ik een site
In het mailtje stond dat ze het volgende week (vanaf overmorgen dus) binnen verwachten. Ik heb hem al, en Act 1 uitgespeeld. DAMN, f*cking vet spel .
Hmm, heb zelf nog geen mailtje gekregen. Misschien speelt het feit mee dat ik heb aangegeven de game op te willen halen in een FRS filiaal, maar goed ik wacht af .
dus als je Gears of war hebt besteld om thuis te bezorgen (zoals ik) krijg je geen mail? en anders kun je hem maandag ophalen (en krijg ik hem dinsdag)
Krijg 'm ook thuis bezorgd en heb gewoon de compensatie-mail gekregen... Wel irritant hoor, die kadobon verplicht tot nóg een aankoop bij de FRS
voor de liefhebbers hmm, beetje flauw dat ie is geclosed.. en dan mogen er wel:'je brede kaak superhelden' en 'je excuusneger'..:{
Trouwens ik kreeg ook een email van FRS en ik moest er op reageren Dan ben ik dus zo slim omdat ik het via msn kreeg! Gewoon via daar te reageren! Is dat een probleem? Of maakt dat niks uit !! Help