[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

1. Victor

Victor Guest

Ik heb Gears Of War niet, maar van wat ik ervan heb gezien is het allemaal zeer relatief. Ik kon op mijn twaalfde GTA prima aan (ben nu 13 ), want ik heb altijd goed de lijn kunnen trekken tussen fictie en non-fictie. Als jouw acht dat goed kan, hoef je daar echt geen 8 jaar mee te wachten hoor...

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dat nou voor een onzin? Jij gaat kevf vertellen dat hij zijn zoon GOW mag laten spelen voor zijn 16? Onzin, als kevf dat niet goed lijkt voor zijn zoon, moet hij dat niet doen...
    Ik zeg niet dat ik het met kevf eens ben, maar ik snap best dat hij zijn zoon daar vanaf wilt houden, de game is gewoon gruwelijk!

3. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hij wilt hem gewoon voor zichzelf houden!!!! :)

,, nee ik ben het gedeeltelijk met kevf eens.. 8 is te jong
    als hij 14 was geweest, zou ik het wel goed vinden

4. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het jammer dat je maar 1 save game hebt... als ik campain alleen doe, en ik ben in act 3 en daarna host ik een coop en begin bij act 1 dan ben ik die andere kwijt...en ik vind het jammer dat je splitscreen niet verticaal kan instellen.
    verder is deze game super bruut!!!

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    whahahahaha gelukkig ben jij 13 en dus al heeeel erg verstandig en kan jij nu zelfs al ouders van kinderen adviseren!
    wat goed van je hé!:lol:
    ik zie het al voor me: ''Eh..Jantje? Kun jij al fictie en non-fictie van elkaar scheiden??''
    Jantje: ''Uhh dada?''

Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  6. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind die ratings op de games zelf maar onzin. Ik bedoel, er zijn mensen van 21 die nachtmerries krijgen van Silent Hill of Resident Evil terwijl mensen van 12-16 erom lachen en nergens last van hebben. Het ligt totaal aan de persoon in kwestie, hoe die het spel speelt en ervaart.

Ik ben het gedeeltelijk met Kevf eens, 8 jaar is veel te jong voor GoW. Maar wachten tot 16 vind ik wat overdreven, maar dat is mijn mening. Daarnaast ben ik nog geen vader, dus ik spreek nu alleen vanuit m'n eige denkwijze...wie weet...misschien zeg ik over een paar jaar precies hetzelfde als Kevf, als ik ook vader ben.

@ Victor, wat jij denkt op een 12 jarige leeftijd is niet relevant. Je hebt "altijd" de goede lijn kunnen trekken? Je komt net kijken....als je straks een jaar of 16 bent zul je dit onderwerp beter begrijpen. Kindjes van 12 reageren over het algemeen precies hetzelfde als jij, dus het is niets nieuws ;)

7. gear

gear Red XIII

Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek bloederige horror films op mijn 4 al.. Ouders hebben altijd erg goed verteld dat het nep is.. Nooit last gehad.

Zit alleen wel op het moment in een gesloten inrichting.. maar dat mag de pret niet drukken.

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet waar je gaat zeggen over hoe bruut en stoer de game is :eek: Inplaats van ja ik ben tejong om hem te spelen -.- !! Ik heb hem nog niet ! Dus ik lees hier graag :) Ik lees amper -.- :) Maar kom maar op met die eerste indruk :D Ik speelde de multi ff een paar uur bij iemand! En wat stoer dat die was :) 8)

9. vozz

vozz Je kat is je hond

Leuk Bevonden:
    0
    bovenstaand getuigt van humor, ga zo door.

Maar verder sluit ik me aan bij pig josh, neem bijvoorbeeld mijn mama :cool: als voorbeeld. 48 jaar maar echt bang voor de meeste horrorfilms etc.
    En er zijn zat kinderen die er niks van hebben.
    Maar ouders moeten helemaal zelf weten of ze hun kinderen dan dit spel laten spelen of niet.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    GoW, prima spel. Maar niet helemaal zonder flaws:

* Split screen verdeling is horizontaal verdeeld? In de tijd dat steeds meer mensen een groot scherm hebben vraag ik mij af waarom Epic hiervoor gekozen heeft. Je kunt toch altijd een optie toevoegen om het horizontaal of verticaal te maken?

* Teveel context acties onder de "A" button. Tijdens hectische MP games leun ik nog wel eens tegen een muur, terwijl ik net had willen dodgen of sprinten. Volgens mij wordt de "Y" knop niet gebruikt, dus waarom niet een aantal functies naar deze knop verzetten?

* Maar één savegame mogelijk (savepoints), dus als je naast je eigen game ook nog co-op wilt doen moet iemand anders voor host spelen of je moet met je eigen savegame verder gaan.

* Mis clan opties en meer match making opties in MP.

* Een niet-team gerichte modus in MP zou een prettige afwisseling zijn.

* Vergis ik mij nou of word je nou werkelijk na elke ranked match weer na het MP menu geboot? Ik wil doorspelen!

Verder echt geweldig spel. De actie blijft maar doorgaan, zonder laadtijden. Echt heerlijk. Krijg bijna het gevoel in een film of boek mee te spelen. Graphics zijn fenomenaal in HD. Verder ziet het spel er net zo goed uit in MP maar ook in split screen co-op (en zonder haperingen!), erg knap gedaan vind ik. De actie is ook geweldig. Verder kan ik niet veel toevoegen zonder dat anderen het waarschijnlijk al 100x keer gezegd hebben....

11. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Oke ik dan ook met mijn First Opinion.

Eerst de singleplayer:

Wow wat duurt die eerste Chapter lang zeg. Ik heb vandaag al een paar uur de singleplayer gespeeld en ben nu eindelijk bij de Berserker. Ik vond deze chapter echt lang duren. Hopelijk zullen de andere chapters ook zo lang zijn.

De Multiplayer vond ik in het begin ronduit kut. Ja dat is inmiddels flink veranderd. Ik moest er wel heel erg aan wennen hoe goed de andere wel niet waren en waarom hun maar nooit dood gingen. Nu ik het wat meer onder de knie heb en toch redelijk kan meekomen met de rest vind ik de multiplayer ook zeer strak!

Verder vind ik de tussenfilmpjes ook zeer stoer. Toen die team maat van je aan het zwaard werd geregen door zo'n gast waar alle kogels in het rond vlogen was echt meesterlijk. En hoe hij die gast op de grond gooide en hoe ze elkaar aankeken vond ik al mooi.

Gelukkig ben ik nog niet ver in het spel. Dus er valt nog lekker veel te doen :)
    Binnenkort co-op eens proberen want dat lijkt me ook wel strak.

12. fllix313

fllix313 Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    co-op is ie zeker vet :thumbs:

13. JeePee

JeePee Guest

Met 'Y' kijk je naar je objective.

14. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Och ja, dat is die focus knop. Tja, maar toch vind ik nog steeds dat teveel functies onder de 'A' zijn gepropt.

15. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nahhh, dit spel is echt gewoon belachelijk goed. 5 minuten geleden generaal raam z'n ass gewhoopt met een Amerikaanse maat van me op hardcore. Dat laatste lvl is echt m'n favoriet, zoooo mooi gewoon op die train en al die zwarte dingen in de lucht, echt verschrikkelijk mooi gewoon.

16. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    En het allermooiste is wel dat er ruimte is voor Gears of War 2 :p gezien de zin "We will never stop fighting" :)

/Mod Spoilers toegevoegd, niet iedereen hoeft te weten met welke quote hij eindigt - the matrix

17. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Mooi ook hoe je dat bij het topic 'first opinions' zegt. Misschien zijn er mensen die niet op die info zitten te wachten, totdat ze het zelf hebben meegemaakt.

18. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Dit kun je 100 keer zeggen....er zijn altijd wel idioten die het gewoon blijven doen.

19. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal morgen een langer stukje schrijven maar mijn favoriete quote uit het spel is wel:

Dom:
    "Do you think they know we are coming and what we are doing here?"

Marcus:
    "well, we're not here to sell cookies.."

20. Mikey K

Mikey K Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die quote is zeker mooi ja.

Ik vond trouwens Act 3, waaruit die quote kwam, helemaal geweldig. Best spannende act.

Deel Deze Pagina