Doax 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hvc., 30 okt 2005.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    jajaaa, in doax1 kon je altijd gwn een hele lading aan knoppen gebruiken. Ook draait het nog steeds om het volleyballen, hieromheen loopt nog steeds het "verhaal". Het volleyball is gewoon de hoofdgame.
     
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De hoofd-mini-game ja, maar het 'verhaal', het shoppen op het eiland, relaxen en mini-games zorgen ervoor dat het totaal een volwaardig spel is
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het zal allemaal wel, we kijken er gewoon allebei anders tegenaan. Dit spel is gewoon ff weg van alle shooters, rpg's enz. Het is gewoon een spel op zich en dat is ook 1 van de redenen waarom ik hem koop, naast het feit dat ik nog geen 1 doa titel mis omdat het gewoon een super reeks is :)
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zei ook niet dat ik het een slecht spel vind, alleen dat ik het volleyballen alléén een minigame vind. Gelukkig maar dat er nog meer om het spel heen zit, anders zou ik hem niet willen. Dus we hebben wel dezelfde mening, maar dan anders ;)
     
  5. XxSnoepieNLxX

    XxSnoepieNLxX Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop zo snel mogelijk dat ie komt, ben best geobsedeerd hiervan *-*
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    lol, goede keuze trouwens om je alle eerste post op xbw hier te posten *)
    nog 17 dagen 8) 8) 8)
     
  7. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    yeah! 17 dagen :)

    Ik kreeg wel een rare email binnen van play-asia over mijn Kasumi faceplate bestelling.

    er stond in dat er een error was bij de transactie met de bank. En de error stond in de mal: "Transaction successful"

    Dat lijkt mij niet een error of wel?? :confused: |:-

    Heeft iemand hier ervaring met zo'n bericht van play-asia?? Zal ik het nog wel morgen of binnenkort opgestuurd krijgen?

    Ik heb ze iig al een mail gestuurd...

    Ik ga niet echt blij zijn als ze de bestelling cancellen!! :mad: :mad:
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    damn dat lijkt me balen als de bestelling niet door gaat |:- . Erg rare error trouwes :confused:
     
  9. Hvc.

    Hvc. keep ya Head Up..!

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    0
    ja erg vaag, Maar hoe zag die Faceplate eruit?? :eek:
     
  10. XxSnoepieNLxX

    XxSnoepieNLxX Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een screen van DOAX1 lol :)
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    zo zag die eruit :mad: en aangezien je naamgenoot erop staat had jij hem ook wel willen hebben denk ik...
     
  12. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja, ik heb een summier mailtje terug waarin staat dat het wel goed gaat komen. 1 zinnetje...wtf:{

    Maarja, ik zie nog steeds mijn bestelling op "preparing order" staan...Nog niet opgestuurd...:mad::mad::mad:

    Voor de mensen die nog de faceplate willen hebben...check Ebay..71+ dollar :p

    En er zijn genoeg screenshots te vinden van DOAX2 op gamespot
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Heb vandaag de videoreview van Gametrailers bekeken (staat er overigens al 2 dagen). Daar kreeg het een 6,5 maar ze zeikten het niet echt af ofzow. Gewoon leuk voor de Dead or Alive fans. Maar er is blijkbaar toch een nieuwigheidje zag ik, namelijke Engelse stemmen. Misschien dat je de Japanse nog wel kan selecteren, maar in de review spraken ze Engels
     
  14. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Vet hoor, al die spulletjes. Het zou wel cool zijn als we in Nederland ook zulke grote zaken hebben waar je allemaal merchandise kan kopen
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nogal veel trash tussen. zoiets slaat niet aan bij de europeanen denk ik.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Neuh, in Europa zal het niet veel verkopen. Maar ik ben al tevreden als er een paar themes en gamer pictures komen van DOA ;)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    jah idd, alleen jammer dat ik niet bij play-asia kan bestellen omdat ik geen cc heb (kwil namelijk de doax2 kalender) naja ik heb er wel 1 maar die gebruik ik enkel voor live anders blijf ik bezig... Doax2 is trouwens bijna identiek qua gameplay aan 1 (op de gameplay ff bij doax2 stilgestaan)
     
  19. K-SaN

    K-SaN Can't tell me nothin

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap niet waarom er geen DOA(X) themes/gamerpics op de marketplace zijn :mad:

    Je hebt van bijna alle andere games wel van alles en nog wat...

    Ik vind de kalender best duur eigenlijk. 15 euro..en dan nog iets van 5 euro verzendkosten ongeveer...20 euro...hmmm...=(
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb mijn order bij dvdcrave maar geannuleerd. Nu de release in het zicht komt, wil ik hem toch wel graag hebben met de launch. Die paar euro maken me ook niet zoveel uit. Ik hoop dat die net zo snel in de winkel ligt als Viva Piñata deze week, een paar dagen voor de release
     

Deel Deze Pagina