Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Ik pre-order hem neit, ik woon in een plaats waar er weinig gamers zijn, dus ik kan de Wii gewoon in de winkel kopen, zonder hem te reserveren of wat dan ook.\o/

2. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamers, handelaren, mensen met teveel geld.
    Ik wens je succes ;)

3. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    @ daantjuh kom je even op msn, ik had je toegevoegt maar ik zie je niet .. :eek:..

@Guitarf mischien is de wii nu goed ingevallen bij het plaatsje van jou en willen meer mensen een Wii

4. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    i know i know, maar toevallig is het een heel christelijk katholiek plaatsje, en ik betwijfel of die hun kinderen games willen laten spelen. ik maak me er geen zorgen over.

5. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    De wii is in een klap niet erg geweldadig tenminste nintendo staat niet geweldadig vast dus ik denk dat dat niet een probleem is.. :)

6. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    ik zeg ook niet dat ze dat neit doen om het geweld, hoewel dat wel een goede reden kan zijn. maar miss willen die lui zich er neit in laten verdiepen, of hun kinderen daar ik contact mee laten komen.... maar nu bgeint dit een beetje een raar gesprek te worden, dus wat mij betreft is dit nu klaar... voor mij wel tenminste:)

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
  8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Op gamespot krijgt Red Steel ook maar een 5,5 en voor Zelda had ik ook wel iets hoger dan een 8,8 verwacht :eek: (op andere sites scoort hij trouwens wel heel erg goed)

9. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Red steel lijkt inderdaad toch tegen te vallen. Misschien dat CoD een betere optie is voor een fps op de wii, die krijgt best goede recensies tot nu toe.

En hij is nu uit in amerika, ben benieuwd wat we te horen/lezen krijgen.

10. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar Gamespot revieuwd de game echt als een Wii game. De game is qua graphics,... identiek aan de gamecube versie. Alleen de controller is anders natuurlijk.
    Maar de gamecube versie zal er wel meer krijgen, daar ben ik zeker van...

11. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
  12. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft nintendo een geweldig groot aanbod van Wii consoles _O_

En zo moet je je console aanbieden. Niet bijv. 500 Units voor 1 land. toch, sony?

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En Microsoft... .

Best wel dom om nu al verkoopcijfers te gaan vergelijken. Ik kan al raden hoe de stand er gaat uit zien:

1. 360
    2. Wii
    3. PS3

En voor de maand november in Amerika:
    1. Wii
    2. 360
    3. PS3

En voor Japan:
    1.PS3
    2.360

Zoals je ziet, echt wat nuttig om nu al verkoopcijfers te gaan vergelijken van consoles die niet eens overal verkrijgbaar zijn voor langer dan 1 maand (Wii is zelfs nog niet in Japan uit) |:-.

14. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het niet over verkoopcijfers, maakt niet uit. Je hoeft me ook niet te snappen.

Het ging over het aantal units die beschikbaar waren op de launchdag. Of ze nou verkocht worden of niet.

15. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ook, daarom zei ik "en Microsoft". Je gaat me niet zeggen dat zei genoeg consoles hadden op hun launch... . Misschien iets meer dan Sony, maar verre van genoeg.

Gelukkig heeft Nintendo er wel genoeg :), voor Amerika toch... . Voor de rest is het nog een mysterie :+.

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Heeft iemand toevallig een link waar de wii in zijn algemeen een review krijgt?

edit: kan iemand mij het concept van een freeloader uitleggen (games uit alle regio's spelen?) en bevestigen of die ook voor de wii komt?

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  18. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    met de freeloader kun je op een europese gamecube spellen met regiocode van japan en / of amerika spelen en allemaal vica versa. is nog niet bevestigd voor de wii. de gamecube versie schijnt wel te werken op de wii (voor gamecube games) maar is nog geen bevestiging of dat echt voor alle gevallen geldt.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is de freeloader van nintendo zelf?

20. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Best wel hard voor die mensen die nog in de rij staan te wachten}:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.