Userbar Petitie!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SupahMaster, 19 nov 2006.

  1. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat is om die code te laten zien, als ik het goed plaats dan zie ik alleen die regel. Moet ik hiervoor instellingen veranderen?
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je ze begrijpt natuurlijk. \o/ Maar ze zullen vast heel goed zijn hoor. 8)

    Oh, over die userbars of wat dan ook, die zijn lelijk en hadden gewoon verboden moeten blijven.

    Dat zou je opzich ook eventueel door middel van je posts kunnen doen.
     
  4. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet waarom het niet werkt. Onderaan staat ook Signature Permissions waarbij staat dat de IMG code niet is toegestaan, en hetzelfde geldt voor afbeeldingen. Ik heb de code en dergelijk allemaal goed maar toch lukt het niet, vreemd genoeg krijg ik ook een .gif bestand in plaats van .png. :{
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het enige verschil is dat een Xbox gamebar relevante Xbox Live gerelateerde informatie bevat. GamerTag, gamerscore, gespeelde games, online status enz... Of het iemand kan boeien is een tweede, daar is de aan/uit optie voor in het leven geroepen.

    Er is ook een audio hardware thread, dan zouden die mensen ook een bar moeten krijgen waarin ze hun setup voorbij laten komen. Of voor de Nintendo mensen...auto/motor gekken enz.... Dat is allemaal nooit de bedoeling geweest toen die Xbox gamebars ter sprake kwamen.
     
  6. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is het hetzelfde als al die anderen?
     
  7. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    wat is hier tussen het verschil?
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    je moet hem gewoon opslaan in je sig, niet eerst je sig bekijken want dan zie je hem niet :thumbs:
     
  9. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie nu gewoon even geduld hebben totdat er een aankondiging is gemaakt, dan weet iedereen waar hij aan toe is. Tot die tijd zijn er alleen maar geruchten over en weer. Zolang er geen vaste regel voor is, is dit bovenstaande nog wel toelaatbaar. Zodra de regels zijn ingevoerd moet iedereen kijken of zijn bar aan de gestelde regels voldoet.

    Wat betreft de bar met andere dingen dan diegene die van toepassing zijn op de Xbox (360), dat zal niet gebeuren.
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    als alle mods nou ook gewoon hadden gewacht met gamercards in hun sig zetten tot de aankondiging was geweest dan was deze hele onduidelijkheid er nooit geweest. in mij ogen niet zo handig...
     
  11. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Maar we zijn druk bezig met allerlei verschillende soorten bars uit te testen om te zien hoe dat nu staat op het forum. Bovendien maken we nu nog nergens een probleem van. Het bevindt zich eigenlijk nog een beetje in een testfase, die zeer binnenkort is afgerond. Achteraf had je inderdaad kunnen voorspellen dat andere leden dat ook zouden gaan doen, maar het zorgt wel meteen voor een zeer goed beeld van wat de leden willen, mooi vinden en wat te druk wordt.
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Test.

    -Edit-
    Eindelijk. Erg bedankt. :thumbs:
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    De enige die me tot nog toe niet echt kunnen irriteren, zijn de bars die oa Mika Kimi hebben..

    Maar ik snap het niet, want wat is het nut nou van die bars, terwijl we in de profielen naast de posts, ook al een gamerbar hebben..? Die is veeeeeeeel minder irritant..
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Agreed :cool:
    Nu maken nog weinig users gebruik van de functie. Ik moet er niet aan deken hoe pijn m'n ogen gaan doen wanneer iedereen deze optie aanslingert.
    Is het niet mogelijk om een optie in het profiel te stoppen dat je de bar van een ander niet kan zien?
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    die is er al. Als mensen nou eerst is even de desbetreffende draadjes doorlezen (Waaronder deze)
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, maar met die optie verberg je alle handtekeningen, terwijl daar soms ook nuttige info in staat (zoals goede deals of leuke topics).

    Ik snap niet waarom het nu ineens wel zou moeten. Het gaf juist een redelijk clean beeld als je door de berichten scrolde. En alle informatie is via andere wegen ook wel zichtbaar te maken (profiel, link naar website, etc.).
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je hebt deels gelijk. Ik kan ervoor kiezen om alle plaatjes uit te schakelen. Maar dat betekent niet alléén de signature bars maar echt alle plaatjes die gepost worden.
    Of zoals hierboven wordt gezegd, alle handtekeningen.
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind die bars met de gametag + gamerscore erin enzo een beetje dubbel eigenlijk. Deze staat ook in je profiel links... Ik erger me persoonlijk dood aan de grote van die kleurplaten uit bijvoorbeeld "MiGilleS" sig. (Die er dan ook nog eens een quote onder propt) Dus waarom zou je dan niet iets mogen neerzetten waar net iets anders instaat, met precies dezelfde afmeting ? Ik vind de hele sig uitzetten een beetje overdreven omdat je dan soms wat "belangrijke" info of leuke links kan missen :eek:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ben meer van de kleine icoontjes :)
     
  20. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, nu krijg je dus ook meteen mensen die buiten het gamerbar principe gaan werken, waardoor er uiteindelijk een achterlijk onoverzichtelijk forum van komt. En er zou absoluut een optie moeten komen, dat alleen de plaatjes in de sigs weggewerkt kunnen worden.. Want zoals gezegd, er kan soms belangrijke info gemist worden.

    Beste optie zou nog altijd zijn, om de plaatjes helemaal te verbieden..

    Onder het mom van, Gamerbar zichtbaar, is eigenlijk erg raar, omdat (nogmaals) die ook al in je profiel staan..
     

Deel Deze Pagina