X-box 360 : Na 20 a 30 minuten ineens zwart/wit beeld!????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dj Mysterio, 19 nov 2006.

  1. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    ik zit met een probleem!

    Als ik een spel speel op X-box Live dan krijg ik na 20 a 30 minuten ineens zwart/wit beeld.. en maak nie uit bij welk spel.
    maar dit is gewoon zwaar irritant als je net met CoD 3 bezig ben ofzo want de vijanden ga je minder goed zien..

    en mijn X-box word echt Super Warm als na 30 minuten spelen maar dat is bij mijn broer en vrienden ook zo die zeggen dat het geen kwaad kan ik ben er al mee naar de winkel geweest voor het te vragen hoe het nou steeds kom zwart/wit beeld terwijl het nie aan de instellingen lig ik heb alles al nagekeken
    Kabels tv instellingen X-box instellingen Alles opneiuw aangesloten enzo enzo maar het is sindsdien ik X-box live heb gekomen.....

    ik kan hem nou wel terug opsturen naar de fabriek maarjah dan ben ik gelijk weer een maand me X-box kwijt en daar zit ik ook nie op te wachten.....

    wie heeft er meer info over waardoor het zou kunnen komen???

    bedankt alvast hoop zo snel moegelijk op tips!
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je het ook als je niet op Xbl speelt?

    En je bent je Xbox hooguit een week kwijt hoor.. Tenminste, zo liep het bij mij, heb persoonlijk echt een top ervaring gehad met Microsoft, die heel snel mij een compleet nieuwe Xbox hebben toegestuurd.

    Verder, staat je Xbox vrij? Dus niet in een krap kastje, waar weinig ventilatie bij komt? Dat kan er mee te maken hebben.. En je moet ook kijken of je voeding op een goede plek ligt (dus ook met ventilatie mogelijkheden).
     
  3. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    X-Box sta gewoon Vrij... niet in een krap kastje ofzo en voeding kan er toch nix mee te maken hebben? dat levert toch alleen de stroom?
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de voeding niet goed vrij ligt, krijgt die niet genoeg ventilatie, waardoor er ook problemen kunnen onstaan.. Weet niet precies hoe dat zit, maar daar heb ik wel eens wat over gehoord..

    Krijg je de problemen ook als je niet op Xbox Live speelt?
     
  5. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    voeding moet ook koeling hebben
     
  6. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    yep dan heb ik idd er ook last van ook als ik gewoon in menu van X-box zelf kom en dan krijg ik pas weer kleur als ik hem een poosje uit heb gezet.

    ik ga het gelijk proberen bedankt alvast!!
     
  7. Fourlion

    Fourlion Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    een maat van mij had dit ook 5 dagen later was de console dood
     
  8. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik heb er nog is naar gekeken en het helpt allemaal nix!! :mad:
    Echt vreemd dan zou ik hem toch maar is op moeten sturen...
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Heb je het ook op een andere tv?
     
  10. CoennoeC

    CoennoeC Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha microsoft zijn kk lijers, een vriend van mij heeft een 360, 5 weken geleden is ie gecrasht door de update van het dashboard, hij heeft ze pas sinds 2 weken geleden kunnen bereiken, andere keren namen ze niet op of was het nummer niet in gebruik, nu heeft ie ze eindelijk gesproken, zeiden ze dat ie een mailtje zou krijgen binnen 48 uur, nou die 48 uur is nu 14 dagen en nou heeft ie ze weer gebeld moet nog is een week w8en op het mailtje en daarna ook nog is w8en tot ze xbox 360 terug is. oftewel 2 maanden onnodig betalen voor live.

    /Mod Goiz

    Post ff normaal wil je? Schelden is nergens voor nodig
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik vind jou ook een "kk lijer" als je er niet bent opgekomen om te vragen of dat je die 10 euro ( als dat al zo veel is ) vergoed kunt krijgen.

    _0/

    /Mod Goiz

    Geldt ook voor jou
     
  12. CoennoeC

    CoennoeC Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    nerd daar gaat het toch niet om , ik wil alleen maar zeggen dat je niet altijd goed geholpen word door microsoft
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Posts verwijderd die offtopic zijn. Normaal verdergaan please.
     
  14. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ik had hetzelfde prob ook met mijn oude PS2, ik had een NTSC kabel met een PAL console
     
  15. casy

    casy Afwezig

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je xbox ook het loodje heeft gelegd , maakt niet uit gewoon opsturen en een week later is ie der weer, well belachelijk dat ie kapot is hoor
     
  16. Dj Mysterio

    Dj Mysterio Gezocht Clan.

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het eerst is proberen op een andere TV en btw me X-box die leeft nog steeds na 5 dagen! :p
    Mischien is me kabeltje wel gewoon kapot zou natuurlijk ook kunnen.
    ik was er al mee naar de winkel geweest en ze wisten het ook nie ze zeiden moet je maar naar microsoft bellen....

    en ze rade me aan om 2 weken voordat hij uit zijn garantie val hem zowiezo op te sturen en na te laten kijken.(ook al is hij niet kapot)
     

Deel Deze Pagina