Zijn er al mensen die tijdens het spelen een disc error(dirty disc errors) hebben gekregen? Ik was samen met m'n broer aan het co'open via system link, tijdens het spelen kreeg m'n broer op zijn xbox een paar keer vermelding van dirty disc error ! Dit terwijl zijn disc gewoon schoon is! Na een paar keer spelen kreeg die het nog eens! Zijn er meer mensen dit probleem tegen gekomen?
Ik heb het met deze game 1 keer gehad terwijl hij helemaal mooi schoon is zonder krassen ook heb ik dit nog nooit bij andere games gehad
Mijn 360 is niet goed, laad bij elk spel erg slecht. In tegenstelling tot Gears of War. Daar heb ik juist geen problemen. Toch word hij vandaag opgehaald, en ben ik hem dus "even" kwijt. Helaas
Als ik dit zo lees word ik niet vrolijk! Ik moet mijn gears of war nog krijgen deze week en moest dus al 1 week wachten!! Als ik errors krijg trip ik -.-
Nou, ik heb al 20 uur erop zitten. Heb Casual en Hardcore al uitgespeeld en wat uurtjes multiplayer. Maar ik heb geen disc errors gehad en ook geen haperingen. Loopt gewoon lekker
Ik had vanmiddag dikke vertragingen enz, denk dat 't stof ofzo was. Even schoongemaakt, en daarna geen problemen gehad...
Daar ga jij vanuit ! Een keer met Brother in Arms echt een versie met krassen gekregen! Wel netjes een nieuwe toen terug gekregen van de FRS... Maar maat van mij heeft ook onderhand alles op Insane uitgespeeld, en ook nog niets mee gemaakt als vastlopers!
Vriend van me zijn cd is ook gaar. Zijn 360 heeft allemaal krassen op zijn cd gemaakt. (en hij is het echt zelf niet geweest door onzorgvuldigheid) Hij heeft m gekocht bij de E-plaza. Die wouden hem niet helpen. Hij moest Microsoft maar bellen.Ik zeg; slechte service!!! Ben benieuwd hoe het met m afloopt. Game is echt onspeelbaar. Heb t met eigen ogen gezien.