Gears of War komt naar de PC?

Discussie in 'Algemeen' gestart door duqhunter, 19 nov 2006.

  1. duqhunter

    duqhunter Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Geruchten gaan rond dat Gears of War ook naar de PC zal komen. Blijkbaar is er een advertentie waarop de game met een PC hoesje staat onder een Games for Windows stand.

    Lijkt me opzich wel leuk, maar mensen moeten wel een gigantische videokaart hebben om die game net zo mooi te krijgen als op de 360 denk :p

    Met Live Anywhere kan dat nog weleens lachen worden, zien of dat cover nemen enzo nou beter werkt op de PC of console.

    EDIT: ook wel handig om de link er nog bij te zetten :p http://www.xgn.nl/360/nieuws/3759/gears-of-war-komt-ook-naar-de-pc/
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik las het in de PU dat er in zon magazine stond dat Gears of war voor de PC kwam! Gast wat heb je dan een super pc nodig -.- En ik geloof niet helemaal of de pc gebruikers nu wel winne :p Want third person is best wel irri met muis en toetsenbord :eek: of ik speel debielig :)
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jep en dat met die A knop op de 360 is briljant en valt te betwijfelen of het op de pc ook zo is
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    X360 controller for Windows anyone ?

    Ik weet trouwens wel zeker dattie naar de PC komt, al eerder dan dit bericht verscheen. Gewoon logisch nadenken. En er is niks wat de X360 kan wat mijn PC nu, en tegen die tijd al helemaal, niet kan dus jah....laat maar komen ! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2006
  5. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    En als het dan xbox360 only is? Veel succes dan.
     
  6. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou me niks verbazen met microsoft als uitgever. Halo heeft ook de stap naar de pc gemaakt.
     
  7. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het al officieel bekend dat GoW naar de pc kwam, maar blijkbaar niet dus...
     
  8. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelde eigenlijk games op de xbox360. Niet alleen maar Gears of War maar misschien had ik meer rekening moeten houden met de thread naam. ;)
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 was ook "Xbox Only"....dus we zullen zien. Ik denk gewoon dattie zeer waarschijnlijk ook voor de PC uitkomt. Zo niet, dan heb ik pech. Simple as that :)
     
  10. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    GoW zal op PC nog wel beter te besturen ziin dan op 360. Vooral omdat het bijna als een FPS speelt. Niets is beter voor shooters dan spelen met muis & toetsenbord. Reactietijd en precisie is veel hoger als je met een muis speelt. En als je het goed bekijkt heb je op een PC je muis, wasd, r en space nodig. Of je moet al (zoals ik) een uber dure gaming-muis hebben die buiten "wasd" alle keys onnodig maakt omdat ze allemaal op de muis zitten.

    Als GoW naar PC komt zal het ongetwijfeld een succes zijn, en zeker qua controls. Laten we hopen dat de single/multi-player wordt uitgebreid en dat het geen directe poort wordt.
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat "Xbox Only" geldt dacht ik alleen voor het 1ste jaar. Daarna verschijnen ze ook op de PC.
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop (en denk eerlijk gezegd) dat Gears of War tegen die tijd ook cross-platform gespeeld gaat kunnen worden via Live Anywhere, zoals in die link ook gesuggereerd wordt. Ofwel, PC en X360 gamers kunnen het dan tegen elkaar opnemen in de MP....of samen een potje Co-Op spelen, ongeacht welk systeem je gebruikt :)
     
  13. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat lijkt me inderdaad plausibel, en dat ze het nu nog niet offical melden dat ie op de pc uitkomt, is puur marketing technisch. Om te voorkomen dat mensen op de pc versie gaan wachten. Goedemorgen trouwens Zero-Paradox (of was je al wakker). ;)
     
  14. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik ben net anderhalf uur uit m'n nest :+ Jij ook goeiemorgen ;)
     
  15. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet toch dat een vast slaap ritme erg belangrijk is, voel je je meteen een heel stuk beter. Zeker in combinatie met sporten en gezonde voeding.
    PS dat kan ik ook natuurlijk tegen me zelf zeggen (om 1 naar bed en om 7 weer op is ook niet echt goed te noemen) en heel wat andere mensen op het xbw forum (bv de WOW addicts). :)
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel een vast slaapritme....dat het alleen een beetje omgedraaid is kan ik nog ff niet zo veel aan doen 8) Maar over een paar weken ga ik stage lopen dus dan moet ik er weer vroeg uit :) Met die voeding zit het wel goed. Met dat sporten....uhm. Nee niet echt :+

    Maar ff on-topic : Denk dat het idd om marketing-technische redenen is dat Gears of War nog niet officieel is aangekondigd voor de PC. Microsoft wil natuurlijk eerst zoveel mogelijk verdienen aan de X360 versie, want het betreft een echte system-seller. Als mensen zonder X360 en met PC nu al zouden weten dattie ook zeker naar de PC komt gaan die lui natuurlijk geen X360 meer kopen voor dat spel.
     
  17. bottertje

    bottertje Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou egt wel vet coowl zijn om gears of war op de pc te spelen samen met gamers op de xbox 360:thumbs:

    nou ik hoop het egt te zien
     
  18. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    voor 99% weet ik zeker dat hij naar de PC komt :)
     
  19. Underground

    Underground m8 is voor n00bs...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou wel logisch zijn... microsoft --> publisher gears...
    Microsoft --> windows... hmm
    je hoeft niet lang te denken daarvoor... microsoft maakt daarmee dus veel meer winst... (voorbeeld: Halo) dus of ie op de pc komt... cker weten... of het een goeie game voor de pc is... denk ik niet... de besturing zal wel behoorlijk crap zijn :mad:
     
  20. Xiao Xiu

    Xiao Xiu Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    microsoft zal er wel voor zorgen dat het met die besturing wel goed komt, en de mogelijkheid 360 vs pc gamers lijkt me zeer tof, want me maat heeft geen 360 maar krijgt wel vista :p
     

Deel Deze Pagina