[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 14 nov 2006.

?

Hoeveel defecte Xbox 360 's heb je inmiddels gehad?

1. 1

41,6%
  2. 2

11,2%
  3. 3

3,3%
  4. 4

0 stem(men)
    0,0%
  5. 5

0,3%
  6. 6 of meer

2,3%
  7. Geen

41,3%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is erg verschillend. :) Ik kreeg ze dezelfde avond nog, en andere zitten ruim een week te wachten. Het beste kan je maar weer bellen, en zeggen dat je nog geen e-mail hebt ontvangen.

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De gast aan de telefoon zei gisteren dat ik zelf contact met UPS moest opnemen.
    Hij zei er niet bij dat ik nog een email zou ontvangen.

Toen ik vanmorgen met UPS belde voor een afspraak , vroeg de helpdesk meteen naar die label.
    Meteen om 9.00 uur gebelt met M$ , kon natuurlijk eerst 30min in de wacht staan :mad:

De gene wist niet wanneer ik de mail zou krijgen , daarom mijn vraag op dit forum.

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt wel :)

In het mailtje staan twee links naar de website van UPS. Via de eerste link kom je op een pagina terecht waar je een label uit kan printen, en de tweede link voor het ontvangstbewijs.

Je moet zelf een afspraak met UPS maken om het pakketje op te laten halen. Mja, dat kan natuurlijk pas zodra je dat mailtje hebt gekregen. Maar als die kerel niet heeft aangegeven dat je een mailtje zou krijgen, dan zou ik wederom aan de bel trekken. Straks is er iets fout gegaan aan hun kant en kan jij fluiten naar je label :eek:

4. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu terug maar me live arcade games zijn eraf kan ik die ook nog terugkrijgen..??

5. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Ja, kun je gratis downloaden vanaf de Arcade pagina. Alle content die je gekocht hebt kun je gratis re-downloaden.

6. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan het dan dat mijn xbox al 3x kapot is geweest en ik iedere keer een nieuwe heb gekregen, registratiecode was anders bij mijn huidige stond hij op de engelse tijd die bij mijn vorige wel gewoon op de tijd van parijs stond?

7. Montoya NL

Montoya NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kleine, maar oh zo belangrijke tip met het doorgeven van je gevens aan de helpdesk zoals naam, adres, emailadres etc. :

Laat die gasten van de helpdesk alles letter voor letter spellen, wat zij aan gegevens, die jij opgegeven hebt, genoteerd hebben !!! Dat voorkomt gezeik met verkeerd emailadres, ophaaladres etc. waardoor jij mogelijk je labels niet krijgt.

Die duitse muts van de helpdesk die ik aan de lijn had, leek een aardig woordje nederlands te kennen....., totdat ik m'n labels via de email binnen kreeg :mad:
    Ik had dus spelfouten op de labels voor m'n naam, adres, postcode, maar gelukkig niet in m'n emailadres.

Het corrigeren van al die gegevens bij een 2e telefoongesprek duurde vervolgens weer 20 min. omdat die gast die ik aan de lijn had, elke keer advies moest vragen aan een collega, hoe hij al mijn gevens weer moest corrigeren......|:-

8. AQuila

AQuila Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag gebeld en morgen komen ze hem halen. Ben blij dat de problemen daar opgelost lijken! Nu weer door met Gow!!!

9. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep ik had ook een Duitser. Gelukkig heeft hij het wel goed gedaan maar ik moest gewoon 5 x me naam herhalen bij die kerel!

10. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Had vanmorgen een Engels-talige vrouw aan de lijn.
    Wel meteen gevraagt waar M$ de email heen geen sturen , deze heeft netjes letter voor letter gespeld.
    Hij is nu wachten op die mail , dan kan ik mijn HDD opsturen.

11. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mijn linker pookje van mijn controller indruk reageert hij niet. Wat kan ik het best doen?
    Hebben ze dan ook mijn 360 nodig en nemen ze die mee?

12. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    Ik begrijp je niet helemaal. Je kreeg steeds een console met een andere MFR datum? dat wil niet zeggen dat ie nieuw is...ook al zit ie in een 'welcome bag', dat zegt niets (zie deze thread).

Het feit dat ie al 3x stuk is gegaan, lijkt mij al genoeg bewijs voor de stelling dat refurbished 360's de ronde doen, nietwaar?

@Jaspero

Als je controller stuk is, hoef je niet je hele 360 op te sturen;) gelukkig maar.

13. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen, laatst was er toch een groot probleem met de Xbox 360 ivm update? Nadat ze de grote update hebben uitgevoerd doet dat ding niet meer. Is dit probleem nu al opgelost? Een vriend van mij heeft de xbox 2 weken terug gehaald. En ik heb tegen hem gezegd dat hij nog niet moest aanmelden op Internet. Weet er iemand iets meer van?

14. IX NeonovA XI

IX NeonovA XI Recreation Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is was die nieuwe update al uit. Dus zou denk geen problemen moeten geven. Al durf ik je dit niet met alle zekerheid te zeggen.

15. IX NeonovA XI

IX NeonovA XI Recreation Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Gister is mijn 360 opgehaald en ondertussen al bijna afgeleverd. Goede service van UPS dus (wat ik al vaker had gehoord). Nu maar hopen dat ik hem snel weer terug heb. Al denk ik van niet als ik de meeste berichten hier zo lees. *Sluit nog maar even ze Xbox 1 aan*

16. casy

casy Afwezig

Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet veel bewijs maar.
    eerste keer was mijn ''chrome''cd tray gewoon normaal niks mis mee, maar ik op mijn eerste xbox zat een kras(een best diepe aan de zijkant die je niet zomaar ziet) en die zat bij mijn tweede niet , en er stond dat hij uit februari kwam.
    Bij mijn derde, zat er zo'n plakkertje rond mijn cd-tray ik haalde dat eraf en toen bleef die plastice troep achter,(niet echt een hard bewijs maar bij mijn vierde xbox heb ik het niet) en deze was ook weer later gemaakt wel 3 maanden later, en hij klonk anders dan de andere.
    Bij mijn vierde stond ie op de engelse tijd , dat is de eerste keer in drie dat dat is gebeurd, verder is deze ook weer nieuwer gemaakt

het zijn geen harde bewijzen maar toch...

17. Morisson666

Morisson666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal echt, zit nu al 3 weken te wachten op m'n xbox die gerepareerd moet worden. Begint echt wel heel erg lang te duren nu, straks meer weer eens bellen.

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Dat bewijst idd dat je andere xboxen kreeg. Wat dus niet persé nieuwe hoeven te zijn ;)

Je zal er waarschijnlijk wel nooit achter kunnen komen.

19. Montoya NL

Montoya NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aankomst 360 volgens UPS bij Repaircenter:
    FRANKFURT,DE 13/11/2006 10:05 's morgens DELIVERY

Registratie ontvangst 360 door Microsoft bij repaircentre:
    15/11/2006

Vertrek 360 via UPS bij Repaircenter:
    FRANKFURT,DE 17/11/2006 10:22 's middags DEPARTURE SCAN
    ROTTERDAM, NL 20/11/2006 10:52 's morgens AN INCORRECT ROUTING AT A UPS FACILITY CAUSED THIS DELAY;DELIVERY RESCHEDULED

Aankomst thuis:
    UTRECHT,NL 21/11/2006 5:15 's morgens OUT FOR DELIVERY en dus bijna thuis \o/

M'n 360 had er dus gisteren al kunnen zijn !!

20. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb zaterdag telefoon gehad dat het allemaal mis is gegaan bladibladibla.
    Binnen 24 uur zou ik de labels krijgen, en wat denk je NOG STEEDS NIETS.
    Ik wacht nu dus al 2 weken en 1 dag. belachelijk ga ze maar weer lastig vallen want dit vindt ik niet normaal ik ga als ik hem terug heb stappen ondernemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina