[Algemeen]Gears of War [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 17 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Optimus

Optimus Optimus

Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt wel gelijk dat de meeste (top)games van tegenwoordig gewoon wat aan de korte kant zijn.En het idd zo dat gameontwikkelaars ervoor moeten waken dat ze het spel niet te langdradig maken waardoor het ietwat eentonig aan gaat voelen.Maar GOW is zo overweldigend vet dat ze er best een act bij hadden mogen doen.

Halo 2 was wel wat langer.Zo uit m'n hoofd had het 13 levels.En met elk level was je wel een uurtje bezig.

Trouwens,waarom zie ik vaak dat mensen de ''hardcore''moeilijkheidsgraad gelijkstellen met medium?
    Volgens mij staat ''hardcore'' voor hard en ''insane'' voor expert mode.Niet?

2. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Ja lijkt mij wel. Casual is denk ik net zoiets als Regular bij Cod3. Dus ik neem aan dat hardcore hard is en insane expert.

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Wauw wat is act 3 cool zeg. Al die kleine dingetjes die de shootouts afwisselen maken deze singleplayer zo briljant.
    Geen gigantische, maar voor sommige wel *dit is allemaal in act 3 of ervoor*
    Als je bijv in die treintjes gaat, zo cool (vooral in coop). Of in die auto rijden, ook erg leuk. Het voorzichtig lopen over het hout enz!
    Dit zijn de dingen die de singleplayer veel meeslepender maken dan die van Halo (2). Ook het opsplitsen in co-op voegt gewoon zoveel toe! Ik kan nu al niet wachten op een vervolg!

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    //edit NVM

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoe zit dat eigenlijk met levels kiezen ed? Want omdat ik heb begrepen dat je maar 1 savegame hebt...... wat als ik new campaign kies. Verdwijnt die ander dan? Wat als ik eerst een ander level opnieuw op een ander niveau wil spelen, hoe zit het dan met de optie 'continue'?
    Wat als ik co-op met een ander ga spelen, dit heeft toch geen invloed op mijn progressie?

Bij cod II werkte het voor mij iig voor geen meter om niet gewoon in de verhaallijn te blijven spelen en daarom speel ik (iig tot nu toe) eerst netjes de sp in mijn eentje uit :+

6. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    toch ook toenet maar even gekocht, even gekeken welke winkel het goedkoopst was:+ (frs en bs zitten naast elkaar) alle 2 waren ze 59 euro. en ze hadden ze in overvloed. 17 november hadden ze ze ook al in overvloed

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je een Act uitspeelt kan je die vervolgens herladen. De missies in die Act kan je niet apart herlanden. De voltooide Acts kan je ook op elke moeilijkheidsgraad (mits je Insane al hebt) opnieuw spelen. Als je midden in een Act stopt, kan je die wel vervolgens als je Continue kiest.

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk word ik ietsje beter in gow multiplayer :+

9. axolotl

axolotl Hottest User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het enkel enorm jammer dat je de filmpjes niet hernieuw kan bekijken (zoals in DOA :cool:.
    Zoals die scene voor je de berserker ziet, deze met de helicopter en dat monster met het zwaard.
    Zoooo machtig.

10. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    pussy, dat topte ik vrijdag/zaterdag makkelijk met co-op ;)

11. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    juist sinds ninja gaiden heb ik nooit zulke filmpjes gezien
    kreeg er letterlijk kippenvel van toen die locust van achteren kwam

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je kan wel de chapters in de acts herladen :) als je op de act klikt die je wil ;)

13. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    dat filmpje bij die beserker als je net hoort dat er een is dan loopt iemand om de hoek dat stukje is cool :D

14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is misschien niet echt een topprestatie, maar gisteren GoW uitgespeeld op Casual in single player... Beetje kort, maar wel lekker!

Nu me straks storten op het multiplayer geweld... heerlijke game!

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die vond ik ook wel vet. Die vent die wegliep scheet 7 kleuren, loopt vervolgens om het hoekje en het ene na het andere plasje bloed van hem verschijnt op de grond. Zag er wel humoristisch uit, bloed, 1 sec. rust, volgend plasje bloed etc. :D

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie haperingen tijdens Gears of war? Ik heb dat nogal, tijdens spelen en tijdens die filmpjes (het gebeurt vaak als ik dan beweeg tijdens het spelen) Andere spellen heb ik dat niet, wel bij het loaden.....Maar ligt dat aan me Xbox 360 of Gears of war of dat ik te lang gespeeld heb, voor deze keer want de vorige keren dat ik Gears of war heb gespeeld is het geen 1 keer gestottert (5 uren)

17. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vanmiddag wat haperingen tijdens een co-op game met iemand. Ik denk dat de provider gewoon wat aan het kloten was ofzo. Want was maar 5 minuten, daarna was het gewoon weer vloeiend.

18. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik ook maar grotendeels heb ik het bij singleplayer. Kan he zo zijn dat de Xbox 360 te lang aan was, want van achteren was die warm dashboard ging niet meer vloeiend en je hoorde aan de dvd lade ook soort gestotter....Dus ik hoop dat het maar voor die ene keer blijft.

Ik bedoel andere games heb ik dat niet, maar dit is ook de eerste keer dat alsof de xbox niet zo soepel liep (die ene keer)

19. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, ik weet het niet, mijn xbox was nog niet zo lang aan. En daarvoor was internet op de pc ook al traag.

20. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De game heeft in de single player wel wat van die vervelende stukjes erin zitten:
    Met de auto en de UV lamp tegen de Krill... Oersaai, stom en ontzettend tricky op Insane, puur tijdrekken van de gameplay.
    In Carts in de fabriek, ook erg lastig op Insane en gewoon puur tijdrekken. Als je dood bent kan je weer dat hele traject van 10 minuten doorlopen...

Die momenten maken het spel voor mij wel echt middelmatig, ik stoor me er mateloos aan. Maar ja...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina