[Gears of War] First opinions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Flush, 15 nov 2006.

1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ik heal ook nooit teammates omdat het toch weinig zin heeft want het die gasten blijven bijna niet eens in dekking:confused:

2. Victor

Victor Guest

Nou moet ik je wel zeggen dat ik mijn ouders als controlepost had... :+

3. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem nu bijna een week, en ben toch wel redelijk tevreden met GOW, single player vind ik hem gewoon in orde, grafisch super top.

maar als ik online ga dan ja mis ik toch de actie op 1 of andere manier, het trekt me totaal niet.. het is wel een keertje leuk maar 4-4 is voor mij mischien ook te weinig.. heb het 1x savonds lang gespeeld maar had nou niet zoiets van WOW ik heb iets geweldigs gespeeld online..

Nog ff Insane uitspelen en dan gaat hij weer de kast in

4. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    GoW is vooral leuk om in een clan te spelen IceDwight :)

5. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard ik zit ook nu al in een vriendenclan.. maar hoe leuk het ook met hun is.. toch heb ik wel liever een leuke online game te willen spelen snapje..

anders ken ik met me clan ook wel een 2d spelletje spelen ;)

6. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Je wilt natuurlijk graag dat mama weer 22 is. Soms is een toetsenbord de ziel van de gedachten;)

7. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo waar. Heb de grootste lol als ik met DRC speel. Maar als ik dan daarna bij allemaal Amerikanen enz kom, dan is de lol er snel van af.

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    De enige grote minpunt bij Gears of war is de té korte singleplayer! Maar gelukkig dat ik hardcore doe en steeds maar doodga.

9. TB__

TB__ .....

Leuk Bevonden:
    0
    enige minpunt voor mij is dat er nog een aantal bugs inzitten hoop dat dit snel word aangepast, en als je met een paar lui in mp tegen over elkaar zit kan ik niet goed wachten ik ben meer iemand van het rushen.

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vind ik ook jammer. Heb em al 2 x keer uitgespeeld nu.. Maja 't blijft mooi, du ik ga denk ik voor de 3e keer beginnen zo :+

11. fenix

fenix Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is ook een beetje kort die singleplayer, maar het gaat voornamlijk ook voor de multiplayer

12. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    zo kort istie ook niet, tenminste als je op hardcore speelt. heb casual nog niet gedaan. maar was er toch 3 dagen mee bezig, ben nu op insane bezig \o/

13. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    [sarcasme on] GOW heeft dus écht álles wat je van een shooter kunt verwachten! Een meeslepend en diep verhaal waarin je uren verloren kan raken, massa's originele wapens, tientallen vijanden die je met hun eigen tactieken in het nauw drijven en een squad met getrainede mariniers die ook hun hand niet omdraaien voor een lekkere slachtpartij :emo: [/sarcasme off]

Ach ja, het speelt wel lekker en dat coveren werkt ook wel enigszins... Co-op is wel echt heel leuk. Andere online modes moet ik nog checken :)

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  14. thewizzyofozz

thewizzyofozz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Second opinion is nog steeds dat het erg vet is.

Beetje jammer vind ik het geluid van de wapens, had wel wat heftiger gemogen van mij :b:

Maarja, denk dat de buren blij zijn dat dat niet het geval is 8) }:]

15. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die wapens juist precies goed, vooral van een asftandje klinken ze gewoon erg goed :D

16. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    neej man heb je wel eens een echt wapen gehoort, die bij GoW maken een licht ruisje/rommeltje wapens KNALLEN als kanonslagen ;)

17. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Da's dus onzin en totaal niet relevant. Als je het over "echte" wapens hebt hebben we het dus niet over Gears Of War. Ook niet over andere games, televisie of films. Daarnaast knallen "echte" wapens niet als kanonslagen. Er zijn zeer luidruchtige wapens, maar dit ligt aan het caliber wat het wapen gebruikt. Als ik er zo naar kijk zou de Lancer 5.56 x 45MM Nato kogels moeten slikken die ook echt niet zo luidruchtig zijn. Ik heb met een M4A1, M16A2 en een SPR (Special Purpose Rifle) geschoten en het verbaasde me dat deze wapens niet luider waren (deze gebruiken dus allemaal 5.56 x 45MM Nato). Een AK74 daartegen gebruikt 7.62 x 39MM die wel weer vet hard knallen.

Dus....niet alle wapens klinken hard. Zeker in games/films zijn de geluiden heel anders dan de originele, echte geluiden aangezien ze in games vaak zelf gemaakt worden door de developers en in films wordt er met losse flodders geschoten, dus dan is het vanzelfsprekend dat het anders klinkt.

Neem nu maar van mij aan dat de wapens in GoW klinken zoals het hoort, en zeker de Lancer.

18. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    CHill man ik geef een voorbeeld, Gears z'n wapens zijn een beetje pussy qua geluid. Maarja het speelt zich ver in de toekomst dus wapens zullen wel uitgerust zijn met geluidsreductiesystemen.

+je hebt zeker geen dolby surround thuis ;) het geluid van de muziek en onzin laat de schoten in het niets vallen

enne Ik weet bijna wel zeker dat deze wapens geen NATO bullets afvuren, waarschijnlijk meer in de LAS richting. aangezien de rode gloed en brandvlekken die de impact achterlaat :x

19. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel erg next-gen is dat je ziet dat de aarde beweegt (ik bedoel de wolken blijven niet op 1 plaats)

20. xboxmaniaxx

xboxmaniaxx Loyal to the game

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt next-gen. Dit was al te zien in Oblivion en paar andere games.

Deel Deze Pagina