Gears of War 29,99!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door ThaBEN, 13 sep 2006.

  1. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij wordt thuis bezorgd, maar staat helaas nog steeds op "in behandeling"
    :'-( :'-( :'-(
     
  2. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen mailtje gehad en op de site van FRS staat ook nog steeds "in behandeling", dus heb ik net maar even naar de FRS gebelt en gevraagt. En ze zei dat die van mij ook verzonden was, dus ik zeg zo van dan kan ik heb dus morgen of overmorgen verwachten? Zegt ze dat het waarschijnlijk overmorgen is, maar dat zullen we moeten afwachten. Ik hoop natuurlijk morgen.:+
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm cool, net ff gebeld en krijg toch die kortingsbon. Heb die hele mail niet gehad :p. Overmorgen heb ik iig GoW dubbel:p.
    Kortingsbon gaat via de mail begrijp ik. ff cd'tje uitkiezen:p.
     
  4. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Hetzelfde heb ik. Had ook gebeld. Kreeg hetzelfde verhaal. We wachten af. Als ze het vandaag aanbieden dan kan ie er ook gewoon morgen zijn. Ze bouwen een marge in om nog meer gezeur te voorkomen. ;)
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben morgen denk ik ziek ;). Voel me nu een beetje zwak en misselijk...
    Moet anders tot 17.00 uur naar school :mad:
     
  6. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er mensen die die mail hebben gehad van dat het verzonden was die het lieten thuisbezorgen?
     
  7. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik laat het thuisbezorgen en geen mailtje gekregen..
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij wordt ie thuisbezorgd dus denk morgen al :).
     
  9. basovich

    basovich Guest

    me2 heb hem gekregen dat hij is verstuurd.
     
  10. double u 2

    double u 2 Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    aaaaaaaaah. dat is niet eerlijk. :mad: ik heb geen mailtje gehad, dus verwacht hem dan ook maar niet. moet morgen tot 1700 uur aan het werk en op de avond voetballen. dus eigenlijk heb ik het morgen toch niet aan tijd, maar woensdag moet ik hem gewoon hebben.. hoop dat ik dan morgen bericht krijg dat ie verstuurd is. dan hoop ik dat ze hem woensdag langs komen brengen.
     
  11. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    waarschijnlijk issie wel verstuurd, lees de laatste paar reacties maar even door :)
     
  12. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war - limited edition 64,99 Xbox 360 1 In behandeling !!! In behandeling!! Ik heb wel een bericht terug gekregen!! En dat ik mijn 5 euro kadobon op mijn account krijg!! Nu is de vraag omdat ik lees dat mensen waar ook staat in behandelijk gebelt hebben en toch verstuurd zijn :eek: Ik ben dus net telaat maar vraag me dus af of bij mij de mogelijkheid is dat hij ook verstuurd is 8)!! En die 5 euro op mijn account hoe kan ik zien dat ik dat heb ontvangen??? Dank voor je hulp :)
     
  13. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Op een eerdere pagina zei iemand volgens mij dat je de cadeaubon in je mail krijgt.
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Jep, dat heb ik vernomen via de telefoon. Vreemd is wel waarom je maar 5 euro krijgt. Of heb je 'em omgezet naar CE? Anders krijg je cadeaubon van 32,50:p
     
  15. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 32,50 krijg ik gestort op mijn rekening :) Leuk he :) Maar ik heb nog steeds bij mij bestel lijst: In behandeling!! En toch heb ik al mail terug :confused: En bij sommige ook maar die belden terug! Dan vraag ik me af of hun dat er nog steeds hebben staan?! Dus iemand die hier gebelt had en hun zeiden dat hij onderweg was maar er staat nog steeds op de site in behandeling? Dank voor medewerking :)
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Op de site staat bij orderoverzicht nog inderdaad in behandeling, als je echter de mail al hebt gekregen waarin staat dat de game al verstuurd is kan je er rustig vanuit gaan dat hij inderdaad al onderweg is.

    Mvg,

    Sjoerd
     
  17. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Die mail heb ik nog niet :p Ik heb wel een mail van dat ze nu weten wat ik wil doen!! Dat ik dus wil wachten op de game :p Daarom was ik nogal verbaasd dat sommige de game al verstuurd kregen terwijl ik ook direct vrijdag mail had gestuurd en nog geen mail terug heb gehad dat de game onderweg is :mad: *cries*
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ben er met mijn PSP'tje weer. Mail van de FRS dattie is verstuurd, en nog een mailtje. Je krijgt de helft van wat je hebt betaald in een cadeaubon terug. Ik heb niks betaald... Morgen copy/paste mailtje. Beetje vaag alles nu. maja :9.
     
  19. basovich

    basovich Guest

    wanneer krijg je die tegoedbon eigenlijk? want als ik naar kortingsbonnen ga in mijn account dan moet je een code invullen, allemaal wel een beetje vaag zeg.
     
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Bij mijn vorige bestelling bij de frs(2jaar terug Band of Brothers voor €39) stond er een week nadat ik hem had nog "in behandeling" op de website :9
     

Deel Deze Pagina