[XOne] Xbox Live, mogelijk om e-mailadres te wijzigen?

Discussie in 'Games' gestart door Grote Smurf, 20 nov 2006.

1. Grote Smurf

Grote Smurf Tsjah...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag mijn e-mailadres wijzigen van mijn account voor xbox Live, is dat mogelijk en zo ja, waar kan ik dat doen?

2. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    vast wel mogelijk.. weet alleen niet hoe 8)..

strax zulle de experts wel gaan antwoorde.. *)

3. Fireballs_nl

Fireballs_nl OF JE WORST LUST!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb me suf gezocht overal. Is slecht te vinden en als je wat vind dan blijft het vaag. Gamertag & e-mail zijn nauw met elkaar verbonden. Mij lijkt het logisch dat je dit kan veranderen via je account settings op je doos (via dashboard?)... :confused:

4. BydoR

BydoR XBL gamertag: knackebrod

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan het niet.
    Althans, dat is de conclusie waar ik toe ben gekomen na een uurtje of twee googlen.... Als je het weet, post het dan please in dit topic, want ik wil het erg graag weten, zit met een emailadres waarvan ik het wachtwoord niet eens meer weet...

5. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    mar hoe verander je email adres dan als je (nog) geen liive hebt ?

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kan niet, je kan je e-mail niet veranderen als je eenmaal live hebt, alleen vind ik jouw vraag raar fable, als je nog geen live hebt kan je altijd je e-mail veranderen, dus wat bedoel je precies?

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    bellen met de helpdesk

8. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig was ik hier laatst ook naar op zoek. Ik wil van m'n hotmail af en gewoon overal gmail gebruiken.. (MS is al genoeg doorgedrongen in m'n leven :p). Helaas lees ik nu dat het niet zomaar kan.. =(

Als je de helpdesk kan bereiken kunnen ze het dan zeker weten voor je aanpassen Fardo?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hangt er van af of je email account nog niet gebruikt is, maar zij weten in iedergeval het antwoord

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kon het wel nog wijzigen maar zodra je je live account hebt verbonden aan je Xbox360 registratie dan kan het niet meer, dat weigeren ze, kreeg een verhaal over garantie die zou vervallen o.i.d. omdat ze niet meer weten of jij dat wel bent o.i.d.

Deel Deze Pagina