Da's dus onzin en totaal niet relevant. Als je het over "echte" wapens hebt hebben we het dus niet over Gears Of War. Ook niet over andere games, televisie of films. Daarnaast knallen "echte" wapens niet als kanonslagen. Er zijn zeer luidruchtige wapens, maar dit ligt aan het caliber wat het wapen gebruikt. Als ik er zo naar kijk zou de Lancer 5.56 x 45MM Nato kogels moeten slikken die ook echt niet zo luidruchtig zijn. Ik heb met een M4A1, M16A2 en een SPR (Special Purpose Rifle) geschoten en het verbaasde me dat deze wapens niet luider waren (deze gebruiken dus allemaal 5.56 x 45MM Nato). Een AK74 daartegen gebruikt 7.62 x 39MM die wel weer vet hard knallen.
Dus....niet alle wapens klinken hard. Zeker in games/films zijn de geluiden heel anders dan de originele, echte geluiden aangezien ze in games vaak zelf gemaakt worden door de developers en in films wordt er met losse flodders geschoten, dus dan is het vanzelfsprekend dat het anders klinkt.
Neem nu maar van mij aan dat de wapens in GoW klinken zoals het hoort, en zeker de Lancer.
Laatst bewerkt: 21 nov 2006