[Casemodding] Inkoopactie voor de zwarte controllers [Inkoop gesloten.]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 28 okt 2006.

1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Denk dat het komt doordat jullie alles opkopen 8) Er is gewoon niks meer hierna :9

2. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die controller lijkt me wel heel erg zacht om vast te houden :D maar zal na een tijdje ook wel vies worden als je na een uur gamen een beetje gaat zweten enzo

3. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jottum (hihi :p) maar iig GOW is erg vet hé:p nu maar hopen dat de cases snel binne komen. Zijn ze eigenlijk makkelijk te solderen met een huis tuin en keuken soldeerbout?

groetjes

en thanks alvast door de inspanning dy

Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  4. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    En uiteraard:

"hello,
    Yes price has been changed.
    But we keep the same price as we made the deal on."

Ik zit trouwens met al op email nr. 16 naar divineo, en ben onderhand 4 volle PM boxen verder :D

Wat betreft het solderen:
    Ik zal de eerste zijn die de controller in mijn handen heb, en de leds thuis instaleren. Ik zal dan hier een korte handleiding postten over dit proces. Waar eventuele moeilijkheden zouden kunnen liggen en waar je op moet letten. Op het plaatje in de spoiler in de tweede post lijkt het niet moeilijk en de te solderen punten zijn groot. Dus ik verwacht niet te veel moeilijkheden.

Toch: Ik ben in geen enkele mate verantwoordelijk voor de schade die jij eventueel toedient aan je controller. Heb je nog nooit met een soldeerbout gewerkt, en vind je het toch een beetje eng, dan is aan te raden om het iemand anders te laten doen die wel ervaring heeft. Ik zal hier iig zoveel mogelijk tips geven om zo goed en veilig mogelijk het led kitje in je controller te bouwen.

Een soldeerbout met een fijne tip is sowieso een must. Dus niet zoiets:

Maar zoiets:

Als er maar een fijne tip aan zit ;)
    Deze zijn overigens ook los te koop. Dus heb je een bout met een dikke, check dat op je een bijpassende dunne kan vinden:

Laatst bewerkt: 16 nov 2006
  5. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die tweede die jij poste heeft ook geen fijne tip, maar een platte kop als een schroevendraaier. Ik kan uit ervaring vertellen dat je hier niet mee op elektronicaboards wilt solderen :)

6. Sulletje

Sulletje 370 PK Nekslag!

Leuk Bevonden:
    0
    Hee Mike , al enig idee wanneer ze ongeveer binnen gaan komen ?

ps. wordt tijd voor een divineo.NL ;) ik ga eens met mijn pa praten :D

7. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa dat gaat wel hoor Uriel. Ik heb er nu ook een op zitten.

Ik heb nog geen idee wanneer ze binnen gaan komen Sulletje.

8. Uriel

Uriel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het valt ook wel mee te doen, maar de mensen die advies nodig hebben, en die dus naar die post kijken, anders hebben ze het niet nodig. Controller boardjes zijn natuurlijk niet al te ingewikkeld, maar alsnog niet aan te raden met een platte kop te doen

9. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Als je met trillende handjes werkt maakt het niet uit of je een platte op puntige tip hebt :9
    Maar je kan natuurlijk met de puntige tip precieser werken.

10. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    met die platte kan het ook prima, gewoon 1 vd hoekjes gebruiken (doe ik altijd)

Werkt goed zolang je je tip een beetje schoon houdt (en dus de warmte goed geleidt)

11. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Ik geloof niet dat dat solderen echt een probleem zal worden. Kleiner dan d0 zal het iig niet zijn :+

12. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn de controller cases al besteld dan..?
    of wannner is de planning dat ze besteld worden..?

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Wees niet bang, ik ben er nog niet vandoor met al het geld :)

Ik had de bestelling gemaakt vóór het weekend. Maar net als de weekenden hiervoor is er totale stilte in het weekend bij divineo en reageerd de beste man alleen rond 12 uur snachts op zijn emails. Dus ik verwacht over een uurtje een email. Ik zal morgen verslag doen ;)

14. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    NU wel dan? :+

15. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    omg hou daar over op :9 Wat een hell was dat de 1e keer

16. kaasbever

kaasbever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de status nu?

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    gwn ff geduld hebben, als er nieuwe vorderingen zijn is dynamike heus wel in staat om deze te posten dus vragen heeft weinig zin ;) (niet dat ik niet benieuwd ben naar het antwoord :))

18. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het eigenlijk wel meevallen de eerste keer. Had gedacht dat het me echt nooit ging lukken, toen ik dat puntje zag. Maar een gerichte touch en muurvast ;) Maar genoeg over dit onderwerp O-)

Het is een beetje gezeik nu...Ik krijg opeens een mail van een of andere James :confused: Met daarboven de vraag van die gast met wie ik al weken mail, of hij het even wilde overnemen, omdat hij het zo druk had. Gaarrrr. En die James is ook nog zo'n lul dat ie niet ziet dat ik altijd in het engels praat met die dude; hij stuurt een mail in het duits, terwijl alle replies erboven staan in het engels :mad:

Ik heb dus niet zo'n blije (engelse) mail gestuurd, of ik dus gewoon even de deal kan afmaken met die gast die het zogenaamd nu opeens te druk heeft. Zoveel werk is het ook niet meer...

I'll keep you posted.

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou lekker gasten daar. Hopen dat wel gewoon onze order daar kunnen doorgeven en dat er verder geen gezeik is. Gewoon afleveren die zooi, dan zijn wij vrolijk en zij zijn vrolijk :9

Rare duitsers soms...

20. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ow...nu wel snel een email terug:

Hello Mike,

Sorry i haven't been available the last few days. I have been knocked for 6
    by the flew and have been bedded down.

I will reply with a invoice later tonight.

Best regards,
    James Potter Edwards

Ik snap nou niet meer wie wie is :confused: En wel heel erg goed engels op eens...

Maar goed, het wordt dus geregeld ;)

Laatst bewerkt: 21 nov 2006

Deel Deze Pagina