The 360's 'most annoying game character' competition \o/

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 nov 2006.

1. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wayne Rooney hij scoort altijd tegen mij....En als ik dan eens MET Engeland speel raakt hij geen bal

De service van Roddick valt me elke keer zwaar....

Laatst bewerkt: 20 nov 2006
  2. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Deze dude is inderdaad zwaar irritant!!! Op hem zijn al aardig wat scheldwoorden gevallen!:mad:

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    vind bijna al die gasten van table tennis klote , of als tegenstander erg goed en als jij het bent zoals Kumi, :mad: rotwijf, dan kunnen ze niks

en Dom is ook echt dom jaa :{ het spel draait om dekking zoeken maar wat doet deze uit het riool geschepte makreel juist midden door het veld heen rennen8) :lol: eigenlijk te dom voor woorden, hoewel die andere gasten ook neit veel beter waren

4. evilredbull

evilredbull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yo gasten dit slaat weer echt nergens op echt 100% onzin over een poptje damn wat een kidy post sorry hoor maar, ik heb een tip voorje koop rbs vegas maak een foto van je zelf en post dat op xboxworld dan grijg je pas een leuke forum of kom met iets beters dan dit snap ok niet warom hier geen slotje op komt dit zort onzin mag weer wel he.

.uit :{P

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    1 Leer eens typen.
    2 Leer eens editten.
    3 Sommigen vinden dit topic wèl oke, dus zeur niet. :cool:

Als je het niks vind ga je maar in een ander topic hangen :)

6. evilredbull

evilredbull Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, maar leer jij maar eens onzin te sluiten

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hij heeft deze onzin geopend.. Leer jij maar es ontopic gaan

Otis uit Dead Rising is irritant, alleen maar bellen op kutmomenten ;) Kan ff geen plaatje van hem vinden zo snel..

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    @evilredbull;

Waarom? Als jij dit onzin vindt, betekend het niet automatisch dat het onzin is. Daarnaast staat dit forumdeel vol met serieuze topics, dus ik wilde ook een wat losser onderwerp maken.

Vanaf nu weer ontopic!

Als je nog wilt zeuren over topics kun je dat hier doen.

9. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Moss uit SCDA wat een klote eikel is dat, Vooral in dat level waar je de supertanker moet kapen met zijn klote gezeik (one to go, You getting tired Fisher? , What so hard about it? etc)
    Zie character aan linkerkant, Staat ie daar met zijn armen over elkaar, ARrrg:mad:

10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja die Emila kan onder ook flink zeiken! Dat is die kerel met die witte trui (Zie vorige Post)

11. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De survivors in Dead Rising, ze rennen echt de hele tijd in een groep zombies. En in plaats van weg te rennen, gaan ze al die zombies kapot maken:'-(

12. JeePee

JeePee Guest

CPU in PGR3: Ze zien je niet rijden en ze zijn veelste sloom.
    CPU in CoD3: Ze blijven spawnen en ze schieten alleen op jou, niet op je maten :mad:

13. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik care ook allang niet meer om die survivors.. Ik kijk wel of ze me volgen, en anders ga ik lekker zombies slachten :)

14. Firebeast

Firebeast Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tekken 3- Nina.. geen idee, maar ik kan me alleen nog herineren dat ik altijd geirriteerd raakte als ik tegen haar moest vechten. En als ik haar naam na al die jaren nog steeds weet moet het wel heel erg zijn geweest :$.

15. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Deze thread gaat over "360's" most annoying game characters. Dus geen Tekken 3 en ook geen Nina. Lezen schijnt toch zo verschikkelijk moeilijk te zijn.

Anyway...ontopic. M'n eerste 360 game was DoA4, aangezien ik schijt heb aan makkelijke games speelde ik gewoon op de hoogste moeilijkheidsgraad. Alles goed en wel, met een beetje oefening kom je overal doorheen. Toen moest ik tegen dat laatste character vechten...oh man, wat een ongeloofelijke, irritante.... [​IMG]. Ik heb m'n controller bijna stuk gesmeten maar wat is het toch een geweldig gevoel als je zoiets dan EINDELIJK passeert.

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  16. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Baird, teammate van Marcus.

Damn, wat moet ik die gast vaak reviven.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2006
  17. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Nice Pig Josh. Ik had precies hetzelfde bij DoA 4! Ellendig ding..

18. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Yep, d'r zijn 2 games waar ik me zo ontzettend kwaad gemaakt hebt...en ze komen uit deze stal. DoA4 en Ninja Gaiden. Maar dit zal deels door mezelf komen, aangezien ik altijd op de hoogste moeilijkheidsgraad speel. Maarja, ze is inderdaad ellendig...maar wat is het toch cool als je FINALLY d'r ass gekickt heb :lol:

19. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Die evil Kasumi is idd echt héél erg irritant..
    Eigenlijk is het gewoon slecht gamedesign als een vijand alleen beter is door brute kracht. Zo'n 'eindbaas' moet gewoon goed kunnen vechten en niet steeds winnen met cheesy moves waar je halve levensbalkje van verdwijnt. Sommige spellen worden daardoor zo frustrerend..

Neem deze eikel (eindbaas uit Ultimate Mortal Kombat 3 ):

Als je de eerste ronde van 'm wint (wat niet zo heel moeilijk is aangezien 'ie best wel voorspelbar is) dan gaat 'ie de tweede ronde alleen maar een soort schouder 'dash' doen tot je dood bent.. Als ik probeer te blocken dan kom ik eigenlijk altijd in de hoek uit en blijft 'ie gewoon dezelfde move doen tot m'n balkje leeg is.. Zo slecht.. |:-

Deze schoot me ook net te binnen..

The Adoring Fan (uit TES4: Oblivion):

Als één karakter irritant is dan is het wel the Adoring Fan :emo:
    Gelukkig kun je 'm op heel veel leuke manieren afmaken :)
    Die van mij fungeert als tuinverlichting.. Met een fakkel in z'n hand op het balkon van m'n huis.. ;)

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Oh ja wat ook heel irritant is... maar 't is geen character maar ik post het toch

De scripting events en triggering van CoD2/3 zijn echt waardeloos soms.
    Je moet persé voorbij een bepaalde "lijn" lopen. Anders blijven die duitsers komen :mad:

Deel Deze Pagina