Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Je mag trots op je zijn jongen, echt trots. Want je bent echt supergoed in uitlokken. Mag ik nog niet zeggen dat ik op voorhand wist wat er allemaal ging gebeuren, en dat ik het PERSOONLIJK zielig vind. Ik zeg toch niet dat de mensen op zich zielig zijn. Ik vind het gebeuren gewoon zielig. Maar voor jou kerel:
    JIJ BENT ECHT ZIELIG :thumbs: . Anyways, ik ga mijn mond voor de rest houden. Want als ik hier niets goeds over ps3 post, post niemand het. Iedereen negeert het goede, en post het negatieve(zo post ik iets in de ps3 tread, en het verbaast me dan, dat niemand die zaken nog niet wisten, en weet ik veel wat, dat zegt genoeg, maar dat is ook logisch op een xbox forum). Ik kan hier dagen discussiëren over de backward compatible van Sony, dat die enorm goed is. Maar zelfs dat vind men slecht hier(een deel pagina's terug). Er zijn altijd problemen. En 200 games van de 8000(!!) die niet werken vind ik fantastisch. Zo kan ik ook beginnnen over hoe stil ps3 is, dat er weinig kapotte ps3's zijn(terwijl met 360 feitelijk een ramp was), ik kan blijven discussiëren, maar ik doe het niet meer. Zeker niet meer met jou, en met deze eindig ik het ook zeker, want ik kan zelfs nog geen éne mening van mij meer zeggen hier. Maarja, mij beschouw je ook als de kerel die de zon brengt voor ps3, terwijl er geen zon in het land van de ps3 bestaat voor jou. Maar ik denk anders, en weet beter. Maar genoeg shit daarover, ik zie binnen een jaartje wel, wanneer ze gelijke kansen krijgen(ik gaf xbox1 ook een kans in het begin, was net hetzelfde, maar swat).
    Toedeloe :thumbs:
     
  2. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Zeg stelletje fanboys, de eerste die zo verstandig is om niet meer te reageren op de ander, mag bij mij een stukje vlaai komen halen. :{ Fardo had daar altijd een simpele oplossing voor: de Ignore-knop.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Leuk artikeltje...... :D
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad leuk artikel.. Ben wel benieuwd als de PS3-exclusives eenmaal de volle potentie van die BBQ gaan benutten :cool: Maar dat duurt nog wel ff, dus ik laat dat ding voorlopig nog even links liggen :)
     
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    door carl nelson, dat heeft dan toch weer een aparte bijsmaak (zie major)
     
  7. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het zo rond kerst volgend jaar allemaal pas echt duidelijk wordt hoe het nu daadwerkelijk staat. Feit is dat de Jappen helemaal niet gaan voor welke console het beste is ofzo. Die kopen alles waar sony op staat volgens mij en daardoor zal microsoft altijd achter blijven qua marktaandeel.

    Maar feitelijk gezien ben ik van mening dat je op dit moment beter afbent met een Xbox 360 en GOW, Saints Row en Dead Rising.
    Het enige spel waar ik op dit moment interesse voor heb bij de PS3 is F1 06, weet niet precies hoe het in de nabije toekomst staat met exclusive titels maar echt veel opzienbarens zit er niet bij naar mijn opinie (misschien Motorstorm).

    Maar al met al moet iedereen gewoon blij zijn met hun Xbox 360 of PS3. Ikzelf zal niet gaan voor een PS3 puur omdat ik met mijn Xbox 360 zeer blij ben en voor, misschien over een jaar, "iets" betere graphics geen PS3 zal aanschaffen.
     
  8. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen weekend wered de PS3 en de Wii gelanceerd. Maar wie deed het eigenlijk het beste? In Canada dan ..

    http://games-news.sympatico.msn.ca/Video_Games/BreakingNews/ContentPosting.htm?newsitemid=6874bba7-1c78-4f07-bff5-25738e90510a&feedname=TODD_BREAKINGNEWS&show=true&number=5&showbyline=true&abc=abc
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Major Nelson's echte naam is Larry Hryb .... dus je hoeft geen bijsmaak te hebben ;) ... Hij koos de Gamertag Major Nelson, omdat hij een fan is van de oude TV serie S.M.A.S.H. een van de karakters daar was Major Nelson
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    De Wii reviews van Famitsu:

    Necro Nesia : 8/7/6/7 - (28/40)
    Super Monkey Ball: Banana Blitz : 8/8/8/7 - (31/40)
    Wing Island : 5/6/6/5 - (22/40)
    Cororinpa : 6/6/6/6 - (24/40)
    SD GunInjury G Breaker : 8/8/9/8 - (33/40)
    Ennichi No Tatsujin : 7/7/7/6 - (27/40)
    Tamagotchi : 7/7/7/5 - (26/40)
    Red Steel : 8/9/9/8 - (34/40)
    Trauma Center: Second Opinion : 8/9/8/7 - (32/40)
    Elebits : 8/8/8/8 - (32/40)
    Super Swing Golf Pangya : 8/7/7/7 - (29/40)
    WarioWare: Smooth Moves : 8/9/8/9 - (34/40)
    The Legend of Zelda: Twilight Princess : 9/10/9/10 - (38/40)
    Pencil Shinchan : 7/8/7/6 - (28/40)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  12. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar dat blad kan je niet meer serieus nemen.

    Het gaf 4 maal een 8 aan Gundam terwijl die cijfers scoort als 2en en 3en met als gemiddelde score 35% op Gamerankings ..

    http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928385.asp
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is Japan, een hele andere markt met hele andere interesses. Check bijvoorbeeld de 360, heel populair in de VS en EU, maar een flop in Japan. Is echt een kwestie van smaak.
    Gundam is een type spel wat in Japan heel erg populair en gelieft is.
    Games zoals GoW zijn super populair in de VS en EU, in Japan heeft men geen interesse voor het spel.
     
  14. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Maar alles aan dat spel is slecht. De vorige delen gingen nog. Dan wordt zo'n titel dus nu beoordeeld op populariteit wat naar mijn mening niet de juiste manier is. Een 8 staat voor 'goed' terwijl niets aan dat spel maar in de buurt van 'goed' komt.
     
  15. ymmv

    ymmv Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer vertrouwen in de reviews van Gamespot.com
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    [​IMG]
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Wanneer is PGR2 gereleased? Aan F1'06 werken ze iets langer dan een jaar.
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Mjah, aan PGR 3 heeft men niet veel langer gewerkt. Na de release van Halo 2kreeg Bungie de eerste dev kits voor de 360. Dat was eind 2004. Eind 2005 lag PGR 3 in de winkels. Hoogstwaarschijnlijk heeft Bizarre zelfs nog minder dan 12 maanden aan PGR 3 gewerkt.
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Je begint niet een game te maken zodra je een defkit binnen krijgt. Je begint al van te voren. Je kan hem alleen pas testen als je een defkit hebt, maar dit kan voordat je een kit binnen hebt ook al op een grote PC. Ze zijn zeer hoogstwaarschijnlijk met PGR3 begonnen toen PGR2 in de schappen lag. Ditzelfde geld voor F1'06, alleen lag F1'05 pas midden 2005 in de winkels, en heeft Studio Liverpool (de defs van F1) ook nog de PS2 versie van F1'06 moeten maken. Je kan daarin overigens ook nog je wagens afstellen... wagens die ook nog eens van alle kanten stuk kunnen. Nee, ik weet het vrijwel zeker... aan de PS3 versie van F1'06 is korter gewerkt dan aan PGR3. (wel leuk weer trouwens dat jullie meteen allemaal feiten willen weten en mij gaan tegespreken wanneer ik een PS3 game mooier vind dan PGR3 :9)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    en daarnaast f1 06 ziet er echt wel beter uit als pgr3.... dat ontkennen slaat nergens op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina