Call of Duty 3 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dead Worm NL, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Mijn game is nog geen één keer vastgelopen. Dat terwijl het doosje al kapot was bij aankoop. Ik deed thuis het doosje open en toen was er één helft van die middelste klemmetjes al kapot. De cd zweefde dus door het doosje! Maar hij is desondanks nog nooit vastgelopen! :)

2. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan er iemand al ranked matches spelen?

en hoeveel 'levels' heeft de sp eigenlijk?

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    14 levels meen ik kun je zien in missie kiezen.

Ranked lukt wel, soms moet je even wachten in channel

4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb net even 5 minutjes MP gedaan... maar ik word de hele tijd doodgeschiten zonde rdat ik iemand zie... vast snipers ofzo :p

5. XigniteX

XigniteX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met de support afdeling gemaild van Activision over de vastlopers en volgens hun antwoord lijkt het erop dat dit (nog) wordt opgelost in de patch:

We are currently looking into issues interfering with multiplay. As for the freezing, we are recieving bits and pieces of information as to what could be really causing this. It could have to do with the difference in generations between X360's. We hope to resolve this soon but in the meantime, the best way to play online is through the custom match option

6. SiNNeD26

SiNNeD26 The world, chico.

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu de SP voor de tweede keer aan het spelen maar nu op Veteran. Vind het nog steeds een erg goed spel al heb ik me wel meerdere keren geërgerd aan het feit dat je vaak tegen obstakels aanloopt waar je van zou verwachten dat je er gewoon overheen kan springen. Ook heb ik al meerder keren gehad dat ik helemaal vast zat. Ga ik bijvoorbeeld achter een bootje zitten die op een veld ligt, kan ik daar vervolgens nooit meer weg en moet ik mezelf opblazen of het laatste checkpoint opnieuw laden. Laatste punt van ergernis: paar keer gehad dat ik Duitsers wil neerschieten die in een huisje zitten. Loop ik om en wil ik door het raam schieten. Kan ik ze vervolgens gewoon niet raken terwijl ze wel precies in m'n vizier staan. Geen last gehad van echte vastlopers.

De MP is super vind ik, beter dan CoD2.

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Dat vastlopen had ik ook in de missie The Tigerbij Call of Duty 2. Maar zo'n dingen zijn toch op te lossen met patches of niet?

8. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik had dus een vraag waar ik al dagen mee rondloop! Kan je met CoD3 Co-Op spelen via Xbox Live? Alvast Bedankt!

9. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je ooit dagen lang met zo'n vraag rondlopen? Zullen toch wel belangrijkere dingen zijn waar je mee kunt zitten?
    Maargoed, er zit geen online co-op in het spel, zelfs niet off-line.

10. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, dat dacht ik al... maarja er zijn van die mensen die beweren dat het wel kan, irritante mensen... pfffff.

11. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Op een gegeven moment moet je in de 4e missie Marcel zoeken, die bevindt zich in een huis waar Duitsers zich bevinden. Heb je die moffen neergeknald, dan kom je bij zo'n zolderkamer die op instorten staat, doordat het in vlammen staat. Maar er bevinden zich een aantal gaten in de vloer, hier moet je inspringen om die kerel te redden als het ware. Op het moment dat je er in wil springen blijf je in dat gat in de vloer hangen en kan je geen kant meer op. Herkennen meer mensen zich in deze situatie, want het is van groot belang om dat level uit te spelen?

12. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo net de SP uitgespeeld. Lekker spel hoor, het sfeertje is meesterlijk. Alleen het scripting binnen het spel viel me soms wat tegen. Nu de wat moeilijkere achievements halen en me eens wagen aan het MP.

13. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Zijn de achievements weer precies hetzelfde als in deel 2?

14. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee. Je krijgt weer achievements na 2 levels uitgespeeld te hebben van bijv. Amerikanen, Polen en Canadezen. Verder kan je wat achievements behalen door in level bijna niet geraakt te worden, bijna niet te schieten en eentje met totaal niet schieten en er zijn veel voor multiplayer.
    Oh ja, ook nog na uitspelen van game krijg je weer.

15. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel Call of Duty 3 op de Xbox 360 en ik vind het echt een geweldige game, maar ik zit in volgens mij in het eerste level, na verschillende checkpoints vast. Ik zit in een huis waar ik in viel. Ik kwam binnen in de kelder en de trap vanuit de kelder terug naar buiten is kapot. Dus ik ben een paar verdiepingen naar boven gegaan, en heb samen met wat andere geallieerden het huis van Duitsers ontdaan. Maar nu zit ik op zolder en heb ik met een sniper rifle wat Duitsers neergeschoten in een huis er tegenover, maar ik kom niet meer weg uit dit huis. Er zitten hier en daar wel gaten en openingen, maar ik kan niet uit het huis, niet door te bukken, te springen en het lukt ook niet om met granaten de muur op te blazen. Wie weet hoe ik hier uit kom?

16. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de online achievements kun je alleen nog niet halen omdat je geen ranked matches kunt spelen.. (tenminste, ik niet, ook na 5 minuten in de room te w88 komt er maar niks:-(

17. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Toch lukt het bij sommige mensen maar wat ik me dan afvraag met hoeveel mensen zit je dan in een server? Het lijkt me sterk dat iedereen zo lang gaat wachten elke keer als je rankt wil spelen :cool:

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je boven bent..waar die snipers liggen, kun je tussen paar planken door naar buiten! :)

19. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Oh, ik wacht wel, ga gewoon ondertussen iets anders doen tot het begint. Maar meestal duurt het niet eens zo heel lang, het is maar af en toe dat ik echt rond de 20 minuten zit te wachten.

20. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    precies. En die dingen WAT je kan halen online stellen daarbij ook nog eens niks voor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina