Je mag trots op je zijn jongen, echt trots. Want je bent echt supergoed in uitlokken. Mag ik nog niet zeggen dat ik op voorhand wist wat er allemaal ging gebeuren, en dat ik het PERSOONLIJK zielig vind. Ik zeg toch niet dat de mensen op zich zielig zijn. Ik vind het gebeuren gewoon zielig. Maar voor jou kerel:
JIJ BENT ECHT ZIELIG

. Anyways, ik ga mijn mond voor de rest houden. Want als ik hier niets goeds over ps3 post, post niemand het. Iedereen negeert het goede, en post het negatieve(zo post ik iets in de ps3 tread, en het verbaast me dan, dat niemand die zaken nog niet wisten, en weet ik veel wat, dat zegt genoeg, maar dat is ook logisch op een xbox forum). Ik kan hier dagen discussiëren over de backward compatible van Sony, dat die enorm goed is. Maar zelfs dat vind men slecht hier(een deel pagina's terug). Er zijn altijd problemen. En 200 games van de 8000(!!) die niet werken vind ik fantastisch. Zo kan ik ook beginnnen over hoe stil ps3 is, dat er weinig kapotte ps3's zijn(terwijl met 360 feitelijk een ramp was), ik kan blijven discussiëren, maar ik doe het niet meer. Zeker niet meer met jou, en met deze eindig ik het ook zeker, want ik kan zelfs nog geen éne mening van mij meer zeggen hier. Maarja, mij beschouw je ook als de kerel die de zon brengt voor ps3, terwijl er geen zon in het land van de ps3 bestaat voor jou. Maar ik denk anders, en weet beter. Maar genoeg shit daarover, ik zie binnen een jaartje wel, wanneer ze gelijke kansen krijgen(ik gaf xbox1 ook een kans in het begin, was net hetzelfde, maar swat).
Toedeloe

Klik om te vergroten...