[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    OK dan werkt het niet, zal dan wel een bril moeten kopen want heb het toch echt een paar keer gezien....|:-
     
  2. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een tip voor die wagen veilig te vervoeren in act 2? Tering wat irritant om met die lamp te schijnen enzo.
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    de AI de lamp laten besturen, gaat vaak best goed. en in co-op wil het nog wel eens werken om gewoon hard met de lamp rond te draaien.
     
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Eerste stuk goed timen. Zodra de Kryll rondvliegen allemaal kapot maken. Laatste stuk gewoon doorscheuren zonder te schieten (schijnen), ookal zitten ze achter je aan. Dan krijg je vanzelf een cutscene en ben je verder.

    Gedaan op Hardcore en Casual.

    Succes :)
     
  5. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel pas sinds gisteren, maar ik snap dat hele reload balkje nog niet. Kan iemand misschien uitleggen waarvoor dat dient, heeft vast en zekers iets te maken met timing.
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als je optijd (timing idd) herlaadt (dus op het witte streepje) dan heeft dat 2 voordelen:

    1 Sneller herladen
    2 Kogels worden gedurende korte tijd schadelijker
     
  7. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem niet vinden
     
  8. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit dus nu in act 4 waar je links en rechts af kunt gaan waar je in die open binnenplaats komt waar zo'n beest andere beesten aan het spuwen is die ontploffen.....nu heb ik dat beest een paar keer voor zijn kop geschoten en nu blijft die stokstijf staan en gebeurd er niets meer maar ik kom daar niet weg er zijn daar twee taliepoorten die gesloten zijn en ik weet die niet open te krijgen...............HELP !!!!!
     
  9. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bezig op hardcore nu maar ik heb een vraag als ik nu gedaan heb op hardcore krijg ik dan ook de archievments van casuel ?
     
  10. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt als een bus, of zoals ze het vroeger zeiden: dat sluit als een bus.
     
  11. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je dat beest met de Hammer of god ehm... gehamerd?

    aan de rechterkant van die binnenplaats kan je een Hammer of god vinden.

    En dan hamertje tikje doen met dat beest :thumbs:
     
  12. bubu

    bubu Guest

    ik ben op het einde van act 4 - hardcore en dan kom je bij de achtertuin van die ** boomers tegen en ik kom er maar niet langs, als k ze heb verslagen heb ik nog 30 sec en dan haal ik nooit ! tenzij ik ga renne maar dan wordt ik neegemaaid door de ZOOOOveelste boomer ***** wat een ** Stuk! mun telefoon heeft het zelfs niet overleeft,
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    das zonde.....
    Maar ja het enige wat je moet doen is rennen als een debiel, probeer gewoon een beetje heen en weer te lopen, er is voor de rest niets aan te doen, gewoon hollen.... a ingedrukt houden en 10 keer proberen :D zo is het mij gelukt iig maar was niet echt een leuk stukkie nee. wat je ook kan proberen is dat stuk even co-open, en iemand achter je aan laten lopen en zorgen dat ie je weer levend maakt en dan maar weer hollen.. samen met dat stuk in die auto met die lamp, en in ide karts in de grot zijn het de vervelendste stukken die je het vaakst moet doen.....
     
  14. bubu

    bubu Guest

    met de auto en de karts waren simpel maar met die 2 gasten op het einde van act vier wordt ik helemaal sgeit ziek!!!!!!
    en dan moet je ook telkens een stukje terug om er weer te komen Wordt er echt para van &$*#$@#@#*$(@#&*(@#
     
  15. bubu

    bubu Guest

    vermoord jij die eerste 2 boomers wel of niet dan??
     
  16. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    tja, kan je er voor de rest dan ook niet mee helpen... tis echt de enige manier.
    Maar co-op is daar toch erg handig voor, gewoon achter elkaar aan lopen, eentje moet voorbij de finish komen

    edit: nee absoluut geen tijd voor, gewoon hollen!
     
  17. Robert1961

    Robert1961 Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Thx....ik ga vanavond gelijk die hamer zoeken.
     
  18. MvDrunen

    MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je in de verdere levels nog die gun nodig die je gebruikt om die Berserker te doden? Anders kan ik die mooi inwisselen voor een shotgun *)
     
  19. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wissel maar in. Als je de Hammer of Dawn echt nodig hebt, ligt dat ding gewoon in de omgeving (in elk geval op Casual en Hardcore; Insane weet ik niet, maar denk het ook wel).
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    hey kan iemand niet een map ritselen waar alle chains opstaan, ik kom nie verderdan 21 _O_ BTW: ben zelf te lui om te google :+
     

Deel Deze Pagina