Fifa 2007 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 18 okt 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

    je bent gewoon een loser als je daarmee gaat scoren op het NK
     
  2. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar.......Ik ben geranked:)...ben nu maarliefst 6746ste van de wereld:D
     
  3. NEO_X

    NEO_X Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    nu nog de vrije trappen uitleg
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is nu de tweede keer dat ik het vraag lol

    hebben jullie dit ook al voorgehad dat ze soms de verkeerde clubliederen laten afspelen bij fifa07.

    ik was chelsea - arsenal aan het doen en ze waren de clubliederen van milan aan het zingen.
    dus ipv we love chelsea of we love arsenal waren ze milan, milan aan het zingen...
    nog iemand hier last van gehad.
    zou dit een bug zijn in de game, of een slechte cd...
     
  5. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Eeeh......iig nog nooit gehad...
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    mm straks mag nog mijn cd laten omruilen.
    msh eens een mailtje sturen naar ea
     
  7. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook vaak...maakt niet uit met welk team je speelt, je hoort vaak italiaanse liederen. Toen ik met PSV speelde was het italiaans en met Man Utd ook. Lijkt dus een bug
     
  8. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ah zo jij hebt er ook last van.
    maar heb jij msh de gewone xbox-versie.
    dan zou de bug dus gewoon meegekomen zijn van de xbox naar de 360versie lol
     
  9. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar wanneer je wilt spelen, zou je vanavond kunnen om 21:30 :) En jah het zou wel balen zijn als mars Regillio Tuur of The Hulk zou blijken te zijn O-)
     
  10. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste ik weet niet eens wanneer die NK er is :confused: ten tweede als ik dat wist of ik er Überhaupt aan mee wil doen :{ ten derde als ik mee zou doen, dan kun je wel met degene afspreken om het niet te gaan gebruiken. NOGMAALS als mij tegenstander het niet/of wil gebruiken dan doe ik dat ook niet :b: Je doet alsof ik alleen maar met die bug kan winnen en geloof me k was er ook bter af als die bug er niet in zou zitten :)
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    ik wil wel tegen jou spelen zonder bugs, kijken wie er wint..
     
  12. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat gaat wel lukken denk ik....Moet ik zondag maar ff gamekings kijken\o/ ...Maare geen schoten met rb he:): :+

    Ik voeg je wel ff toe zo in me friendslist...Ben nu trouwes 4953ste van de wereld, jottum\o/ iets van achttien wins en 8 losses...
     
  13. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed mars doen we, maar wat bedoel jij allemaal met bugs. Jij had namelijk ook in een bericht naar mij toe gezet dat ik niet met C.Ronaldo moest dollen, maar dat reken ik niet als een bug, want dat is gewoon te verdedigen. Alleen dat plaatsen van achter de zestien met rb mag niet oke?

    en timbo ik was vergeten dat ik moest trainen vanavond, zullen we anders om 10:15 afspreken in de loby "mijn land"? en kun jij ook gewoon gamekings kijken. Kijk maar mars of jij dan ook vanavond kan.
     
  14. GODZILLA

    GODZILLA Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey jongens kheb een vraagje, met coach type wil ik het geld in euro's zetten is dat mogelijk??? ik heb de 360 versie van fifa 07 en kan alleen maar dat fifa "geld" betalen, of punten wat het ook zijn mag. weet iemand of ik dit ergens kan veranderen en zo ja leg het dan aub ff aan me uit. alvast bedankt
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    10.15 ben ik er wel vanavond ben benieuwd

    dat ronaldo is geen bug nee, die RB wel
     
  16. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Scool tot vanavond 10:15 dan \o/ hopelijk lach ik dan nog steeds *) he maar wanneer/waar is die NK dan eigenlijk? want op de gameplay heb je dacht ik alleen de world cup (2006) :confused:
     
  17. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha okee, ik had alleen t forum niet meer gecheckt vanmiddag dus wist ik niet dat t kwart over tien zou worden....Maak niet uit, alleen is DE tv nu bezet:p......Ik speel wel een andere keer met jullie...Leuke wedstrijd toegewenst:D
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    1-1 na 120 min, met penals gewonnen.

    Die tegengoal was echt een erge fout van me, fout tussen keeper en verdediger

    maar 3 minuten per helft was eigenlijk te kort :thumbs:
     
  19. timbo-23

    timbo-23 Active Member

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, klinkt als een spannende wedstrijd:)
     
  20. Coolo NL

    Coolo NL Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0

    Gefeliciteerd :thumbs: was wel een spannende webstrijd en het was best kort jah :) Klopt het nou wat ik zei over het NK op de gameplay :confused:
     

Deel Deze Pagina