Halo 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha, heb een beetje geduld man.. Komt heus wel goed met H3.. Heus wel.

3. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Damn ik heb die screens bekeken en vindt dat dit wel erg uitgemolken shit is. Mijn eerste indruk, ze hebben alles van halo CE gepakt daar de wapens en voertuigen van Halo2 bijgegooit, het ietwat opgepoetst en klaar. WTF dit is echt alles behalve vernieuwend... als bungie niet met wat beters komt denk ik bijna dat dit deel gaat floppen :x

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies wat je zegt. Ik denk ook dat Halo 3 gaat floppen eigenlijk, want het is helemaal niet vernieuwend enzo. Ik vind dat ze er een racegame van hadden moeten maken. Dan was het een absolute best-seller geworden.

5. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    sarcasme is een slechte eigenschap + elke shooter moet wel iets nieuws bevatte, wat doen ze hier ze herkauwen halo CE

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    De nieuwe standaard die is neergezet door GOW en wat andere spellen op de xbox die er nu aankomen maken het nog eens drie keer zo gewoontjes dan dat het al is. Ik hoop, maar denk niet dat het gaat opboxen tegen de visuals en nieuwe gameplay van deze spellen...

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ze geven de fans waar ze om liepen te zeuren en nu is het weer niet goed, was te voorspellen maarja.. =(

8. Victor

Victor Guest

Ongelooflijk veel mensen schreeuwden na Halo 2: ZE HADDEN HET ALS HALO CE MOETEN MAKEN ROFLOL!!!1

Nu doen ze dat, is het weer niet goed? Ongelooflijk..

9. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    neej ze luisteren naar een klein groepje die Halo CE terug wou zien in Halo3, kijk met die assault rifle zet je al een hele grote stap richting halo CE. en BTW denk je nu echt dat ze het naar CE hebben gebouwd omdat mensen daarom zeurden, weinig kans, tips en ideeen namen ze mee in de game, niet wat mensen graag erin willen hebben, dit heeft bungie al in het begin aangekondigd. bungie luisterd niet naar 12 jarige jochies hoe zij een game inelkaar moeten zetten :+

10. j u s t 1 c e

j u s t 1 c e Pure Own4ge

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ik mag toch wel hopen dat dit allemaal nog beter wordt toch...? want dit screens die ze nu laten zien zijn echt onder de maat, die bomen zijn gewoon precies hetzelfde als in H ce en dat is niet positief...

11. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Lol... Jullie lopen een game af te kraken waarvan nog nagenoeg niks over bekend is en die pas over dik een jaar uitkomt.

12. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, wat een kansloze figuren die met dit soort beperkte informatie al een (bijna) eindoordeel hebben over de game...
    Halo 3 zal zeker niet floppen, als er een ontwikkelaar is die luistert naar zn fans is het Bungie wel. Mensen moeten eens leren afwachten ipv zo snel een oordeel klaar te hebben..... |:-

Bungie zal wederom een nieuwe stempel zetten op de gamekaart, niet omdat ze hypen maar omdat ze kwaliteit leveren _O_
    Als je daar aan twijfelt moet je maar ff de Xbox Live statistieken opzoeken, meest gespeelde Live game ever, iets van een paar honder miljoen uren gespeeld online... De volgende game die dat gaat evenaren is Halo 3, geen gears of war of iets anders, Halo 3 kiddies _0/

13. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Ja van mij mogen ze dat ook wel maken zoals CE, alleen de graphics moeten wel beter :9 , ik bedoel komop. Ze moeten het niet te letterlijk nemen natuurlijk.

14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het de 10e keer is dat ik dit zeg. Screens zijn van een pre-alpha versie equals crap.

En @ Shortbull. Sarcasme is geen eigenschap. Ik illustreer gewoon even hoe ik denk over die opmerking. Ik denk dat je niet helemaal snapt wat het woord sequel inhoud. Ze kunnen niet opeens allemaal dingen drastisch gaan veranderen, want dan houdt 't allemaal geen verband meer. Ze hoeven het ook niet drastisch te veranderen, want de twee voorgaande delen waren gewoon goed. Ik heb liever dat ze weer een goede game neerzetten met een solide SP en MP, dan dat ze als hekkensluiter van de serie opeens een experimenteel gedrocht neerzetten.
    En dan nog iets... Waarom wordt alleen Halo afgezeken als het gaat om vernieuwing. Het is niet zo dat de rest van de FPS games allemaal zo vooruitstrevend zijn in hun sequels.

15. II DDE II

II DDE II Skilled&Sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom releasen ze dan screens met zulke graphics, is niet zo slim natuurlijk, dan geef je een verkeerde indruk. Maar ok uiteindelijk zal het weer om de multiplayer gaan...

16. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ al die mensen over de ''gepoetste H2 screens'' en ''bungie luistert niet naar fans'' ( of wat dan ook, in die richting...)

Mensen mensen mensen, Halo 3 komt pas over minimaal 1 jaar..! ...1 JAAR..!(hierover krijg ik vast reacties met, hoe weet je dat, of bron..! Maar als je logisch nadenkt en erbij neemt dat er een beta in de lente komt, kom je uit op minimaal 1 jaar..ik zeg hier dus niet dat hij echt over 1 jaar komt, maar minimaal 1 jaar..) Nu al druk maken over de graphics enzo heeft geen zin..:confused: De echte Halo 3 graphics zijn nog niet laten zien, slechts een glimp ervan ( H3 teaser trailer, 15 nov in-game screen)

En die screen van 15 nov. Die vind ik eigenlijk al hardstikke mooi.. En die is ook nog maar in een vroeg stadium..! Die textures op dat pak, damn..
    En over dat Bungie + fanbase geblaat, waarom denken jullie dat bungie een beta lanceert..? Om feedback te krijgen natuurlijk, dingen die ze eventueel kunnen verbeteren voor het echte spel..! Ga me dan niet vertellen dat Bungie niet luisterd naar de fans....:{

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat het geen lelijke gfx zijn misschien? Zelfs voor een pre-alpha vind ik dit er al behoorlijk goed uitzien.

18. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    omdat iedereen zit te zeike over H3 materiaal, dan is prealpha screens het beste middel om iets te late zien, zonder iets weg te geven, daarom lelijk screens door de graphics (die over een jaar zeker weten beter uit zien dat GoW, wacht maar af haters)
    niet persoonlijk he don :b:

en voor de H1 haters, als H3 het zelfde is als H1, maar dan met megagraphics, dan horen jullie mij heel hard lache, (en met een betere netwerk code :+)

19. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Heb jij dan ook niet je oordeel klaar liggen, hoe weet jij + al die diehard fans hier dan zeker dat het niet zal gaan 'floppen' (wat overigens je eigen woorden zijn. Ik en veel mensen denken niet dat het er toppertje uit ziet.
    Een argument als je moet bungie vertrouwen vind ik onzin...in het verleden hebben meerdere gehypte games van topontwikkelaars gefaald: tiberium sun westwoord, daikatana etc etc voldeden niet aan de verwachtingen.

20. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Floppen gaat 't sowieso niet, want 't is Halo. Je oeft geen rocket scientist te zijn om dat te beseffen. En zal ik nog maar eens voor de elfde keer zeggen dat dit pre-alpha screens zijn, dus dat het er niet zo mooi uitziet als het eindresultaat waarschijnlijk wel is.

En btw. Tiberian Sun vo0ldeed absoluut aan de verwachting.

Laatst bewerkt: 21 nov 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina