Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door CaptnCook, 2 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm sorry, maar dit zeg helemaal niets. Een ontwikkelaar kan al lang en breed aan een opvolger begonnen zijn voordat de huidige versie gereed is.

    De kwaliteit van een game kan je niet meten aan de tijd die erin is gestoken. We weten namelijk helemaal niet hoeveel man men op zo'n project zet. Misschien bevat het F1'06 team wel 10 man en het PGR3 40, weten wij veel.

    En waarom we die feitjes willen weten? Omdat persoonlijke aannames hier meteen worden neergezet als een feit.

    Een berg nieuwe screenshots van F1'06. Beetje lastig te beoordelen door al die blur. Het ziet er goed uit, mee eens maar persoonlijk vind ik het (nog) niet onder doen voor PGR3.

    http://www.gamespot.com/ps3/driving/f1/screenindex.html
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    De screens die ik van F1 '06 zie, vind ik echt niet beter dan de screens van PGR 3. Grappig trouwens die reacties. F1 '06 is een game waarmen te weinig tijd in heeft kunnen steken, maar bij PGR 3 is daar zogenaamd geen sprake van. Suggestief hoor.
     
  3. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat dit ook wel niet over? Een game die nog niet gereleased is, op een systeem wat ook nog niet beschikbaar is in EU (legaal). Een formule 1 game, tegen een arcade racer, waarvan al zo vaak gezegd is dat het een game is die op het laatst gerushed is omdat hij bij de launch moest zijn van de 360. Wacht nou toch lekker ff totdat er een game is die multiplatform is en vergelijk die, iets zoals COD3 misschien?
     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok!

    IGN COD3 PS3 review

    En dan vraag ik mij serieus af waarom zo'n titel alsnog een 7.8 krijgt van IGN.
     
  5. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
  6. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, de x360 is hoofd next gen om te ontwikkelen, die versie wordt gepoort. Bi de ps3 was het veelal andersom. Ik denk dat de multi platvorm slag is gewonnen door microsoft, als je EA en Ibi achter je hebt staan die jou console als prioriteit hebben voor het devolepen van multi titels doe je het goed.

    Nee, de exclusive moeten de ps3 gaan maken, de goede multiplatvormtitels zijn leuk meegenomen maar zullen (bijna) altijd beter zijn op de x360, ten minste, als AC beter blijkt op de x360 dan ps3, is mijn stelling duidelijk: x360 heeft en krijgt de beste multi platvorm titels.
     
  7. Bjørn

    Bjørn Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is de PS3 niet zo krachtig als Sony ons wilt doen geloven. Denk je nou echt dat IBM zichzelf in de vingers gaat snijden door Sony een groot voordeel te geven? Natuurlijk niet, die willen gewoon weer de CPU ontwikkelen voor de PS4 en de 3e Xbox. Microsoft en Sony wilden allebei de krachtigste CPU en dat hebben ze allebei gekregen. De overige verschillen tussen de 2 CPU's zitten hem in de andere eisen van Microsoft en Sony. B.v. dat Sony wilde dat de CPU ook graphics kan renderen. Daarnaast zijn de GPU's ook gelijkwaardig aan elkaar. Misschien dat de een klein voordeel heeft ten opzichte van de ander.

    Wat betreft PGR3 vs. F1:06 vindt ik dat PGR3 er toch echt mooier eruit ziet. Natuurlijk heb ik alleen maar screenshots gezien. F1:06 zit gewoon zwaar onder de blur. Dat kan ik gewoon niet mooi vinden. Zeker de onderstaande screen ziet er gewoon niet eruit door al dat blur. "Gives you wings" is al bijna niet meer te lezen.

    [​IMG]
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de screens van F1 '06 ook niet al temooi.
    En ik vind dat je F1 '06 niet kan vergelijken met PGR3.
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Slimpie, je pakt een screen van de start. Dat is geen blur wat je ziet, maar warmte. Doordat de motor stationair 4000 toeren draait (vol in z'n 1 zelfs tegen de 22.000) komt er een hele hoop warmte vrij, en warme lucht is altijd golvend. Nooit de start van een echte race gezien?
     
  10. Ralfje

    Ralfje Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het de warmte van de ps3 is :+
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Haha nice one. Eerst dacht ik van ja, Bjørn heeft een punt.. Gaat JeePee er met dat punt vandoor 8)
     
  12. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ook de overige screens vind ik allerminst overtuigend. Lijkt wel een PS2 titel.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Special voor Björn

    En hoezo kan blur niet mooi zijn? MotoGP2 is toch ook niet lelijk? De F1 gaat immers sneller dan de MotoGP.

    @ goodfella, check eens wat movies voordat je oordeelt. Overigens heeft een member op dit forum F1'06 al gespeeld (BeZaX) en hij is echt enorm onder de indruk :)
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    is het niet een beetje doelloos om de grafische kant van 2 spellen te gaan vergelijken als 1tje een jaar eerder uitkwam?

    kijk dan naar forza 2 en F1 06 die komen hier ongeveer tegelijk uit.
     
  15. JeePee

    JeePee Guest

    Goodfella, ik wist niet dat de PS2 dit kon?
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Tsjah, in Japan zijn ze ook onder de indruk van Gundam. Dat zegt me dus helemaal niks. Ik ben gewoonweg niet onder de indruk. Van geen een PS3 titel tot nu toe. Volgens mij kan ik me prima met de 360 games vermaken. :)
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Wie heeft het over Japan? Die game wordt niet eens in Japan verkocht.
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
  19. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Het toonaangevende tijdschrijf aldaar komt met 8'en. Maar goed, ieder zijn ding. Moet wel zeggen dat jullie ontzettend snel op de teentjes zijn getrapt als het over de PS3 gaat...en nogal suggestief zijn...
     
  20. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net even een HD filmpje op gametrailers gekeken en ik ben nou niet echt weggeblazen van de graphics. het ziet er wel mooi uit maar niet van: OMG OMG, KWIJL KWIJL
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina