Nou vandaag is heerlijk rustig kunnen spelen in de VIP ruimte met me broer op de PS3. Heb de PS3 van heel dicht bij mogen bekijken en de controller lekker draadloos in me handen gehad. Heb als eerste Ressistance gespeeld op een te groot scherm en het zag er best lekker uit, niet echt onder de indruk maar de omgeving was deste meer adembenemend, niet normaal hoever je kunt kijken soms. Aan de besturing moest ik even wennen komt ook omdat ik nooit op de PS2 speel. Maar het controllertje wligt lekker in je handen.
Naar dit schietfestijn direct door gerolt naar de F1 2006, en als ik 1 reden zou hebben om een PS3 aan te schaffen dan is dit mijn game, echt niet normaal hoe die regen eruit ziet als je snel, sloom en door bochten gaat, alles reargeert zo echt. De racewagens zien er likbaar uit en dan bedoel ik echt likbaar , zo scherp en mooi.
Speelde het ook op een scherm van 150 cm? Sony Bravia Full HD en 1080...Zo krijg ik misschien een verdraait beeld maar tussendoor zag ik ook nog op een normaal scherm van 26'' ressistance en dat ziet er ook niet slecht uit.
Motorstorm jammer genoeg niet kunnen testen maar Formula 2006 maakte meer dan goed! En heb lekker geen 2 uur hoeven tewachten voor 4 min gameplay. Wel een half uur gameplay voor geen wachttijd
Laatst bewerkt: 25 nov 2006