[Gears of War]Vragen/Hulp thread - Spoilers

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 14 nov 2006.

  1. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Yup, zo aardig zijn ze gelukkig wel geweest. Ook op Insane is dit het geval :thumbs:
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Je moet eerst die 2 boomers uitschakelen. Dat deed ik met die thorque bow (zoiets was het) en daarna gewoon keihard rennen naar die wagen. Probeer dus ook niet die drones uit te schakelen of die emergence hole dicht te maken. Dat is allemaal overbodig want als je eenmaal bij die wagen bent heb je het gehaald en krijg je een prachtige cutscene;) succes ermee:thumbs:


    Sorry ik zat nog op de vorige pagina te lezen was voor bubu
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  3. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm, oke. Maar kan je 't dan 's uitleggen hoe dat werkt bij GoW? Want de 2e persoon moet altijd een profiel kiezen, en kan dan toch niet mijn profiel kiezen? Bij Halo 2 heb ik dit ook wel gezien ja, zelfs met Gamertag(:cool: en (4)! 8)
     
  5. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    als het goed is staat er in het rijtje met de verschillende profielen ook een guest profiel, die moet je hebben. (verschijnt alleen als speler 2 in het versus menu in probeert in te loggen)
     
  6. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm die foto;s zijn we4l erg handig erbij, ik zie plaatsen staan waar ik ze dus finaal voorbij ben gelopen. Nadeel van die dingen is ook dat ze verschikkelijk klein zijn en bijna niet te zien. Die laatste bv. in act 4 ben ik zo voorbij gewandeld. |:-
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ah, dankjewel! Want ik wil dan samen met een maat via XBL spelen natuurlijk!
     
  8. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    RAAM op Insane..... iemand tips? we zitten al een uur te kloten maar nog steeds geen succes. op de turret komen meteen die k*t vogels dus geen optie. Torque bow en daarna schieten wil ook niet echt lukken... op hardcore hadden we hem binnen 30 seconden dood, nu al een UUR bezig... smh
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    jij en je maatje een crossbow pakken.
    Als je dan vervolgens een pijl op em schiet en ontploft vliegen die krylls weg van hem,en op dat moment allebei volpompen met pijlen (zorg wel dat je raakt en goed mikt)

    Ook kan je wat granaten gooien als ie dicht bij je is.
    En doe moet je em hebben heel simpel!

    Ik heb gister de game op insane uitgespeeld,dus ik zat ook te kloten bij RAAM,totdat we het doorhadden:thumbs:

    we hadden em toen echt binnen 25 sec al neer.
     
  10. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Omg dit is niet cool. Ik speel nog steeds @ casual en kan niet eens act 4 uitspelen :9

    Ik probeer telkens bij die verdomde APC te komen, maar ik ben telkens te laat, wat ik ook doe. Ik kill eerst die 2 boomers en daarna nog een paar grubs.

    Dan komt dat grote beest die m'n hele apc plet.

    Iemand tips hiervoor?
     
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Gewoon om rennen, fuck die boomers en die grubs...laat ze maar lopen. Als je aan de linker kant langs rent en je past een beetje op heb je nog 10 seconden over als je bij de APC aan komt.
     
  12. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    hollen!!
     
  13. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukt!

    Nu zit ik bij Raam en dat gaat voor geen meter. Hoe krijg ik die gast dood.

    Ik blijf de hele tijd in het licht zodat de Kryll me niet kan pakken. Maar Raam komt steeds dichterbij en dood gaat hij niet.
     
  14. mark8925

    mark8925 Guest

    je moet dus achter dat schuilmuurtje blijven zitten, en met die sniper hele tijd op zn kop sniperen;) Als ie te dicht bij komt moet je snel wegrennen zodat je weer verder kunt sniperen
     
  15. Crist

    Crist Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Om ammo te sparen, best was met usual gun op hem vlammen, totdat hij de vleermuizen wegstuurt, dan is hij zijn schild kwijt, en kan je hem afsnipen. dit process herhalen totdat hij neerligt. Als hij te kort komt loop je naar de overkant, waar ook zo een balk in het licht is.
     
  16. thewizzyofozz

    thewizzyofozz Active Member

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je geen Sniper of Torque Bow hebt... net als ik 8)
    Op afstand met je Lanser schieten tot die vleermuizen weg zijn.
    Dan met je Boltok Pistol op zijn hoofd blijven schieten tot hij vlakbij is.
    Daarna blindfire met je shotgun totdat hij echt bijna bij je is.
    Hup over je dekking heenspringen, naar de andere kant sprinten en doorgaan tottie naar de klote is
    :b:
     
  17. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedank voor de replys mensen. Ga het zometeen maar is proberen. En daarna beginnen aan Hardcore :)
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Clusterluck
    Om deze Achievment ga je naar Act 3 - 2de Chapter.
    Ga naar beneden bij het houten stuk (waar die oude vent naar beneden valt) en kill daar zoveel mogelijk van die beesten te gelijk met je granaten.
    Je kan het ook doen in de eerste Act en eerste Chapter. Als de deur wordt geopent door die 3 Locust gasten moet je een granaat gooien als de deur net ontploft. Heb je geen granaten meer? Doe dan Restart last Check Point. En je komt gelijk weer VOOR de houten planken uit. Succes.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  19. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    LoL...mensen, jullie doen allemaal zo moeilijk bij die RAAM gast. Zorg dat je achter het eerste muurtje blijft zitten tot ie ongeveer op de helft van jouw wagon is, sprint dan langs hem door...maar wees wel voorzichtig, aangezien die Kryll regelmatig achter je aan komen en RAAM's wapen is erg sterk. Zodra je ver genoeg bent kun je heel simpel een Minigun mounten en hem helemaal naar de tering schieten. Het beste werkt dit met 2 man, 1 gast blijft bij het 1e muurtje en de ander rent door.

    Op deze manier heb ik hem op insane afgemaakt in 3 pogingen. Casual & Hardcore waren al helemaal een lachertje.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit nu bij Act 3 op een punt waar de werknemer met de sleutels door de grond zakt. Dan zegt Marcus 'watch your step' oid, maar ook ik val door de grond. Kan ik dit voorkomen of moet ik gewoon die kleine rotbeesten killen als ik erdoorheen ben gestort?
     

Deel Deze Pagina