[Wii] Zelda: The Twilight Princess

Discussie in 'Games' gestart door Arno S., 24 nov 2004.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is de game wel outdated. Misschien wordt de game wel vergeleken met de Xbox 360 en de PS3 m.b.t. het technische aspect. Misschien is het niet terecht. Het feit is dat het "outdated gedeelte van de graphics" bijna niks scheelt in het cijfer, wat jij ook zegt. Het wordt naar voren gebracht in de review omdat dit waarschijnlijk wel de waarheid is en die moet je niet te verbergen. Het komt wat hard over, maar er wordt niet over doorgehamerd. :)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Daarnaast is er het feit dat Twilight Princess eigenlijk gewoon een gamecube game is die in de laatste stage naar de Wii is verzet. Dit geeft de director zelf toe en is ook helemaal waar. De sounds is inderdaad wel jammer, aangezien orchestra het gewoon geweldig had gemaakt.
     
  3. cyber

    cyber De oude garde

    Berichten:
    1.513
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat ik meestal te lui ben om text reviews te lezen kijk ik liever ff snel een video review op gamespot en ik ben het vrijwel altijd met hun eens...
    En tbh.. een 8.8 is een hoog cijfer.. Een game hoeft niet altijd een 10 te hebben voordat hij goed is..

    Wanneer ik beelden kijk van zelda TP geef ik gamespot groot gelijk.. de graphics zijn gewoon stukken minder als het had kunnen zijn. Maar is dit erg? nee in mijn ogen niet. De graphics zijn nog steeds hoogwaardig en meer als acceptabel.

    De game maakt nog altijd gebruik van de magische formule die ook te zien was in OOT en MM.. Dit wil zeggen dat je aan deze game ook veel plezier zult beleven..

    Ik weet iig zeker dat ik Zelda Twilight Princess ga kopen en met veel plezier zal spelen!
     
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de game al gespeeld, en hij speelt gewoon chil :) Ik vindt de cijfers terecht naar wat ik heb gespeeld.
     
  5. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelda moet het niet hebben van over-the-top graphics (niet dat ze slecht zijn, maar wat al gezegd werd : het is gewoon een Cube game die op het laatst is overgezet naar de Wii)....maar van een geweldig sfeertje en sublieme gameplay. Ik heb de review van GameSpot zelf nog niet gelezen, maar als het grafische gedeelte het enige echte punt van kritiek is zou ik dat als Zelda-fan voor lief nemen.
     
  6. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou nog effe kijken of ik op 8 december ergens aan een wii kan komen kan ik hem gelijk daar op spellen het schijnt leuker te spellen dan op de gamecube
     
  7. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ik wou ook eerst zelda voor GC kopen, naar dankzijn meerdere mensen ben ik over gehaald om tog maar de Wii versie te kopen. en ik bne er nog blij mee ook. je schijnt heel snel aan de besturing te wennen. dan kan ik er mee leven.
     
  8. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat ik toch de GC versie ga halen. Kijk de review van Twiligh Princess op Gamespot maar eens. (www.gamespot.com) Ze zijn nou niet echt lyrisch enthousiast over de controles van de wii, voelt alsof het er later in is gezet en voegt niet heel erg veel toe.

    Plus voor een game ga ik geen systeem halen. Aangezien ik de cube al heb zal het toch die versie gaan worden, tenminste is mijn conclusie tot nu toe :D.
     
  9. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    ik koop de Wii ook niet alleen voor Zelda. Metriod prime, Batelion wars 2, Brawl, en deels Red Steel zijn ook games waar ik het systeem voor koop.
    Toevallig had ik net een paar posts naar boven gelezen dat neit veel mensen de gamespot reviews eer aan geven, maar natuurlijk lees ik het wel eventjes door... we zullen zien. ik heb nog 3 weken om te beslissen
     
  10. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees ook van andere sites de reviews af :) ( IGN ofzo )
     
  11. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369
    IGN heb ik al gedaan, en die waren positief over de controlls, dus ik zie wel wat er van komt. eerst gamespot checken;)
     
  12. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook nog niet 100% of ik de wii ga kopen apparaat kost toch weer 250 euro en de gamecube heb ik ook het is precies hetzelfde spel toch kijk ik dan ook wel op de wii uit naar dragonballz BT2 en fire emblem
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    @ kenshin
    binnekort zal je wel horen of de wii het geld waard is ;)
     
  14. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik hoop dat er binnenkort een goed vergelijking tussen beiden versies gemaakt word.

    8,8 vind ik trouwens wel erg laag cijfer wat gamespot geeft aan twilight princess. Terwijl IGN het de beste zelda ooit vind.
     
  15. Cyndris

    Cyndris Member

    Berichten:
    802
    Leuk Bevonden:
    369

    ik heb DBZ:BT2 zelf voor de PS2 gekocht, hij leek me daar toch nog wat fijner:) ik vind het nu ook een fantastisch spel. en de prijs 250 euro is wel beter dan die 500 euro van PS3... maar ik zou net zo goed voor de GC versie gaan.:cool:
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nog 3 reviews en hij komt in de overall ranking terecht, als het gemiddelde cijfer dat hij nu heeft onverandert zou blijven, zou hij 2de staan achter OOT :)
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  18. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    was het maar 8 december hopelijk dat ik dan ook aan een wii en zelda kan komen te miste een spel waar je weer helemaal in op kan gaan dit is trouwens nog een leuk filmpje van zelda niet van het spel zelf maar een beetje over de wii http://www.youtube.com/watch?v=3tQ7Wof6QvM
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2006
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    dat duurt echt niet lang meer :). ik kan ook niet wachten om dit spel te halen, volgens mij is het bij veel winkels uitverkocht.
     
  20. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jij er al 1 besteld dan een wii met zelda ?
     

Deel Deze Pagina