Dat er een sequel komt is sowieso een duidelijk verhaal. Spoiler Dat einde van GoW zegt gewoon aan alle kanten "The war is far from over, so just start waiting for part II Trilogie is best (heel best), als ze maar niet opeens deel 2 afknappen midden in het verhaal, zoals bij Halo2. Dat vond ik echt zonde.
Nee dat was juist heerlijk! Echt een geweldig open einde had halo2 en zit nou nog steeds met spanning te wachten hoe het afloopt.\o/
Leuk dat jullie het er nu zo ff over hebben. Ik heb totdat tijdperk 360 begon altijd op de ps2 gespeeld. m.a.w. ; Tijdperk Halo is aan mij voorbij gegaan. Nou is mijn vraag; ondanks ik weet dat halo 3 een hele vette game gaat worden, ga ik hem wel leuk vinden omdat ik deel 1 en 2 dus heb gemist?
Het zal ondanks alles nog een zeer vette game worden en ik denk dat bungie een klein beetje rekening zal houden met nieuwe fans. Dit GoW vind ik wel goed nieuws De game is gewoon zo vet
Misschien een beetje raar, maar ik vind dit persoonlijk een beetje jammer. Ik zie epic als een creatief en spontaan bedrijf, dat de potentie heeft om top games te blijven maken. Gow vind ik een erg goed spel, maar niet zo goed dat ik op een trilogie zit te wachten zoals ik dat wel heb bij bijv halo. Ik zie epic liever aan nieuwe spellen werken, just my 2 cents .
de gameplay en graphics en al die shit zullen je wel bevallen. Misschien vind je de SP wat minder leuk omdat je het verhaal niet kent. Maar ik denk dat je de MP wel leuk gaat vinden.
Ik denk dat deel 2 nog beter wordt en dan hoop ik vooral in de mp want aan de sp ontrbreekt in deel 1 niks maar in deel 2 zijn er wel een paar puntjes.
het lijkt mij wel cool, maar dan moeten ze wel vernieuwende dingen erbij doen. ik heb het spel vooral voor de mp, en als ze daar niets aan gaan toevoegen dan hoeft het van mij niet.
Ik zou het geweldig vinden dat men een trilogie hiervan wil maken, maar ik hoop dat men de gameplay hetzelfde houdt en zich vasthouden aan de storyline.
??? Haal die 2 games NU!!! Kosten niet veel meer, en ook al zijn het spellen van de eerste X-box, ze zijn nog steeds erg goed!!! Ik vind het wel cool, een vervolg op GoW! Zoiets moois is gewoon zonde om met 1 game te stoppen. Ik hoop wel dat de volgende twee wat langer worden!!!
nou we het daar toch over hebben... heb halo2 gespeeld maar halo1 nooit... moet ik dit nog gaan halen of zeggen jullie boeien...!
Halen veelen zeggen dat halo 1 een van of het is de beste shooter op de xbox try it out.. maar dit kan je beter in halo thread vragen Ik kijk erg uit naar GoW 2
moet deze shit hebbe!!!!!!!!!!!!!!!!!! {gears of war} heb het gespeeld bij een gast wat een bruut spel
Ben alleen bang dat we GOW2 pas minstens eind 2008 zullen mogen spelen,als het niet later is,maarja kwaliteit boven kwantiteit he!