Jongens, we hebben een winnaar
\o/
Na jaren te hebben moeten wachten voor eindelijk een fatsoenlijk race stuurtje voor een Xbox, heeft deze versie voor de 360 m'n race stoeltje eindelijk weer uit het stof doen halen
Na 'm net te hebben aangesloten en natuurlijk een rondje te hebben geraced, weet ik nu al te zeggen, dat ik PGR3 weer helemaal opnieuw ga beleven *)
Het stuur voelt goed aan, forcefeedback effecten, zoals meenemen curbs, hobbels wegdek,over/onderstuur, botsingen zijn allemaal in meer en mindere mate aanwezig. Maar man oh man, wat een genot om hele scherpe lijnen te kunnen rijden, die met de controller gewoon soms niet te doen waren voor mij *)
Cone challenge wordt weer een geheel nieuwe ervaring, die mij met een stuurtje toch een heel stuk gemakkelijker afgaat. Let wel, dat er weer een hele leercurve aan te pas komt bij de omschakeling van controller naar stuurtje, als je nog nooit met een stuurtje geraced hebt. Dus verwacht niet dat je binnen een paar minuten je eigen tijden gaat verbeteren, maar dat dat zeker gaat gebeuren na een x aantal uurtjes.
Zo, nu kruip ik maar gauw weer achter 't stuurtje