poef iemand die em al vandaag binnen heeft gehad? Ik heb eigenlijk niet zo veel zin meer om te wachten... Ik ben bang dat ie pas morgen komt... Dus iemand die em vandaag al binnen heeft gekregen?
1 dagje wacht, eruuug hoor :{ zeker als je hem nu al extra cheap krijgt. Lijkt wel of sommige mensen zeuren om het zeuren.
naja ik snap t wel hoor... spel is toch al tijdje uit. Lijkt me logisch dat je em nu wel erg graag wilt spelen.. maar aan de andere kant ze krijgen em natuurlijk wel erg goedkoop
omg ik zeik niet... het is gewoon dat ik niet thuis wil blijven zitten, en morgen heb ik college dus dan ben ik ook niet thuis. Maar ja fock it dan, dan krijg ik em pas vrijdag ofzo.
Waar staan accesoires voor de 360 dan? Ik zie alleen maar games staan . En mijn kortingsbon nog steeds niet binnen, maar dat komt misschien omdat ik geen mail heb gestuurd.
vrouwtje zei dat ie binnen was gewoon voor 30 euro, maar dat er een cd met kortingsbonnen bij zat. Dus niet 15 euro? ik kan pas kijken als thuis ben, iemand hier meer info over?
Kheb voor de €15 de Taxi box besteld (Dus Taxi 1 t/m 3 ) Levertijd is wel wat lang :/ 10-12dagen Nu nog €1 over
Mijne is verzonden!! En kheb nog een leuke bon op mijn account van 33 euro! Iemand nog suggesties waar ik het voor moet besteden?
aaaaaaaah. de mijne was gister verzonden. kreeg gister mn eerste mailtje al om een uur of 8 's ochtends dat ie weg was en nou heb ik um nog niet.aaaaaaaaaaaah. nou heb ik er genoeg van
Ik heb precies hetzelfde . Gisteren 4 mailtjes gekregen, maar heb nog niet één gears of war binnen. Komt hij eigenlijk met de gewone post?
Ik had er 2 besteld en vandaag pakketje binnen gekregen en wat denk je? Zit er maar 1 GOW in! Kijk ik op de factuur, staat daar wel dat er 2 gestuurd zijn! Ik gebeld naar de hulplijn, kreeg ik jennifer aan de lijn! Ze is het voor me aan het uitzoeken. FF afwachten hoe dat afloopt.
Ik denk niet dat ik die erbij heb Zowel zou mijn pa dat wel leuk vinden IK verwacht van niet Maar ik hoop dat ik hem morgen krijg