Halo 2 Limited edition

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alé Gertje!!!, 22 nov 2006.

1. Alé Gertje!!!

Alé Gertje!!! Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen Halo 2 uitkwam moest en zou ik de limited edition hebben en die heb ik toen dus gekocht......toen de 360 echter uitkwam heb ik mn xbox + games van de hand gedaan. Nu, met Halo 3 in het vooruitzicht, krijg ik toch weer een btje heimwee naar Halo en Halo 2. Een xbox kopen is nu bijna geen probleem meer aangezien hij behoorlijk goedkoop is maar ik wil eigelijk wel een nieuwe limited edition (zo limited was hij toen niet btw!) van halo 2.....maar weet iemand of hij nog ergens verkocht wordt?

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    m'n broertje wilt zijne wel kwijt, behoorlijk gebruikt maar loopt nog als een zonnetje :b:

3. Psycho_NL

Psycho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m laatst zien ligen in de free record shop in alkmaar

4. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb halo 2 limited edition gekocht, maar wel spijt. Ik vind de limited editie beetje een tegenvaller. Goed het heeft een extra dvd waar al die extra info op staan, maar echt bijzonder is het niet. De doos vind ik ook nogal tegenvallen. Volgende keer koop ik een normale versie. Alleen echte games die ik keigoed vind zal limited editie komen. Halo is wel grappig, maar niet echt mijn game. Heb deel 1 en 2 aangeschaft en nauwelijks gespeeld. Het boeit me niet echt. weet ook niet waarom.

Als je interesse hebt wil ik het wel verkopen voor een zachte prijs. In nieuwstaat dus. 1x gespeeld en daarna nooit meer. Dus geen krasjes en hoes in perfecte staat.

Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  5. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt die met zon katonnedoodjes wara die inzat met zon headset en 3 maanden live?

die verkopen ze nog gwoon voorla bij intertoys en dixons

sorry staat op starters kit

ik heb hem ook gekocht heb geen xbox 1 gehad namelijk en halo 1 had ik op pc wilde 2 ook spele :)

6. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hij bedoelt die Limited Edition waar een extra DVD bij zit. Deze zit in een metal box...

7. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gewoon ff de winkels afstruinen.

8. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry k had em ook ge edit

9. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met mazzel kan je voor €20 nieuw bij www.nedgame.com kopen, teminste als de Limited Edition weer op voorraad is.

10. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    eeey kijk eens aan.....hartstikke bedankt in ieder geval!

deze game is natuurlijk backwarts compatible op de 360 maar toen ik em draaide toen de 360 net uit was vond ik de kwaliteit ten opzichte van de gewone xbox wat tegenvallen.......is er inmiddels een update ofzo, heeft iemand hiermee ervaring?

Laatst bewerkt: 22 nov 2006
  11. SaM NL

SaM NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En is weer op voorraad ;)

12. Alé Gertje!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb et gezien....heel goed! Wel gek dat ze dat eigelijk een 'limited edition' noemen want als ie nu zelfs nog te krijgen is......maarja

Nu ff kijke of ik nog geld heb voor een xbox 360:9

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Zo zorgen ze dat mensjes denken van, ooo straks is ie weg, hebbe hebbe hebbe hebbe ;)

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het wel leuk die extra dvd, staat veel meer op dan bijv. bij Doom III LE.
    Ik vond/vind beide Halo's dan ook erg goed, dus hoe meer hoe beter. ;)
    Vind alleen dat de LE gekte op de 360 wel een beetje doorslaat, 1 op de 10 spellen ofzo is ook als LE te krijgen.
    Moet zelf nog even Jade Empire LE zien te krijgen en Fable, rest heb ik al. ;)

15. DrkSpHinX

DrkSpHinX Guest

Ik heb halo2 ook maar ik kan niet in een lobby komen.. hoe moet ik dat doen? welk gametype>?

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Xbox live >> profiel selecteren >> create game session

17. Xearo

Xearo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    om halo 2 online te spelen via xlink, moet je daarvoor de gewone versie hebben of halo2 multiplayer map pack.

of beide misschien?

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik meende dat die dingen limited edition waren, maar ze zijn er nu nog xD.

In de mediamarkt in zwolle hadden ze ze volgens mij ook nog 20,- of 10,- ofzo.

Deel Deze Pagina