[Gears of War] Multiplayer Thread

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 10 nov 2006.

  1. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik deed net voor het eerst een ranked match... ik ik doe het nooit meer. de enige mensen die je daar tegen komt zijn irritante noobs die zoveelmogelijk glitches / foutjes / trucjes uitvoeren om zoveel mogelijk punten te krijgen.

    ik kreeg ze niet eens dood met een shotgun (en die waren helemaal raak).:confused:
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Welke glitches / foutjes / trucjes? :confused:
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Hij werd gewoon geowned, dat is het probleem. Het is leuk om InTraxZ te Curb Stompen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jun 2007
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ja, wij zijn zondag nog niet vergeten :cool: .
     
  5. kipzor

    kipzor New Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vandaag weer ff 2 potjes online gespeeld, vind het nogsteeds erg vet, speelt lekker 4 tegen 4, en de gevechten zijn ook wel vet :)
     
  6. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Of met wat teammates om de laatste gaan staan. Op laten staan, neerschieten, op laten staan, neerschieten. 4 keer doen. Met zijn allen vlakbij je kettingzaag laten horen en dan zzzzzzzzggggggggg. 8)
     
  7. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt inderdaad 2 gold accounts nodig om split screen online te kunnen. Een vriend van me heeft daarvoor speciaal 3 maanden live gekocht haha. Maar ik heb vandaag wel 2 mensen gezien die heten: Aaceman en Aaceman(1)
    Dat vond ik wel vreemd aangezien guest accounts niet mogelijk zijn
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe krijg je ze dat ze omvallen en weer op kunnen staan? :eek:
    Dan heeft ie waarschijnlijk een tweede gold account en weinig inspiratie ;)
     
  9. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh je kan trouwens wel met guest profile spelen..Als je versus mode hebt gekozen moet je op Y drukken. Je ziet het onderin staan
     
  10. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je je hart aan de praat houd sta je na een tijdje weer op.
     
  11. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    das mij nog steeds niet gelukt, loop 2min met volle kracht op die "A" knop te rammen (geloof me dat is mijn specialtiteit, opgedaan in athene 2004) maar hij wilt niet meer opstaan :'-(
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Dan kan ook alleen in 'Execution' gamemode.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    nou.. het ligt eraan wat je "geowned zijn" noemt. 2 tegen 4 en dan ook nog eens zo'n erge lag dat je niet eens kan zagen of iemand door midden kan knallen met je shotgun... dat noem ik geen ownen. dat noem ik zwak van het andere team.
     
  14. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat 100% zekr??? (al die verhalen die ik hoor op live van mensen die zichzelf hele tijd levend maken in gewone gametype)
     
  15. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan gewoon niet in de gewone gametype... dan ga je gewoon dood als je niet snel genoeg op die knoppen duwt.
     
  16. Kelovitz

    Kelovitz Active Member

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Allereerst wil ik even zeggen dat deze game echt perfect is en zeker ook online. Het enige waar ik wat op kan aanmerken is het Ranked Versus systeem. Je kunt in een ranked potje elkaar gewoon joinen en je kan geen clanmatches spelen. Is er al iets bekend van een patch waar clan support inzit en waar het ranking systeem volledig anonymous is?

    Later
     
  17. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond bruut gelachen...

    Zat heel sneaky achter een muurtje, komt er zo'n gast van de tegenpartij precies tegenover mij zitten. Hij had me niet gezien. Dacht: 'Yes, he's a dead man'. Switchen naar shotgun... Die gast dook op en *beng*... Knalde z'n hoofd finaal aan flarden... Geloof me, die gast schrok zichzelf een ongeluk! Hehe, zag ie niet aankomen.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    mmm doet me bekend voor, Ik rende over de straat om vervolgens achter een auto te springen, dus ik ga daar zitten snipen, kijk ik naast me zit er zo'n gozer gewoon tegen me aan dezelfde richting op te snipen. dus toen heb ik em maar gesticked met een granaat, mwuhaha, ja het is echt een masterlijk spel \o/
     
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    De multiplayer is best vet als je het een beetje net zo goed kan als de rest. Alleen vind ik de granaten veel te overpowered. Je rent naar iemand toe drukt op B en hij is kapot. Je kan er ook zo goed als niets tegen doen.
     
  20. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Op tijd wegduiken helpt meestal. Mits je die granaat snel door hebt :9
     

Deel Deze Pagina