Nintendo Wii - Deel 1

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 23 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind het een beetje een raare verdeling omdat bijna elk boerengat wel een Intertoys heeft, die dus echt geen 6 Wii's nodig heeft terwijl er in de grote steden nartuurlijk aan 6 nooit genoeg hebben

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zwaai niet te hard.

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een fake.

4. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weten we toevallig al iets over de component kabels, waar die worden verkocht/prijs/ook online whatever?

Ik ga Zelda namelijk niet met composite kabels aan mn HDTV hangen :)

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is als het goed is ook in de winkels te koop, voor zo'n dertig euro. Zit zelf nog steeds te twijfelen over de Wii. Zelda lijkt me op zich wel tof, maar van wat ik ervan gezien heb lijkt het me toch niet echt de grootste revolutie die de zelda fanboys je doen laten geloven. Maar ja, ik ben dan ook meer iemand die mario spellen digt.

Daarnaast zijn de grafische kwaliteiten van het ding nog een punt waar ik over twijfel. Ik had na twee maanden xbox 360 al moeite om xbox en ps2 games te spelen zonder me te storen aan de lage texturekwaliteiten. Ik denk dat nintendo het belang van graphics een beetje heeft onderschat.

6. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om de gameplay.
    Wat heb je aan een game die puur voor de graphics is gemaakt?

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Volgens mij werden die in de VS alleen online verkocht. Hoe het in Europa gaat zitten weet ik niet.

8. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Daar let je echt niet meer op hoor als je bezig bent met die controller. Toen ik de graphics voor het eerst zag viel het me ook enorm tegen, maar toen ik eenmaal aan het spelen was vondt ik het echt gaaf, en intereseerde me het geen hol meer. De Wii koop ik voor de gameplay, mijn 360 heb ik voor de graphics en de games. De Wii wordt voor mij echt maar voor erbij, maar ik wil hem wel zo graag hebben omdat het gaming eindelijk veranderd :). En ik wil Zelda graag spelen op de Wii.

9. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik denk wel dat Wii veel verlies zal krijgen door de slechte Gfx. Ik ken namelijk al genoeg mensen die spellen met slechte gfx links laten liggen zonder dat ze het ook maar gespeeld hebben. Ikzelf geef niet zoveel om gfx. Speelde tot voor kort ook nogweleens 2d spelletjes op mijn pc :p

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Dat is een nutteloos argument, want de Nintendo DS heeft slechtere graphics dan de PSP maar verkoopt vele malen beter.

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij Bol.com kost die € 34,95

12. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dat is wel waar. Maar dna nog zullen er altijd mensen zijn die erop afknappen.
    DS word natuurlijk ook meer verkocht door touchscreen. zonder dat zouden er een stuk minder verkocht worden... zeker te weten. Als de DS even goede GFX hebben gehad als PSP en touchscreen zouden er toch nog meer dsen worden verkocht?

Als Wii bovenop de stoere besturing stoere GFX zou hebben zoals X360 of PS3 zouden er meer verkocht worden. Feit waar je niet omheen kan ;):)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    De Wii is echter niet gericht op graphics, of jullie dat nou willen of niet. Het is nooit Nintendo's bedoeling geweest de Wii uit te brengen met supergraphics. Hun doel is het een console te maken die in de huiskamer rond de tv kan staan en dus niet zo'n groot bakbeest is. Daarnaast moet de console zo weinig mogelijk stroom verbruiken omdat deze 24-7 aan gaat staan (dat is het doel, eigenlijk). Er is zelfs bekend dat de Wii minimaal 10 keer(!) minder stroom verbruikt dan een PS3 doet.

14. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, maar de wii hoeft dan ook niet en games af te spelen en je tosti te maken, de ps3 wel (wel opletten dat je niet teveel kaas op je tosti gooit, krijg je van die irri vlekken van)

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  16. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
  17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dat zeg ik toch ook niet... wil ik toch ook niet. Kijk eens ff man. Ik bedoel alleen dat er mensen door afhaken en dat is een feit.

Ff goed lezen voor je post want hier kan ik niet tegen.

18. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Stroom interesseert mij vrij weinig, maar de specificaties zitten net iets boven die van de 'oude' Xbox. Ga echt niet iets kopen wat op ongeveer hetzelfde niveau zit. Krachtige spelcomputers kunnen meer dan alleen realistische plaatjes tevoorschijn toveren, denk aan physhics, aantal personages, etc.

Bovendien lijkt die controller me echt naadje, nu het ook nog eens de kracht van een ietwat opgevoerde Xbox heeft is mijn intresse bijna helemaal weg.
    Een Xbox heb ik namelijk al. =(

En over dat het toch wel zo goedkoop is, vind ik dus wel meevallen. Xbox is nog altijd goedkoper en de 360 Core is maar 50 euro duurder (met memorycard erbij). Dan wist ik het wel. ;)

Laatst bewerkt: 23 nov 2006
  19. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Chaos: dan koop je hem niet, toch?

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm lijkt me vrij duidelijk ja, beetje zinloze opmerking he. :{ _0/

Topicstatus: